- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takových pokusů už bylo... Ano, asi získají zakázky, které budou "povinné", ve smyslu státní aerolinky apod., ale ve zbytku světa je paběrky... Viz Suchoj...
Ale houby, to si myslel před 30 lety Mc Donnell Douglas taky a kde je mu konec... Airbus se prosadil až v 90. letech, proč by to nemohl zkusit někdo další ? Když i Brazílie prodává hodně dobré letouny...
Minimálně 15 let jim to dá, takže není co řešit...
doufam ze se v tom nikdy neproletim
Budou kopírovat?
Jinak novou verzi Tu 154 asi zvládnou postavit - bude to ale prodejné?
Když se to vezme kolem a kolem, tak rusové umí postavit proudový motor vysokého výkonu. Jenže armáda se až tak moc nedívá, jestli to žere o 10 % paliva víc nebo míň. Armádě je taky vcelku jedno, jestli je živtonost motoru 5.000 hodin nebo 20.000 hodin. Ne tak v komerční sféře. Tam se podívají na TCO a zjistí, že za 15 let provozu zaplatí 2x tolik za núsporné letadlo. Kaněc filma.
Ambiciózní projekt, který ale stojí spíš na politických než ekonomických základech a to nebývá pro realizaci dobrá perspektiva.
Nevěřím tomu že Rusové nebo Číňani mají know-how na to postavit takové letadlo,vždyť i ten čínský comac je z velké části smontovaný ze součástek ze západu,nebo takové motory,prostě chtít můžou ale ta technologická propast je veliká.
V Rusku se stále vyrábí Il-96, čtyřmotorový ekvivalent Airbus 340, který má dvoumotorového sourozence Airbus 330. Takže dvoumotorový derivát Il-96 by byla nejsnažší cesta.
Možná by do toho spolku mohli přidat KLDR, tam mají poslední dobou dost dobré výsledky v létajících strojích co samovolně padají.
Dobrá dvojka... ty mají v kopírování velké zkušenosti... dílo se jistě podaří...