Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Aygo za české auto vydávat nechceme, říká šéf Toyoty o vozu z Kolína

Toyotě se po letech útlumu začíná v Česku zase dařit. V žebříčku prodejů nových osobních aut patří ke značkám, které zaznamenávají největší růst. Podle šéfa tuzemského zastoupení Martina Pelešky investuje do marketingových průzkumů a víc se zajímá o to, co lidé chtějí. I když se její model Aygo montuje i v Kolíně, za „české“ auto se vydávat nechce. „Bylo by to nefér,“ říká v rozhovoru pro MF DNES.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J62a39n 61K78l26e46i97c79h 3529585371938

Tolik firem se už spálilo na tom, že se snažili v rámci úspor řídit firmu ze zahraničí a zrušili lokální pobočku, ale pořád se najdou manažéři, kteří do toho jdou. A pak se diví, že jim prudce klesl odbyt. Nápad přesunout činnost importéra do Polska byl vskutku k nezaplacení.

0/0
29.5.2017 18:36

M38a22r70t26i83n 18I45r63e53i13n 5770202170602

Jenom je škoda, že tu montují mrňavé Aygo a ne třeba Land Cruiser.

+1/0
29.5.2017 9:54

A43l69e93š 53L18i24s60o80v31s18k85ý 9659348532722

Čekám příspěvky, že škodofka je takový shit, že si ji koupí jen naprostý dement, a ono stále nic :-(

0/−2
29.5.2017 8:51

O17d89s90t96r16a70n92ě71n40ý 43U26ž24i27v69a51t31e10l

Uživatel požádal o vymazání
+12/0
29.5.2017 8:58

M44i56c51h54a71l 37H96i56r71k30a 4357156910403

Skutečný šéf "nekope" do druhých (viz odpověď na "nahrávku" ohledně českého auta).

+3/−2
29.5.2017 8:47

M44i37l73e62n16a 70K49l23o88u13č36k77o39v90á 2546190586312

Vzkaz autorovi - jestli se pán jmenuje Peleška, tak druhý pád je pana Pelešky. Btw. čím to je, že ti manažeři jsou téměř všichni vypasení?

+2/0
29.5.2017 8:34
Foto

B72o39h23u79m81i44l 20P42r28o75c80h65á10z41k95a 9152529604200

Stres, nedostatek pohybu, nekvalitní a nedostatečně dlouhý spánek, nedostatek času na rozumné stravování...

+8/0
29.5.2017 8:50

A97l12f18r21e41d 29R73u24d79y82s 3868972505

Toyota je největší automobilka světa. Toyota Corolla je v globále nejprodávanější model vůbec. Toyotu Prius si donedávna pořizovali trend-setteři a přispěl k rožšíření hybridních vozů na světě. Její luxusní divize Lexus je schopná konkurovat velké německé luxusní trojce - hlavně v USA. Tak proč by měla prohlašovat že je Aygo české auto ? Pokud jste největší z největších, s nejprodávanějším modelem všech dob, určujete trendy ve vývoji automobilového pohonu a daří se vám ve všech segmentech - nemusíte si hrát na "české" auto.

Mně ta reklama o sousedovi z Boleslavi tak štve že do autosalonu Hyundai - pokud bych kupoval automobil - rozhodně nešel. Ač poslední škoda co jsme měli v rodině byla 1000MB a nyní je to - Toyota. Jenže současně u mě funguje něco jako patriotismus, i když žádný model od Škody nevlastním tak Škodu beru jako výstavní skříň čs. průmyslu, jsem hrdý že česká značka (byť v rámci VW AG) je úspěšná ve světě, nové modely jsou více než pohledné (jak Karoq tak Kodiaq) a třeba Superb Mk.III považuju za nejhezčí auto ve střední třídě mimo prémiový segment. A nějaká "hjondé" se nám bude do naší národní značky navážet ? Tůdle - nekoupil bych si od nich nic.

+20/−3
29.5.2017 8:30

M57a95r91t22i58n 98S27i40c43h40y89n82g22r 1577176301340

Souhlasím, vnímám to podobně, má první nová Toyota byla Corolla, kromě výměny provozních kapalin, svíček a brzd, jsem po celou dobu ( 250 tis km ) nevěděl co je to servis. Od té doby jsem Toyotě věrný, když jsem kupoval nové auto manželce tak nám půjčili hybrid a to auto nás díky své jednoduchosti, lehkostí ovládání, parkováním a provozní úsporností tak nadchlo, že nebylo co řešit. Za rok jsem si koupit hybrid i pro sebe. Vždy se však rád podívám a porovnám Toyotu právě se Škodou.

+2/0
29.5.2017 9:44

M77a79r55t17i50n 20Ž40e19l49i64n11s61k32ý 9448779279832

Skoda je nemecke auto. Kdybyste nekomu na Zapade ,rekl, ze je ceske, tak na vas bude hledet jako na noumu. Je smutne, ze se lidem dava zbytecna nadeje a ve skutecnosti jsme chudaci, co nevyrabi v podstate nic vlastniho.

0/−2
29.5.2017 12:26

V73í87t81ě95z87s21l27a79v 17K28l94o62z34í98k 3481469984367

Tak nějak

0/0
30.5.2017 16:23

M79i57c40h26a85l 51K56r56e47j93č94a 5648226156193

Tak predpokladam, ze Nosovicti se chlubi tim, ze jde o ceske auto pouze po Zel. Rudu a dal uz ne :-). To by se take o mekterych mohlo rikat (a nerika), ze to je marocke auto, portugalske auto ap.

Ale jinak reci sefa ceske pobocky Toyoty zcela elgantne vystihuji princip - udelali jsme velke setreni ve firme a tak jsme toho mnoho pozrusovali. Ted se to zase pomalu snazime obnovit, protoze to byla hloupost!

+7/0
29.5.2017 7:56

L34a74d20i42s22l60a10v 48K88a55l56o16u20s 7105286121340

Toyota je dobrá. Akorát pro samou hybridaci zapoměli na vývoj motorů,těch s větším výkonem.

+4/0
29.5.2017 7:42

M52a86r47t11i97n 31S40i35c58h92y25n61g67r 1117186691870

V dnešní době vyvíjet nějak vzlášť silné benzínové motory do masových modelů pro evropský trh nemá moc význam. Hybrid je právě ideální kombinací slušného ne příliš žíznivého benzínového motoru a elektro. Např. v malé Toytě Yaris je benzíňák 1,5 + elektomotor, ve výsledku velice živé auto s malou spotřebou. Žádná turba a objem 1.0 jak to dělá VW. Hybridní Prius, Auris, C-HR mají 1,8L a Ravka má 2,5 L z Lexusu, který má výkonu až dost. Diesel je dnes pro Toyotu vyjma jejich teréních Hiluxů a Landcruiserů prakticky okrajová záležitost. Statistiky prodejů v evropě to jasně ukazují, v USA je diesel také okrajovka, tam buď Hybrid nebo silný benzín. Toyotě se dnes dle mne v ČR daří i díky větší dostupnosti Hybridních modelů, nové C-HR skoro jiné než Hybridní nepotkám, Ravku a Auris kombi skoro také ne. Lidé pomalu začínají myslet jinak a Hybrid je ideální kompromis úspornosti, dostatečného výkonu a nízkých servisních nákladů. Navíc díky vysoké spolehlivosti hybridních Toyot další důvod pro mnohé proč ta auta začít kupovat.

0/0
29.5.2017 15:39

L23a65d35i84s98l87a89v 11K82a20l74o51u38s 7535236501180

Koupil bych Toyotu s atmo 2.0 jako u Mazdy.

0/0
29.5.2017 16:01

M27a21r17t87i92n 48S61i49c95h97y42n46g79r 1847686911540

jasně a chápu, Mazda má výborné motory a nejen díky nim si své zákazníky najde. Každý si tak může vybrat, Toyota vsadila právě na benzín o slušném objemu a elekrotmotoru co dokáže pomoci s výkonem, emisemi a spotřebou. Je pravdou, že výkonem se Prius, Auris C-HR s výkonnými benzíňáky od Mazdy rovnat nemohou, pro mne třeba ten výkon není to hlavní. Nicméně je možná otázkou času kdy Mazda začně nabízet něco podobného, začíná se mluvit o tom, že Toyota chce svůj HSD začít prodávat jiným značkám, např. BMW již dnes s Toyotou úzce spolupracuje jak na vodíku a Hybridní BMW vycházejí z technologií Toyoty.

0/0
29.5.2017 16:23
Foto

A73d42a13m 45B61e84r63n89a32r78d 3124807453516

Toyota má lepší zvuk než "česká auta". Byli by sami proti sobě, kdyby je chtěli zařadit po boku aut, která si tak říkají. A to vůbec není o kvalitě.

+5/0
29.5.2017 7:30

P17a43v56e92l 29L76á48n61í25k 5389855652507

Toyota ma aspon rozum narozdil od Hnujdaje kterej se povazuje za nejlepsi cesky auto vsech dob 

+23/0
29.5.2017 5:56

L19i26b24o27r 30P77e94t50r76á88š 6325639308839

Souhlas.jasne ze reklama musi pomoct prodeji ale ti potrefeni korejci to delaji ve stylu " samochvala smrdi "

+5/0
29.5.2017 7:19

L19u89b66o26m96í88r 64H85a52l60a17m30í40k 9382445551465

Jsem už na jejich "soutěživou" reklamu tak alergický, že kdyby byl "Šundééé" poslední značkou auta na světě, budu raději jezdit na kole ;-D

+7/0
29.5.2017 7:39







Najdete na iDNES.cz