Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Invaze nových lokomotiv. ČD si půjčí deset lokomotiv Siemens

České dráhy zařadí do své flotily deset lokomotiv Siemens Vectron, které budou jezdit mezi Prahou a Hamburkem. Na třetí pokus se firmě podařilo vybrat jejich dodavatele.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P61e65t83r 70Š19i87m11r49a64l 4267107365785

Já Vám pane Sůro přeji v dalším profesním i osobním životě mnoho štěstí a úspěchů. Rád jsem s Vámi při tvorbě článků o české železnici spolupracoval a doufám, že ještě budu mít tu čest.

Petr

+9/0
4.5.2017 20:22

T47o60m72a57s 51A97u92g91u44s83t94y25n 6947556661530

Sice jste me dost casto rozcili, nekdy jste mne take potesil, ale ted mate obrovske plus. Spolu se vsemi, kteri dali vypoved.

+9/0
4.5.2017 19:05

A47d39a82m 13H92u28r67t33a 2851952727370

České lokomotivy nezískaly povolení jezdit v Německu plnou rychlostí, tak si pronajmeme lokomotivy německé výroby a všechno bude v pořádku :-)Rv

+6/−1
4.5.2017 16:47

P63e71t20r 19M22a30r71š84á37l11e68k 9365112824469

Tak o to od začátku šlo.

+6/0
4.5.2017 17:01

P69e37t13r 65Š50i71m66e60k 2339817676558

Tak ještě na ně postavit mezi Prahou a Drážďany trať

0/0
4.5.2017 16:18

R60a64d10e29k 87J35a81n81a31t62a 9325406674532

To nejsou vysokorychlostní vozidla, maximálka je 200 km/h.

0/0
4.5.2017 17:50

P96e27t45r 56Š46i43m64e24k 2129827246398

Tak já myslím, že oproti té vyhlídkové jízdě mezi Prahou a Drážďany by to byl i tak rozdíl.

+1/0
4.5.2017 18:16

D21a14v81i14d 64K58r57u29p52i96č11k29a 2851157480596

Tak jak je to s vámi pane Sůra, končíte nebo ne? Někde píšou ano a jinde jste na seznamu, kde všichni přísahali, že je Babiš neovlivňuje a pokračujete v práci?

+1/0
4.5.2017 16:04

M15i12c83h15a47l 15K24o29h27o67u67t 6645719451344

Předpokládám, že po podání výpovědi (ze strany pana Sůry) začíná běžet výpovědní lhůta ze zákona, pokud to není výpověď dohodou ;-)!

0/0
4.5.2017 16:28

J87a25n 16S31ů27r33a 4725423793432

Končím. Ale máme zákoník práce, takže do 31.7. jsem nadále zaměstnancem Mafra, a.s.

+21/0
4.5.2017 16:38

P65a34v21e21l 96Š95m40í41d79e18k 6649770983198

Pane Sůro! Přeji Vám hodně dalších novinářských článkůR^R^R^Já jsem na vlaky.net, tak se třeba někdy zadiskutujem.

+8/0
4.5.2017 17:40

V93a45c24l48a91v 22H33a41j36e89k 3796119629

To se u Rj nebo LE uvolnilo misto tiskoveho mluvčího?

+1/−1
4.5.2017 18:18

V41a15c78l71a45v 59H93a35j17e28k 3886859879

ale teď važně. Přeji na novem pusobišti hodně uspěchů.

+3/0
4.5.2017 18:25

P58a10v93e45l 24S93o79v91i81č35k20a 4496118535522

I když jsem s Vámi pane Sůro mnohdy nesouhlasil, i když jsem Vás mnohdy kritizoval tak musím říct, že Vašeho konce je mi líto. Vaše články jsem rád četl a nabyl jsem dojmu, že problematice dopravy se věnujete náležitě a dlouhodobě přesně tak, jak bych to od novináře očekával.

Přeji hodně štěstí dále a doufám v takové pracovní uplatnění, při kterém budu moct opět číst Vaše články.

+20/0
4.5.2017 18:35

R85a32d58e79k 90J26a67n94a30t23a 9385696804302

Taky doufám, že půjde pan Sůra někam jinam psát o dopravě a železnici. Oproti jiným masmédiím měly ty články, zejména o VRT, docela úroveň.

+13/0
4.5.2017 20:14

P57e64p48a 96B75r18a46t56r97š96o75v51s90k13ý 9355296599371

#prayforSura ;-(

0/0
4.5.2017 20:07







Najdete na iDNES.cz