Diskuze

Na české koleje vyjela Belgičanka. První lokomotivu kupuje IDS Cargo

Třicet let staré belgické lokomotivy Class 12 po kompletní modernizaci začínají jezdit v pravidelném provozu po českých kolejích. První stroj převzal nákladní železniční dopravce IDS Cargo, který vícesystémovou lokomotivu použije především pro přepravu tranzitních vlaků mezi Břeclaví a Děčínem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RM

Třicet je málo, měli koupit alespoň padesát let staré!

0 0
možnosti
Foto

Škoda, že pan Sůra také nenapíše o tom, jaký bordel ti bodří hoši a děvčata způsobili svým nesmyslným požadavkem stát několik hodin v Libni u prvního nástupiště :-/

0 0
možnosti
KK

Za 2/3 ceny Vectronu, 30 roků stará šunka s polovičním výkonem? To se nemůže rentovat.

2 0
možnosti
LS

Kde je napsané, že to jsou 2/3 ceny Vectronu? Já mam za to, že to je cena porovnatelné lokomotivy, ale nové.

0 0
možnosti
LP

Smutné, co si to kupujeme za šrot. Proč si nemůžeme dovolit kvalitní český výrobek?

1 0
možnosti
JL

J29a19n 59L10a13k62o63m83ý

6. 5. 2017 2:20

Kvalitní český výrobek aktuálně na trhu není

1 1
možnosti
PS

jj, rozumite tomu jako koza petrzeli.

0 0
možnosti
PS

To patri pod prispevek p, Novohradskeho.

0 0
možnosti
JH

J95a13n 11H11o15r74á36k

5. 5. 2017 21:02

Pro určitý typ výkonů s přihlédnutím k poměru cena/výkon myslím slušné řešení.

1 0
možnosti
ZN

Úplně tomu rozumím. Loni jsme byli s dětmi na Mikuláškém parním vlaku a vzadu byla připojená zrovna taková mašinka. Je vidět že managment Cargo je zapálený do veteránů stejně jako naše dvouleté děti. Rv

3 7
možnosti
JK

Nerozumíte tomu vůbec.

0 1
možnosti
LS

Nejvyšší rychlost 120 km, tak to asi pro osobní dopravu moc nebude. Nakonec to může překonat v provozu i E 109 s vadnými vypojenými motory, což jsou obvyklé závady těchto strojů.:-P

1 0
možnosti
SK

V článku se mluví o nákladní dopravě pro tyto stroje, na fotografii je sice připojen osobní souprava, ale to může pramenit z redaktorova neznalectví rozdílu mezi osobním vagonem a nákladním dobytčákem. Jinak ale souhlasím s tím, že kupovat třicet let staré evropské lokomotivy je vlastenecké asi tolik jako vozit divoké koně z Británie, když ČR je úspěšným chovatelem koní Převalského, divokých koní z Asie. - Souhlasím s tím, že opravovat a modernizovat třicet let staré Československé lokomotivy z Plzenských leninových závodů ČKD, by bylo protirežimním krokem zpátečníků!!

0 1
možnosti
FS

Nekvalitní potraviny v zahraničních řetězcích, připravované podle naší "chuti", opravené ojetiny na našich kolejích,...

Na druhé straně odměny vrcholových manažerů pomalu vyšší, ja na západ od našich hranic. Kdy tomu bude konec?

2 2
možnosti