Diskuze

Každé čtvrté nové auto už je SUV. Zvýšený podvozek vládne trhu

Praha se snaží v reklamě odlákat lidi od nákupu aut kategorie SUV, podle dat o registracích nových aut jde ale spíše o marný boj. V Česku i v celé Evropě se k tomuto typu vozu přiklání čím dál více lidí a SUV prakticky každý měsíc překonávají rekord v prodejích.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Nadhoďte lidem problém - třeba SUV - a pustí se do diskuse, že máte strach, aby si hlavy nerozbili. Přitom je princip tak prostý, ať si každý jezdí tím, co mu vyhovuje. Je to otázka svobody, svobodné volby. Když já začínal jezdit, mohl jsem si vybrat (až na to, že jsem neměl peníze) mezi Š 105 a Š 120, občas byl k mání nějaký maluch, Dacia nebo dokonce Wartburg. Na Trabanty byly moc dlouhé čekací lhůty a Žigulíky byly jen pro vyvolené. A nelze říci, že by jiné kategorie aut neexistovaly - jen nebyly v souladu "s ideologií a společenskou poptávkou". Nějak mi slovník odmítačů esúvéček nápadně připomíná argumenty sodruhů normalizátorů. Buďme rádi, že máme na výběr, a že je pestřejší než kdykoliv dříve.

0 0
možnosti
LK

A nebylo by bezpečnější BVPéčko ? Ajaj, teď jsem se prokecl.

0 0
možnosti
Foto

Díky kvalitě našich silnic, mnoha zpomalovacím hrbům, o které moje dřívější auto i při pomalé jízdě škrtalo, nájezdům na parkoviště přes obrubník (stejná efekt) atp. jsem si také pořídil SUV. Sice nemá tak skvělé jízdní vlastnosti, jako moje předchozí auto (Safrane), má menší kufr a výbavu, ale tak nějak mi stačí. Také cena byla zkousnutelná a jezdí se mi s tím lépe, než s firemní ochcávkou, protože je z ní lepší rozhled.

0 0
možnosti
SN

nejlepsi auto do jakehokoliv terenu je auto firemní.

0 0
možnosti
Foto

A jaký do toho lejete olej ? Minerální, polosyntetiku nebo plnou syntetiku ?

Podnikový ! :-P

0 0
možnosti
MV

celá tato kampaň je pouze průzkumem sociálních zoufalců a potvrzení závisti mnoha obyvatel. Většina SUV je menších nebo stejných jako třeba Octavka. Mnoho MPV je mnohem větších, než všechny tyto kategorie. Ale jak zvláštní, ty nikdo neřeší. SUV je pro závistivce symbol zbohatlíků a všeho možného. Nikdo nepřišel s nějakou normou, že auta od této velikosti do centra nesmí, nebo, že budou platit větší daň či cokoli jiného. Ví, že by se dotknulo tak 5% SUV, ale mnohem více jiných aut. Toto je pouze hra socanů na hloupé pudy závistivých lidí.

3 0
možnosti
OF

Pobavil mě argument, že SUV jsou bezpečnější. Ano, ale na úkor ostatní účastníků nehody. Až budou mít všichni SUV, budou si tihle pomatenci pořizovat TRAKTORY, NEBO MOŽNÁ NÁKLAĎÁKY!

Pro mě za mě, ať si klidně lidi jezdí v čem chtějí a kam chtějí (když neporušují zákony a pravidla silničního provozu), ale mě když někdo přijede na obchodní jednání nebo na návštěvu v traktoru, fekálním vozu, terénní tříkolce, nebo SUVčku, rovnou koukám, jestli mu z bot kouká sláma a jestli je nemá obalené bahnem, nebo něčím horším...:-P

mimochodem bezpečnost a cena traktoru, fekálního vozu nebo lepšího SUV je srovnatelná, takže sociální zařazení a prestiž se podle toho taky nedá usuzovat ;-D

1 2
možnosti
PD

P44e50t63r 55D96r41a67p68a31l

22. 5. 2017 13:31

bože, to jsou argumenty...takže SUV za 3M je Vám málo?

1 0
možnosti
MB

Aut je na silnicích moc. A je jedno, co je to za typ...

0 0
možnosti
JP

nic vam nebrani chodit pesky ... ja s dovolenim budu dal jezdit tim autem.

1 0
možnosti

a co se stane až budou mít SUV všichni? tak asi přijdou xxxl SUV a bude se zvedat do výšky, až budou auta dvoupatrová

0 1
možnosti
MB

"Když ty dvoupatrová vypadají bezpečněji, než ty jednopatrová"...

0 0
možnosti
MK

Pokud je trendem větší, těžší a bezpečnější auto, tak jak to dopadne? Až ho budou mít všichni tak přijdou na řadu ještě větší a těžší a skončí to u tanku?

Pokud chce EU omezovat svoje občany tak tady má další prostor. Už omezuje emise a teď by mohla v rámci ekologizace omezit hmotnost auta podle počtu míst a součinitel odporu vzduchu pro snížení spotřeby. Když to šlo u žárovek tak proč ne u aut?

1 0
možnosti
MB

No, problém hlavně je, že na takový auta u nás všude nemáme silnice. Pak musej jezdit prostředkem a neni příjemný se s nima potkávat, ať už mám jakýkoliv auto...

0 0
možnosti
AV

SUV jsou pro automobilky darem z nebes – při stejných výrobních nákladech mohou prodávat auta za mnohem vyšší ceny. Nemusí se podbízet zákazníkům výbavou, kvalitou, spotřebou – stačí, že to vypadá jako SUV a zákazník milerád připlatí. Typický příklad OPEL; jeho Mokka je prakticky ve všech parametrech horší než Astra a přesto zákazníci dávají raději kupují mnohem dražší Mokku. U ostatních automobilek je to podobné...

1 0
možnosti
JK

Nechci byt kverulant, ale Astra je v roce 2017 7. nejprodavanejsi auto v Evrope a Mokka v tabulce TOP10 neni;-)

1 0
možnosti