Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Invaze nových lokomotiv. ČD si půjčí deset lokomotiv Siemens

České dráhy zařadí do své flotily deset lokomotiv Siemens Vectron, které budou jezdit mezi Prahou a Hamburkem. Na třetí pokus se firmě podařilo vybrat jejich dodavatele.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P20e28t30r 20Š23i36m34r87a49l 4967107745505

Já Vám pane Sůro přeji v dalším profesním i osobním životě mnoho štěstí a úspěchů. Rád jsem s Vámi při tvorbě článků o české železnici spolupracoval a doufám, že ještě budu mít tu čest.

Petr

+9/0
4.5.2017 20:22

T81o15m66a58s 65A15u60g65u46s33t35y56n 6617426821560

Sice jste me dost casto rozcili, nekdy jste mne take potesil, ale ted mate obrovske plus. Spolu se vsemi, kteri dali vypoved.

+9/0
4.5.2017 19:05

A51d42a29m 84H29u22r18t60a 2371842707380

České lokomotivy nezískaly povolení jezdit v Německu plnou rychlostí, tak si pronajmeme lokomotivy německé výroby a všechno bude v pořádku :-)Rv

+6/−1
4.5.2017 16:47

P56e28t19r 42M41a34r73š98á56l94e11k 9725182374539

Tak o to od začátku šlo.

+6/0
4.5.2017 17:01

P81e96t83r 65Š74i90m14e92k 2549677546658

Tak ještě na ně postavit mezi Prahou a Drážďany trať

0/0
4.5.2017 16:18

R61a92d57e97k 38J30a88n36a89t15a 9255246304182

To nejsou vysokorychlostní vozidla, maximálka je 200 km/h.

0/0
4.5.2017 17:50

P18e56t94r 46Š27i21m21e83k 2639787406108

Tak já myslím, že oproti té vyhlídkové jízdě mezi Prahou a Drážďany by to byl i tak rozdíl.

+1/0
4.5.2017 18:16

D15a63v64i23d 25K86r73u79p18i46č63k47a 2131447870486

Tak jak je to s vámi pane Sůra, končíte nebo ne? Někde píšou ano a jinde jste na seznamu, kde všichni přísahali, že je Babiš neovlivňuje a pokračujete v práci?

+1/0
4.5.2017 16:04

M27i90c91h68a51l 54K82o94h45o59u30t 6365539501184

Předpokládám, že po podání výpovědi (ze strany pana Sůry) začíná běžet výpovědní lhůta ze zákona, pokud to není výpověď dohodou ;-)!

0/0
4.5.2017 16:28

J93a29n 96S29ů83r72a 4355903983362

Končím. Ale máme zákoník práce, takže do 31.7. jsem nadále zaměstnancem Mafra, a.s.

+21/0
4.5.2017 16:38

P56a38v10e20l 40Š98m24í75d32e45k 6469860483418

Pane Sůro! Přeji Vám hodně dalších novinářských článkůR^R^R^Já jsem na vlaky.net, tak se třeba někdy zadiskutujem.

+8/0
4.5.2017 17:40

V62a19c80l27a79v 37H52a52j63e94k 3546539839

To se u Rj nebo LE uvolnilo misto tiskoveho mluvčího?

+1/−1
4.5.2017 18:18

V47a68c63l53a65v 10H68a24j96e54k 3946359289

ale teď važně. Přeji na novem pusobišti hodně uspěchů.

+3/0
4.5.2017 18:25

P30a22v77e28l 72S56o41v58i86č31k62a 4536728295982

I když jsem s Vámi pane Sůro mnohdy nesouhlasil, i když jsem Vás mnohdy kritizoval tak musím říct, že Vašeho konce je mi líto. Vaše články jsem rád četl a nabyl jsem dojmu, že problematice dopravy se věnujete náležitě a dlouhodobě přesně tak, jak bych to od novináře očekával.

Přeji hodně štěstí dále a doufám v takové pracovní uplatnění, při kterém budu moct opět číst Vaše články.

+20/0
4.5.2017 18:35

R13a84d45e24k 85J55a39n38a63t80a 9915316474722

Taky doufám, že půjde pan Sůra někam jinam psát o dopravě a železnici. Oproti jiným masmédiím měly ty články, zejména o VRT, docela úroveň.

+13/0
4.5.2017 20:14

P47e21p36a 32B53r18a32t40r85š76o80v95s52k87ý 9805426909221

#prayforSura ;-(

0/0
4.5.2017 20:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.