- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud vím, tak druhý řidič za jízdy zatím spát na lehátku nesmí.
Rád si tento článek přečtu znovu. Tak za šest let .
...prachy, prachy a zase prachy... Stačí zpomalit tempo, kontejner usadit na vagón a nebude potřeba ani řidiče k té kontrole....
a zakaznici jiste radi pockaji, az ten kontejner "nekdy" po tech kolejich prijede ...
Pojede to po dálnici ok. Ale co v případě objížděk, nehod, oprav povrchu nebo jiných omezení? Na mapě může cesta vypadat jednoduše, ve skutečnosti to může být mnohem složitější.
u nás to máme dávno jmenuje se to železnice. Stačí ji vyčistit od netáhel a používat.
Tahle ptakovina tady nebude jezdit ani za 20 let doufam.
A jdete s tema kecama o zeleznici nekteri taky uz nekam, nehodlam na zbozi cekat mesic.
O skladech a předzásobení jsi nikdy neslyšel viď?
Neříká se tomu nákladní vlak, jen tak mimochodem? A co řidiči osobních aut? To jako budou předjíždět kamionový vláček?
No, já nevím - mám dojem, že silniční vlak se říká soupravám, které jezdí v některých končinách (například v Austrálii) a jedná se o tahač a tři návěsy.
Vidím zde stejně hysterické příspěvky, jaké jsou k přečtení v historických dokumentech z doby, kdy se stavěla železnice. Nebo o tom, že automobil koně nikdy nenahradí.
Totální krajně nebezpečná kravina. Co když mimo dálnici někdo bude chtít takovou kolonu předejít? Kam se zařadí v případě nouze? Anebo i na dálnici, při předjíždění takové kolony řidič zjistí že o chvilku bude následovat zúžení silnice kvůli opravě? Kam se v takové koloně zařadí?
Úplně dementní, bezohledná to ptákovina
pochybuji že takové kolony budou jezdit mimo dálnice