- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nadhoďte lidem problém - třeba SUV - a pustí se do diskuse, že máte strach, aby si hlavy nerozbili. Přitom je princip tak prostý, ať si každý jezdí tím, co mu vyhovuje. Je to otázka svobody, svobodné volby. Když já začínal jezdit, mohl jsem si vybrat (až na to, že jsem neměl peníze) mezi Š 105 a Š 120, občas byl k mání nějaký maluch, Dacia nebo dokonce Wartburg. Na Trabanty byly moc dlouhé čekací lhůty a Žigulíky byly jen pro vyvolené. A nelze říci, že by jiné kategorie aut neexistovaly - jen nebyly v souladu "s ideologií a společenskou poptávkou". Nějak mi slovník odmítačů esúvéček nápadně připomíná argumenty sodruhů normalizátorů. Buďme rádi, že máme na výběr, a že je pestřejší než kdykoliv dříve.
A nebylo by bezpečnější BVPéčko ? Ajaj, teď jsem se prokecl.
Díky kvalitě našich silnic, mnoha zpomalovacím hrbům, o které moje dřívější auto i při pomalé jízdě škrtalo, nájezdům na parkoviště přes obrubník (stejná efekt) atp. jsem si také pořídil SUV. Sice nemá tak skvělé jízdní vlastnosti, jako moje předchozí auto (Safrane), má menší kufr a výbavu, ale tak nějak mi stačí. Také cena byla zkousnutelná a jezdí se mi s tím lépe, než s firemní ochcávkou, protože je z ní lepší rozhled.
nejlepsi auto do jakehokoliv terenu je auto firemní.
A jaký do toho lejete olej ? Minerální, polosyntetiku nebo plnou syntetiku ?
Podnikový !
celá tato kampaň je pouze průzkumem sociálních zoufalců a potvrzení závisti mnoha obyvatel. Většina SUV je menších nebo stejných jako třeba Octavka. Mnoho MPV je mnohem větších, než všechny tyto kategorie. Ale jak zvláštní, ty nikdo neřeší. SUV je pro závistivce symbol zbohatlíků a všeho možného. Nikdo nepřišel s nějakou normou, že auta od této velikosti do centra nesmí, nebo, že budou platit větší daň či cokoli jiného. Ví, že by se dotknulo tak 5% SUV, ale mnohem více jiných aut. Toto je pouze hra socanů na hloupé pudy závistivých lidí.
Pobavil mě argument, že SUV jsou bezpečnější. Ano, ale na úkor ostatní účastníků nehody. Až budou mít všichni SUV, budou si tihle pomatenci pořizovat TRAKTORY, NEBO MOŽNÁ NÁKLAĎÁKY!
Pro mě za mě, ať si klidně lidi jezdí v čem chtějí a kam chtějí (když neporušují zákony a pravidla silničního provozu), ale mě když někdo přijede na obchodní jednání nebo na návštěvu v traktoru, fekálním vozu, terénní tříkolce, nebo SUVčku, rovnou koukám, jestli mu z bot kouká sláma a jestli je nemá obalené bahnem, nebo něčím horším...
mimochodem bezpečnost a cena traktoru, fekálního vozu nebo lepšího SUV je srovnatelná, takže sociální zařazení a prestiž se podle toho taky nedá usuzovat
bože, to jsou argumenty...takže SUV za 3M je Vám málo?
Aut je na silnicích moc. A je jedno, co je to za typ...
nic vam nebrani chodit pesky ... ja s dovolenim budu dal jezdit tim autem.
a co se stane až budou mít SUV všichni? tak asi přijdou xxxl SUV a bude se zvedat do výšky, až budou auta dvoupatrová
"Když ty dvoupatrová vypadají bezpečněji, než ty jednopatrová"...
Pokud je trendem větší, těžší a bezpečnější auto, tak jak to dopadne? Až ho budou mít všichni tak přijdou na řadu ještě větší a těžší a skončí to u tanku?
Pokud chce EU omezovat svoje občany tak tady má další prostor. Už omezuje emise a teď by mohla v rámci ekologizace omezit hmotnost auta podle počtu míst a součinitel odporu vzduchu pro snížení spotřeby. Když to šlo u žárovek tak proč ne u aut?
No, problém hlavně je, že na takový auta u nás všude nemáme silnice. Pak musej jezdit prostředkem a neni příjemný se s nima potkávat, ať už mám jakýkoliv auto...
SUV jsou pro automobilky darem z nebes – při stejných výrobních nákladech mohou prodávat auta za mnohem vyšší ceny. Nemusí se podbízet zákazníkům výbavou, kvalitou, spotřebou – stačí, že to vypadá jako SUV a zákazník milerád připlatí. Typický příklad OPEL; jeho Mokka je prakticky ve všech parametrech horší než Astra a přesto zákazníci dávají raději kupují mnohem dražší Mokku. U ostatních automobilek je to podobné...
Nechci byt kverulant, ale Astra je v roce 2017 7. nejprodavanejsi auto v Evrope a Mokka v tabulce TOP10 neni