- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Liška a hrozny: Stejně jsou kyselé! Už v Dobách Ezopových....
Tak na jizdu do Berouna bych to bral, dal uz asi ne.
"Mezi Katovicemi a Krakovem není trať v ideálním stavu pro častější spojení." Tomu mám rozumět, že to je něco jako u nás z Přerova do Brna?
Daleko hůř. Jsou tam místa, kde se díváte z vlaku na sousední silničku a předjíždí vás energický cyklista.
Já vůbec nechápu, proč do Krakova nelítá žádný přímý spoj, ale zároveň se téměř 8hodinová cesta vlakem tady považuje za něco prestižního.
Do Krakowa napřímo začíná létat Ryanair.
Docela by mne zajímalo, na koho Leo Expres cílí ? Na západní turisty co se potřebují dostat mezi turistickými perlami východní Evropy - Prahou a Krakowem, nebo místní turisty co mají hlouběji do kapsy ? Nebo na pendlery ze Slezka ?
Protože pendleři jezdí auty nebo minibusy, pro low-cost turisty jsou tu linky typu PolskiBus nebo FlixBus, a pro turisty co si trošku oproti vlaku připlatí bude lítat mezi Prahou a Krakowem od podzimu 2x týdně Ryanair.
Třeba se mýlím, ale moc potenciálu vlakům Leo Expresu nedávám. Pendleři - lidé ze Slezka - by spíš potřebovali pohodlné a rychlé vlaky Opole-Katowice-Ostrava-Břeclav-Vídeň nebo Opole-Katowice-Ostrava-Praha-Regensburg než tohle...
Opole-Katowice-Ostrava-Praha-Regensburg
přímý bus bude tak o 4 hodiny rychlejší.