Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Němci a Švýcaři si zamilovali medovník, říká král českých jídelních vozů

Každý si cestou vlakem rád zajde do jídelního vozu, jenže možnosti se zmenšují. O stravování ve vlaku je navzdory nabídce čím dál menší zájem. „Švýcaři mají jídelní vozy jako určitý národní poklad, životní styl,“ říká král českých „jídeláků“ Bohumír Bárta, který naučil Němce pít Bohemia Sekt. Cizinci si prý oblíbili i český medovník.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P72a39v94e71l 44J33á29n 45B15u73v97a17l87a 6509500319148

Vzhledem ke svým tělesným proporcím "jídelňák" JLV již několik let nevyužívám.:-( Ale za to lůžkové především na trasách US - BA - BB nebo alespoň AB - BB - je jiné kafé! !:-)Bohužel i tady se časy mění a já se musím přizpůsobovat JŘ 2 železnic. ;-€ Ale ještě to jde, dokud se dostanu do vagonu.

Něco jiného je jízda se Slováky buď v jejich košickém nebo aj pražském vagónu Dokonce aj jeden exsoudruh s pupkem větším mého mi odmítl pomoc při nastupování a zaujetí lůžka s befehlem: abych mu jízdní doklady přinesl do jeho kancelárii!! ;-€Upozornil, jsem ho na jeho povinnosti a že nevím, kde je jeho KANCELÁRIA... . - Když se to za pár měsíců opakovalo: dal jsem mu to sežrat i s navijákem a tak - PO VYHODŇARSKY! Samozřejmě, že jsem to sdělil i GŘ Capovi. Pak jsem ho již nikdy nepotkal.

Protipólem byli skuteční stewardi košičtí, jež mne do pomáhali aj při vystupováních v KE či jinde. [>-]EU Již 100% dosahovali úrovně JLV. R^

Je to o lidech a službách cestujícím.

0/0
24.5.2017 9:49

P75a30v48e67l 57Š23k95v92r35n54a 5238762620544

Neřekl bych, že o jídelní vozy není zájem. Koukám na vlaky Praha-Berlín v Kralupech a téměř vždy jsou velmi slušně obsazené.

Stejnětak když jedu z Prahy do Pardubic (posledně např. Slovenskou strelou), tak byly obsazeny všechny stoly.

Dávám přednost vlakům, kde je řazen klasický jídelní vůz, protože sednout si v ARmpee nebo Railjetu bývá problém. Tam přijdou 2 lidi s notebookem na kafe a vůz je "obsazen".

0/0
23.5.2017 11:00

A65l67e70n56a 27R48i94s40o43v18á 4106930809565

Konečně zajímavý článek a vcelku dobře vedený rozhovor. Chválím;-)

Občas využívám a nemohu nic vytknout. Tak mají vypadat kvalitní služby.

+8/0
23.5.2017 7:50

L53u52c84i42a68n 87P88a95p87a48z25i26a97n 5774197781155

Český medovník od arménské recpetury Marlenka skutečně nemá chybu. Velmi doporučuji, vždy si pochutnám.

0/0
22.5.2017 23:53

J68o51s29e42f 49T26r92ö32g81l 8189442866406

Jezdím často mezi Ústím n.L. a Prahou a pokud můžu, tak si dám oběd u JLV. Jídla svělá, ceny v rámci happy-hour standardní, obsluha rychlá, za hodinu jízdy stihnu i zákusek a kafe.

+5/0
22.5.2017 22:26

Z67b63y42n49ě48k 82H69l80á18s74n64ý 3694797325419

Taky děkuju za rozhovor. Jezdim často do Hamburku a Berlína a jsem s JVL velmi spokojen. Jídlo je opravdu dobré a hlavně na uzemí ČR je ta Happy Hour opravdu šťastná volba, protože ceny jsou jen o malinko vyšší než v normální restauraci. I personál je na úrovni, prostě doufám, že to tak bude i nadále a přeju JVL hodně úspěchů v další práci. R^:-)

+8/0
22.5.2017 22:06

T11o50m26á31š 64T12a41t51í60č24e14k 5350902200858

Co si pamatuju, tak Rakušáci ve Vindoboně čepovali pivo taky. Akorát stálo teda kilo.

+3/0
22.5.2017 22:00

P78a53v19e57l 80Š60m82í58d38e35k 6189340603758

Děkuji autorovi za rozhovor. Škoda , že jídeláky pomalu mizí a mění se v bistrovozy.S láskou vzpomínám, když před několika lety jezdil Urblík, někdy v jídeláku byla zábava, hlavně, když z Plzně do Prahy jednou nastoupila parta starších Norů, to se rozjelo a před hlavákem bylo flambování palačinek v tunelu, to by dnes nešlo.

Pro autoraR^

+9/0
22.5.2017 20:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.