- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Podle šéfa společnosti Brano Group Pavla Juříčka je například v Německu povoleno, aby na víceletá gymnázia nastoupilo maximálně pět procent dětí v ročníku.
Pana Pavla Juricka bych upozornila, ze nemecka zakladni skola konci ctvrtou tridou, takze gymnazia jsou jaksi viceleta z podstaty :-)
Souhlas s Bělobrádkem.. náš vzdělávací systém jede pořádně s kopce..
"Nejúžasnější" vyšší vzdělání představují "humanitní" studijní obory.. To bude pro naši zemi tak obrovský přínost...!
AKADEMICKÉ BAHNO - http://jdem.cz/c74zh5
Genderová analýza časopisu Zahrádkář a Můj dům - Bakalářská práce - https://is.muni.cz/th/101262/fss_b/bajerova_bakalarska_prace.pdf
Jenom by mne zajímalo co má být předmětem té Obživy. Takový Jurečka se diví, proč lidi nejdou studovat zemědělské učňáky, prý je pak práce dost. Ale zapomíná říct, že za mzdu blízkou té minimální to moc na obživu není.
Ale nežijeme v socialismu Netruchlete po socialistických pořádcích Státní plánovací komise KSČ Proč se míchá soukromý sektor se státním - kolik soukromých farmářů a státních farmářů v ČR konkuruje zahraničním dovozcům Kolik schopných opravářů zemědělských strojů a mechanizátorů bez problémů nachází práci a obživu v Českých automobilkách , na rozdíl od absolventů politologie
Asi nějaká loby, protože podle statistiky ministerstva školství jsou nejvíce nezaměstnaní absolventi s výučním listem a to skoro až 20 %. Zatímco ty proklínané vysokoškolské humanitní obory mají nezaměstnanost do 6 %. Takže ano - humanitní obory mají nejvyšši nezaměstnanost absolventů, ale jen co se týče absolevntů vysokých škol! Tohle v těch všech článcích lehce opomíjejí, protože učnáky ji mají skoro 4x vyšší. A pak tomu má někdo věřit....
ono to bude tím, že dnes na učňák chodí naprosto neschopní studenti kteří na víc nemají. A pak je 80% zaměstnaných téměř zázrak.
Drtivá většina dětí poslanců studuje, nejlépe zahraniční MŠ, ZŠ, gymnázia a pak zahraniční VŠ. Co kdybyste začali u sebe : dítka do škol s inkluzí, ať si užijou a pak do učení ! Jděte příkladem !
Není problém že děti "studují co chtějí", ale to že kdo vyleze ze školy umí totální kulový a s přehazovačkou.
Hlavně že on nedělá to, co vystudoval. Aha, to by ho neuzivilo, tak dělá politika - tady se uživí vic než dobře. A co jeho děti? Už je nekdo z nich na ucnaku? Aby mohl podpořit montovny?
Bělobrádek vystudoval veterinu a v oboru pak sám osm let pracoval. On svoje nabyté vzdělání již společnosti zaplatil. A jeho dětem je 3 a 5 let, takže pláčete fakt na špatném hrobě.
Velice dobře si pamatuji, jak v 90tých letech byli lidé v montérkách nepřímo označováni za špínu straré doby - pozůstatek komunistů.
Tehdy se ze slova dělník stala takřka nadávka a tak nám dnes nepracují dělníci, ale operují operátoři.
Také zaměstnavatelé nastavili platy tak aby lidé z montérek věděli kam patří - a nyní se všichni diví že nemá kdo dělat zato filozofů máme na rozdávání
Když jsem koncem 90.let vycházel ze ZŠ, tak kdo měl na základce čtverky, tak na střední školu prostě nešel, protože věděl, že na to nemá, těžko by se tam dostal a kdyby jo, tak by se jen trápil. A i tehdy se už mluvilo o inflaci středního vzdělávání. Jestliže dnes i se čtverkami chodí na střední školy, a udělají ji, tak je to fakt špatně.
Top není až tak o tom, žeby se tam trápil, ale že by se tam pravděpodobně nedostal. Ale je pravda, že v té době byly na každý maturitní obor přijímačky
staci zavest skolne a ve statni sprave studium v oboru a nikoliv jen dosazeny stupen vzdelani.