Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Aygo za české auto vydávat nechceme, říká šéf Toyoty o vozu z Kolína

Toyotě se po letech útlumu začíná v Česku zase dařit. V žebříčku prodejů nových osobních aut patří ke značkám, které zaznamenávají největší růst. Podle šéfa tuzemského zastoupení Martina Pelešky investuje do marketingových průzkumů a víc se zajímá o to, co lidé chtějí. I když se její model Aygo montuje i v Kolíně, za „české“ auto se vydávat nechce. „Bylo by to nefér,“ říká v rozhovoru pro MF DNES.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J88a91n 91K86l56e92i80c54h 3779935901248

Tolik firem se už spálilo na tom, že se snažili v rámci úspor řídit firmu ze zahraničí a zrušili lokální pobočku, ale pořád se najdou manažéři, kteří do toho jdou. A pak se diví, že jim prudce klesl odbyt. Nápad přesunout činnost importéra do Polska byl vskutku k nezaplacení.

0/0
29.5.2017 18:36

M16a83r22t78i33n 62I61r73e94i94n 5170712200542

Jenom je škoda, že tu montují mrňavé Aygo a ne třeba Land Cruiser.

+1/0
29.5.2017 9:54

A74l24e93š 48L98i34s13o92v83s47k54ý 9269828412442

Čekám příspěvky, že škodofka je takový shit, že si ji koupí jen naprostý dement, a ono stále nic :-(

0/−2
29.5.2017 8:51

O48d70s35t43r60a86n95ě59n86ý 96U76ž32i65v42a92t83e29l

Uživatel požádal o vymazání
+12/0
29.5.2017 8:58

M76i11c27h66a59l 39H93i65r20k23a 4987736330173

Skutečný šéf "nekope" do druhých (viz odpověď na "nahrávku" ohledně českého auta).

+3/−2
29.5.2017 8:47

M79i30l39e55n34a 80K38l58o67u77č64k17o50v31á 2126470606902

Vzkaz autorovi - jestli se pán jmenuje Peleška, tak druhý pád je pana Pelešky. Btw. čím to je, že ti manažeři jsou téměř všichni vypasení?

+2/0
29.5.2017 8:34
Foto

B63o34h49u80m24i77l 88P41r40o76c50h72á96z84k62a 9892969124350

Stres, nedostatek pohybu, nekvalitní a nedostatečně dlouhý spánek, nedostatek času na rozumné stravování...

+8/0
29.5.2017 8:50

A85l68f12r90e27d 43R48u12d52y87s 3728632725

Toyota je největší automobilka světa. Toyota Corolla je v globále nejprodávanější model vůbec. Toyotu Prius si donedávna pořizovali trend-setteři a přispěl k rožšíření hybridních vozů na světě. Její luxusní divize Lexus je schopná konkurovat velké německé luxusní trojce - hlavně v USA. Tak proč by měla prohlašovat že je Aygo české auto ? Pokud jste největší z největších, s nejprodávanějším modelem všech dob, určujete trendy ve vývoji automobilového pohonu a daří se vám ve všech segmentech - nemusíte si hrát na "české" auto.

Mně ta reklama o sousedovi z Boleslavi tak štve že do autosalonu Hyundai - pokud bych kupoval automobil - rozhodně nešel. Ač poslední škoda co jsme měli v rodině byla 1000MB a nyní je to - Toyota. Jenže současně u mě funguje něco jako patriotismus, i když žádný model od Škody nevlastním tak Škodu beru jako výstavní skříň čs. průmyslu, jsem hrdý že česká značka (byť v rámci VW AG) je úspěšná ve světě, nové modely jsou více než pohledné (jak Karoq tak Kodiaq) a třeba Superb Mk.III považuju za nejhezčí auto ve střední třídě mimo prémiový segment. A nějaká "hjondé" se nám bude do naší národní značky navážet ? Tůdle - nekoupil bych si od nich nic.

+20/−3
29.5.2017 8:30

M62a18r20t98i67n 97S15i60c66h91y50n60g18r 1937806781530

Souhlasím, vnímám to podobně, má první nová Toyota byla Corolla, kromě výměny provozních kapalin, svíček a brzd, jsem po celou dobu ( 250 tis km ) nevěděl co je to servis. Od té doby jsem Toyotě věrný, když jsem kupoval nové auto manželce tak nám půjčili hybrid a to auto nás díky své jednoduchosti, lehkostí ovládání, parkováním a provozní úsporností tak nadchlo, že nebylo co řešit. Za rok jsem si koupit hybrid i pro sebe. Vždy se však rád podívám a porovnám Toyotu právě se Škodou.

+2/0
29.5.2017 9:44

M60a34r10t21i73n 32Ž60e42l31i47n74s75k46ý 9538679239772

Skoda je nemecke auto. Kdybyste nekomu na Zapade ,rekl, ze je ceske, tak na vas bude hledet jako na noumu. Je smutne, ze se lidem dava zbytecna nadeje a ve skutecnosti jsme chudaci, co nevyrabi v podstate nic vlastniho.

0/−2
29.5.2017 12:26

V20í88t74ě62z32s97l95a74v 28K75l61o40z18í48k 3671339974367

Tak nějak

0/0
30.5.2017 16:23

M48i63c60h87a84l 59K66r45e60j40č84a 5308486816463

Tak predpokladam, ze Nosovicti se chlubi tim, ze jde o ceske auto pouze po Zel. Rudu a dal uz ne :-). To by se take o mekterych mohlo rikat (a nerika), ze to je marocke auto, portugalske auto ap.

Ale jinak reci sefa ceske pobocky Toyoty zcela elgantne vystihuji princip - udelali jsme velke setreni ve firme a tak jsme toho mnoho pozrusovali. Ted se to zase pomalu snazime obnovit, protoze to byla hloupost!

+7/0
29.5.2017 7:56

L40a83d91i14s89l38a35v 13K46a54l55o97u11s 7235986171510

Toyota je dobrá. Akorát pro samou hybridaci zapoměli na vývoj motorů,těch s větším výkonem.

+4/0
29.5.2017 7:42

M47a26r29t59i26n 31S13i25c95h86y47n65g88r 1977376791930

V dnešní době vyvíjet nějak vzlášť silné benzínové motory do masových modelů pro evropský trh nemá moc význam. Hybrid je právě ideální kombinací slušného ne příliš žíznivého benzínového motoru a elektro. Např. v malé Toytě Yaris je benzíňák 1,5 + elektomotor, ve výsledku velice živé auto s malou spotřebou. Žádná turba a objem 1.0 jak to dělá VW. Hybridní Prius, Auris, C-HR mají 1,8L a Ravka má 2,5 L z Lexusu, který má výkonu až dost. Diesel je dnes pro Toyotu vyjma jejich teréních Hiluxů a Landcruiserů prakticky okrajová záležitost. Statistiky prodejů v evropě to jasně ukazují, v USA je diesel také okrajovka, tam buď Hybrid nebo silný benzín. Toyotě se dnes dle mne v ČR daří i díky větší dostupnosti Hybridních modelů, nové C-HR skoro jiné než Hybridní nepotkám, Ravku a Auris kombi skoro také ne. Lidé pomalu začínají myslet jinak a Hybrid je ideální kompromis úspornosti, dostatečného výkonu a nízkých servisních nákladů. Navíc díky vysoké spolehlivosti hybridních Toyot další důvod pro mnohé proč ta auta začít kupovat.

0/0
29.5.2017 15:39

L76a63d74i29s18l97a22v 59K24a42l39o60u64s 7315606321420

Koupil bych Toyotu s atmo 2.0 jako u Mazdy.

0/0
29.5.2017 16:01

M81a31r61t85i23n 62S87i87c92h51y86n47g57r 1567286281170

jasně a chápu, Mazda má výborné motory a nejen díky nim si své zákazníky najde. Každý si tak může vybrat, Toyota vsadila právě na benzín o slušném objemu a elekrotmotoru co dokáže pomoci s výkonem, emisemi a spotřebou. Je pravdou, že výkonem se Prius, Auris C-HR s výkonnými benzíňáky od Mazdy rovnat nemohou, pro mne třeba ten výkon není to hlavní. Nicméně je možná otázkou času kdy Mazda začně nabízet něco podobného, začíná se mluvit o tom, že Toyota chce svůj HSD začít prodávat jiným značkám, např. BMW již dnes s Toyotou úzce spolupracuje jak na vodíku a Hybridní BMW vycházejí z technologií Toyoty.

0/0
29.5.2017 16:23
Foto

A45d44a42m 32B39e28r16n10a12r87d 3734637413646

Toyota má lepší zvuk než "česká auta". Byli by sami proti sobě, kdyby je chtěli zařadit po boku aut, která si tak říkají. A to vůbec není o kvalitě.

+5/0
29.5.2017 7:30

P43a55v25e15l 27L17á63n11í85k 5409245562357

Toyota ma aspon rozum narozdil od Hnujdaje kterej se povazuje za nejlepsi cesky auto vsech dob 

+23/0
29.5.2017 5:56

L22i65b85o20r 42P57e85t25r89á19š 6525139558859

Souhlas.jasne ze reklama musi pomoct prodeji ale ti potrefeni korejci to delaji ve stylu " samochvala smrdi "

+5/0
29.5.2017 7:19

L21u73b24o34m61í85r 10H14a11l40a23m10í10k 9812435551915

Jsem už na jejich "soutěživou" reklamu tak alergický, že kdyby byl "Šundééé" poslední značkou auta na světě, budu raději jezdit na kole ;-D

+7/0
29.5.2017 7:39







Najdete na iDNES.cz