- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Stacilo me par odpovedi a je me jasny ze ty fraze typu "chcem byt jako rodina" a pod so opravdu jen fraze.
Me se treba libi motto kery uplatnuje Sir Richard Branson jeden z nebohatsich lidi, kere rika. "Nejdulezitejsi so vasi zamestnanci. Spokojeni zamestnanci pracujo tak ze so spokojeni aji zakaznici"
Aha, takže pokora - v reálu jednání řeznického psa, nadávky a ponižováni zaměstnanců. Nikdy víc.
Hm, tak SIKO mě také nikdy nijak zvlášť neoslovilo, jednotlivá věc, dílčí inspirace ano, ale celkově žádné přitažlivé kouzlo nebo styl.
To jsem moc ráda,že tato diskuze vznikla,protože s kvalitou výrobků pro dům a domácnost se potýkám neustále.
Příběh je to obdivuhodný,ale asi jim to přerostlo přes hlavu.
Než něco koupím,zjišťuji na internetu zkušenosti druhých.Kovové předměty do koupelny už kupujeme pouze ze skutečného nerezu.Dražší,ale věčné.
Minuly rok jsem zarizoval jsem dum. Byl jsem i v SIKO. Zakazka za 150 000. Personal neochotny, prodavac se bavil s prodavackou o soukromych vecech. Kdyz jsem je oslovil, otocili ocima jakoze co otravujes. Chtel jsem vysvetlit co potrebuju. Strcil mi do ruky katalog a pry at se nejdriv podivam, ze musi nekam odejit dozadu. Snazil jsem se mu vysvetlit ze seznam mam pripraveny. Neposlouchal a odesel. Ceny 3 x drazsi nez online konkurence. Nakonec mi dum zaridil Koupelny-Ptacek. SIKO nikdy vice
nechapu jak to muze fungovat, ceny strasne, personal nekompetetni a neochotny.... OBI, Hornbach, Baumax fakt lepsi
Bohužel mám s firmou SIKO pouze negativní zkušenosti.Problémy s objednávkou zboží,výmluvy,neochota k reklamaci vadného zboží.
A ten obrat by mohl být i vyšší, kdybych je loni 2x nekontaktovala, že chci komplet rekonstrukci koupelny a kuchyně. V prvním případě telefonicky s tím, že se mi ozve obchodní zástupce. Doteď se neozval. Podruhé na prodejně v Teplicích. To mi prodavač nacpal do ruky katalog a to, že už mám vybráno, protože katalogy mám dva, to už neslyšel, páč řešil něco důležitého s kolegyní. Myslím, že děti. Takže za mě už Siko nikdy.
Mívala jsem také obchod a v momentě, kdy už to nezvládáte silami svými a rodinných příslušníků, reprezentují vás zaměstnanci. To byl určitě váš případ. Jinak, já mám mezi kamarádkami 4 domácnosti, které si pořídily Siko koupelnu. Spokojená je jen ta, co si ji pořídila v úplných začátcích. Ty zbylé 3 říkají že Siko už nikdy v životě.
Je dobře, že se naše země vrací nazpět mezi země, kde tvrdá a poctivá práce něco znamená - a posléze přinese plody.
Držím palce.
coze....prodejem nekvality ?...to jsou bludy...ehm ,plody....
Tohle asi není příběh počátků podnikání zdejšího majitele? ;-)