- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jede jede traktor, jede jede Zetor. Jede jede traktorista, dobrý dělník, komunista.
Kdo má pod čepicí, tak dávno kupuje Zetory. Kam se hrabe konkurence, která se jen tváří, že je levná. Divím se všem, co se tak lacino nechají nachytat a kupují zahraniční předražené traktory, když máme doma světovou úroveň za příznivé ceny.
Pripomínať výrobu traktorov je naozaj úsmevné ! Lebo odtial vychádzal každý tretí traktor s pásmi a z 5 metrov dlhým výfukom s priemerom 100 mm. Aj my sme plnili uznesenia zjadov UV KSSZ ktoré dala súdruhovi Husákovi a Jindrov!
no, hlavně aby se ručníkoví strejdové nechtěli také vrátit k těm řady desetiletí zaběhlých platebních podmínek...
Už teď lituji ty headhuntery, kteří budou Zetoru shánět lidi pro ten závod v Kurdistánu. Tam půjdou snad jen nějací váleční veterání, co si nechají pro další dolary klidně provrtat obě koleny...
Jede traktor, je to Zetor,
jede do hor, orat brambor.
Kdo to zna dal?
kdekdo. Spíš by mě zajímalo, jestli za to idnes Visáčům zaplatí
Tak vývoz do Zambie, Barmy a Kurdistánu nás posouvá mezi světovou elitu výrobců traktorů.
Tohle je přesně ten důvod, proč platová úroveň v ČR nedosahuje té německé, byť si dělník ze Zetoru bude stěžovat na to, že jeho produktivita je stejná jako toho u John Deera.
Z kila železa sa dá vyrobiť výrobok za 100 korún , ale aj za 1000 korún. my sme si už cestu vybrali . A práve v tom je čaro rozdielu medzi nemeckým a našim platom !
Výpočtem v průměru vychází cca 1 milion Kč za 1 traktor. Když to vezmu v porovnání s osobním autem, tak se nemůžu ubránit dojmu, že nás,jako spotřebitele berou pěkně u huby.
Neměl by jste porovnávat Traktor s osobním autem ale s Ivecem nebo SOR. Osobní auto můžete porovnávat s Karsitem nebo s Mountfildem. Zetor se může porovnávat se stejným výrobkem a strojem. A rozhodně přeji Zetoru, aby v soutěži s Asijskými výrobci zemědělské techniky opět vítězil,- i když ten kdo roky váhal a zaváhal ten musí nabídnout něco navíc.
Ty "staré" traktory šly smontovat a opravovat šroubovákem a kladivem a diagnostika bylo ucho opraváře. To zvládly i, ehm, řekněme méně technicky zdatné národy. To už s tímto strojem, plné elektroniky, rozhodně nepůjde.
Ano, proto měl i Zetor pobočku v Indii.