- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Cena baterie a její životnost je další problém...
Zivotnost vypada u osobaku ze bude obdobna s zivotnosti zbytku auta, v cem to je problematicke?
Ale páni zelení, tuhle statistiku by bylo potřeba trochu očistit. Nebylo by od věci uvést, kolik aut nakupují vlády řízené zelenými lháři a kolik jich kupují normální lidé a firmy. To by nad vámi člověk plakal fanatičtí příznivci elektromobilů. Vše je dobré k prosazení vašeho náboženství.
naftové motory v osobákách bych zakázal, benzínové bych hodně omezil, zákaz používání V6,V8,V10,V12 v osobních vozech...hned by se ten vzduch vyčistil, elektroauta by šla na dračku a přestaly by jezdit jakékoliv opice co mají nohy a ruce.
A také by nebylo od věci zakázat přispívat do diskuzí hlupcům a nenapraví to ani rádoby intelektuální brýle a motýlek
Jaké auta kontrétně porovnáváte?
Třeba u Toyoty - Auris - rozdíl mezi dieselem a hybridem je 30 až 60 tisíc (u různých výbav). Hybrid ma vždy automatickou převodovku, diesel manuální.
Nejvyšší výbava Auris Hybrid Executive kombi 640 tisíc. Středně vybavená Octavi Combi Style diesel manuál je za 630 tisíc.
Takže u auta třídy Octavia Combi jsou ceny podobné...
Clanek je nepresny a snadno dochazi k nepochopeni uvedenych cisel. Myslim, ze se v nem mluvi jen o plug-in hybridech, ktere jsou drazsi.
Dobrá, ale přemýšlejme o trochu dál.Bude přibývat aut na elektřinu a bude stoupat spotřeba elektřiny.Co nastane?Buď se bude zdražovat elektřina (a budou na tom biti lidé, co takové auto nemají) nebo se budou muset stavět nové elektrárny což znamená další zatížení pro krajinu (odebrání zemědělské půdy, stavba různých nabíjecích stanic apod.)
Hybrid....Cena kolem milionu a spotřeba cca 5 litrů. Obyčejný nafťák. Cena kolem 400 tisíc, spotřeba 4.8 litru.
To je detail. Ekonomove to vyresi nejakou dani. Zatim pouzivaji dotace na zvyseni zajmu o plug-in hybridy.
Ten hybrid nema spotrebu 5 litru nafty, ale benzinu. Nemuzete to primo porovnavat. Ocekavam, ze casem prijde "ekologicka" dan na osobaky s naftovymi motory.
Když mám jednoho psa a koupím si druhého, tak jsem svou smečku zvětšil o neuvěřitelných 100% :)))
Pro denní dojíždění pár km do práce nebo pro manželku na vožení dětí je to pěkné. Ale. Třeba Opel Ampera e, E- Golf, BMW i3, všechno je přes milion. To radši koupím garsonku a budu jí pronajímat, ať mám na důchod aspoň něco. Navíc by rodina stejně musela mít další auto, co je na tom ekologického pořád navyšovat počet aut?
Navíc je to celé založené na dotacích a křivení trhu. Ať se to prosadí dsamo, když je to tak skvělé, třeba jako chytré mobily. Nebo na ty byly taky dotace? A když je každý týden masírka, jak trh s elektroauty roste a přitom do toho započítají i plynová auta je to fakt bomba...
bez zelené ultra-levičácké bandy (+ úplatků = dotací) by dosáhly v Evropě tak max cca 0,1 - 0,4%?
-
a to si GREEN lobby předpokládám o min 50% čísla nenápadně přifoukla
bo za ty miliardy musí něco ukázat
stačí vidět jak se např. o hybridech lže! viz např.:
-
Podvody s emisemi a spotřebou automobilů
http://vw-passat.blogspot.de/2017/02/podvody-s-emisemi-spotrebou-automobilu.html
UZ 4 %
Vsak my vam to vnutime diky dotacim a mediim proste hlava nehlava.