- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zajímavější zprávou než konec rozletu šejků je dnešní první let MC-21. A pokud jsou pravdivé technické parametry o tomto nástupci TU a IL, tak nyní pro Airbus (A320) a Boeing (B737) opravdu začnou těžké časy. MC - 21 nebude mít pár let ve vzduchu konkurenci. Je neuvěřitelné, že Rusko za tak krátkou dobu dokázalo sestrojit tak technologicky vyspělé letadlo s tak vysokým podílem kompozitních materiálů. To tzv. černé křídlo vyrobené jen z kompozitu je fakt mazec.
Tak snad v rubrice Technet brzy bude článek o této ruské novince ve vzduchu.
Emirates už taky neví čím nahrabat což nedávné zpoplatnění výběru sedadel jen potvrzuje ..
Osobně dálkovky létám raději s Turkish či Korean Air !
To už bohužel asi dělají všechny aerolinky.
Jen idiot si muze myslet, ze rust lze donekonecna,...
Co vím, vesmír by to dokázat mohl
Budoucností letecké přeravy jsou nízkonákladovky, I přes reptající zákazníky, že nedostanou šampus nebo si musí připlatit za zavazadla tak stejně nakonec letí s nimi. Viz třebas u nás Smart a ČSA. Nízkonákladovky zase lehce zvednou ceny a ono se to potom vyrovná. Nakonec Emirates má svou nízkonákladovku, ale jejich finanční potenciál,značka a rozsah letů je tak obrovský že většina evropských předlužených leteckých společností může jen závidět.
Nízkonákladovky, přes veškeré pyskování zákazníků, nejsou budoucností, ale současnou realitou. Ale pouze na krátké trati. Na dlouhé nejde až tak o to občerstvení (já bych se na něj klidně vykašlal), ale zavazadla si veze prakticky každý a rozměry sedadel jsou zatraceně důležité.
Kdyby byl průnik na delší trati ziskový, Ryanair by na nich už létal.
Me vzdycky bavi, jak nekdo rika, ze treba Dubaj se obejde i bez ropy...Ze prijmy z ropy tvori jen par procent HDP atd. To je sice pravda, ale az dojde ropa, tak to stahne i Dubaj a to zcela spolehlive.
Az jim dojde ropa, tak stejne budou za vodou. Investuji do technologii a alternativnich zdroju za vsechny ty penize z ropy.
Jenomže obyvatelstvo těch zemí je kvůli jejich náboženství nekvalitní, zdegenerované příbuzenskými sňatky a málo inteligentní. Jestli se jim nepodaří dobýt Evropu, tak dopadnou špatně.
Ty wole nizkonakladovkou do Asie to udela jen masochista. A to nemluvim o letu do australie nebo na NZ. Ja jsem jednou vymenil Emirates za Finnair a uz to vickrat neudelam
v roce 2012, v době drahé ropy jsem létal s Emirates ve first class Evropa-Kuala Lumpur nebo Shanghai za 70000. Dnes chtějí za business 85000 a za first 140 000, tak létám s Turkish za polovinu. Servis srovnatelný.
Ono je to trochu úplně jinak. Klesající zájem o first class je tím, že po zavedení codeshare s Qantas zvedli Emirates ceny first o 80% a ceny business o,40%.
Presne tak. Levne tarify do premiovych trid prakticky zmizely a kdyz se k tomu prida kolisajici kvalita servisu, tak muzou jenom tezko konkurovat. Komu zalezi na cene, ten leti s Turkish nebo s Aeroflotem, a komu na kvalite, tak ten ma za stejnou (vysokou) cenu na vyber z nekolika dalsich spolecnosti, kde je soft product nekde uplne jinde.