Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Aygo za české auto vydávat nechceme, říká šéf Toyoty o vozu z Kolína

Toyotě se po letech útlumu začíná v Česku zase dařit. V žebříčku prodejů nových osobních aut patří ke značkám, které zaznamenávají největší růst. Podle šéfa tuzemského zastoupení Martina Pelešky investuje do marketingových průzkumů a víc se zajímá o to, co lidé chtějí. I když se její model Aygo montuje i v Kolíně, za „české“ auto se vydávat nechce. „Bylo by to nefér,“ říká v rozhovoru pro MF DNES.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J19a70n 25K84l61e10i77c77h 3389195471748

Tolik firem se už spálilo na tom, že se snažili v rámci úspor řídit firmu ze zahraničí a zrušili lokální pobočku, ale pořád se najdou manažéři, kteří do toho jdou. A pak se diví, že jim prudce klesl odbyt. Nápad přesunout činnost importéra do Polska byl vskutku k nezaplacení.

0/0
29.5.2017 18:36

M48a96r23t11i67n 98I20r38e74i24n 5780832860702

Jenom je škoda, že tu montují mrňavé Aygo a ne třeba Land Cruiser.

+1/0
29.5.2017 9:54

A69l21e36š 79L67i62s49o13v10s48k43ý 9499728352302

Čekám příspěvky, že škodofka je takový shit, že si ji koupí jen naprostý dement, a ono stále nic :-(

0/−2
29.5.2017 8:51

J65a69r56o91s39l13a69v 92P36e64l51d18a

Uživatel požádal o vymazání
+12/0
29.5.2017 8:58

M91i27c94h90a41l 97H90i40r66k50a 4577506840353

Skutečný šéf "nekope" do druhých (viz odpověď na "nahrávku" ohledně českého auta).

+3/−2
29.5.2017 8:47

M44i95l74e67n28a 35K84l17o19u53č32k91o56v66á 1104283101250

Vzkaz autorovi - jestli se pán jmenuje Peleška, tak druhý pád je pana Pelešky. Btw. čím to je, že ti manažeři jsou téměř všichni vypasení?

+2/0
29.5.2017 8:34
Foto

B25o53h57u85m15i56l 11P50r81o94c63h24á22z15k16a 9142689724280

Stres, nedostatek pohybu, nekvalitní a nedostatečně dlouhý spánek, nedostatek času na rozumné stravování...

+8/0
29.5.2017 8:50

A68l46f25r33e83d 18R50u68d49y50s 3338392485

Toyota je největší automobilka světa. Toyota Corolla je v globále nejprodávanější model vůbec. Toyotu Prius si donedávna pořizovali trend-setteři a přispěl k rožšíření hybridních vozů na světě. Její luxusní divize Lexus je schopná konkurovat velké německé luxusní trojce - hlavně v USA. Tak proč by měla prohlašovat že je Aygo české auto ? Pokud jste největší z největších, s nejprodávanějším modelem všech dob, určujete trendy ve vývoji automobilového pohonu a daří se vám ve všech segmentech - nemusíte si hrát na "české" auto.

Mně ta reklama o sousedovi z Boleslavi tak štve že do autosalonu Hyundai - pokud bych kupoval automobil - rozhodně nešel. Ač poslední škoda co jsme měli v rodině byla 1000MB a nyní je to - Toyota. Jenže současně u mě funguje něco jako patriotismus, i když žádný model od Škody nevlastním tak Škodu beru jako výstavní skříň čs. průmyslu, jsem hrdý že česká značka (byť v rámci VW AG) je úspěšná ve světě, nové modely jsou více než pohledné (jak Karoq tak Kodiaq) a třeba Superb Mk.III považuju za nejhezčí auto ve střední třídě mimo prémiový segment. A nějaká "hjondé" se nám bude do naší národní značky navážet ? Tůdle - nekoupil bych si od nich nic.

+20/−3
29.5.2017 8:30

M49a42r35t41i77n 58S90i27c65h76y53n88g53r 1937416261840

Souhlasím, vnímám to podobně, má první nová Toyota byla Corolla, kromě výměny provozních kapalin, svíček a brzd, jsem po celou dobu ( 250 tis km ) nevěděl co je to servis. Od té doby jsem Toyotě věrný, když jsem kupoval nové auto manželce tak nám půjčili hybrid a to auto nás díky své jednoduchosti, lehkostí ovládání, parkováním a provozní úsporností tak nadchlo, že nebylo co řešit. Za rok jsem si koupit hybrid i pro sebe. Vždy se však rád podívám a porovnám Toyotu právě se Škodou.

+2/0
29.5.2017 9:44

M52a97r37t98i41n 78Ž10e29l72i76n64s86k60ý 9108589649242

Skoda je nemecke auto. Kdybyste nekomu na Zapade ,rekl, ze je ceske, tak na vas bude hledet jako na noumu. Je smutne, ze se lidem dava zbytecna nadeje a ve skutecnosti jsme chudaci, co nevyrabi v podstate nic vlastniho.

0/−2
29.5.2017 12:26

V74í78t79ě74z36s19l81a10v 12K68l71o44z40í24k 3181519644977

Tak nějak

0/0
30.5.2017 16:23

M34i12c48h18a63l 35K21r15e80j35č40a 5148766946343

Tak predpokladam, ze Nosovicti se chlubi tim, ze jde o ceske auto pouze po Zel. Rudu a dal uz ne :-). To by se take o mekterych mohlo rikat (a nerika), ze to je marocke auto, portugalske auto ap.

Ale jinak reci sefa ceske pobocky Toyoty zcela elgantne vystihuji princip - udelali jsme velke setreni ve firme a tak jsme toho mnoho pozrusovali. Ted se to zase pomalu snazime obnovit, protoze to byla hloupost!

+7/0
29.5.2017 7:56

L38a28d62i46s19l25a87v 54K98a38l19o37u84s 7415626561440

Toyota je dobrá. Akorát pro samou hybridaci zapoměli na vývoj motorů,těch s větším výkonem.

+4/0
29.5.2017 7:42

M95a11r33t62i75n 65S25i54c62h31y37n56g68r 1977916761190

V dnešní době vyvíjet nějak vzlášť silné benzínové motory do masových modelů pro evropský trh nemá moc význam. Hybrid je právě ideální kombinací slušného ne příliš žíznivého benzínového motoru a elektro. Např. v malé Toytě Yaris je benzíňák 1,5 + elektomotor, ve výsledku velice živé auto s malou spotřebou. Žádná turba a objem 1.0 jak to dělá VW. Hybridní Prius, Auris, C-HR mají 1,8L a Ravka má 2,5 L z Lexusu, který má výkonu až dost. Diesel je dnes pro Toyotu vyjma jejich teréních Hiluxů a Landcruiserů prakticky okrajová záležitost. Statistiky prodejů v evropě to jasně ukazují, v USA je diesel také okrajovka, tam buď Hybrid nebo silný benzín. Toyotě se dnes dle mne v ČR daří i díky větší dostupnosti Hybridních modelů, nové C-HR skoro jiné než Hybridní nepotkám, Ravku a Auris kombi skoro také ne. Lidé pomalu začínají myslet jinak a Hybrid je ideální kompromis úspornosti, dostatečného výkonu a nízkých servisních nákladů. Navíc díky vysoké spolehlivosti hybridních Toyot další důvod pro mnohé proč ta auta začít kupovat.

0/0
29.5.2017 15:39

L12a94d54i15s55l81a46v 56K48a79l53o96u36s 7725286771940

Koupil bych Toyotu s atmo 2.0 jako u Mazdy.

0/0
29.5.2017 16:01

M18a74r70t71i61n 62S46i90c55h93y59n97g39r 1407266601740

jasně a chápu, Mazda má výborné motory a nejen díky nim si své zákazníky najde. Každý si tak může vybrat, Toyota vsadila právě na benzín o slušném objemu a elekrotmotoru co dokáže pomoci s výkonem, emisemi a spotřebou. Je pravdou, že výkonem se Prius, Auris C-HR s výkonnými benzíňáky od Mazdy rovnat nemohou, pro mne třeba ten výkon není to hlavní. Nicméně je možná otázkou času kdy Mazda začně nabízet něco podobného, začíná se mluvit o tom, že Toyota chce svůj HSD začít prodávat jiným značkám, např. BMW již dnes s Toyotou úzce spolupracuje jak na vodíku a Hybridní BMW vycházejí z technologií Toyoty.

0/0
29.5.2017 16:23

A39d67a11m 38B50e29r86n15a36r85d 3714577353576

Toyota má lepší zvuk než "česká auta". Byli by sami proti sobě, kdyby je chtěli zařadit po boku aut, která si tak říkají. A to vůbec není o kvalitě.

+5/0
29.5.2017 7:30

P19a77v73e88l 27L15á47n49í41k 5189235982867

Toyota ma aspon rozum narozdil od Hnujdaje kterej se povazuje za nejlepsi cesky auto vsech dob 

+23/0
29.5.2017 5:56

L85i58b18o49r 36P46e61t42r59á76š 6655679548839

Souhlas.jasne ze reklama musi pomoct prodeji ale ti potrefeni korejci to delaji ve stylu " samochvala smrdi "

+5/0
29.5.2017 7:19

L65u35b76o74m43í29r 45H49a30l65a50m98í54k 9362895351925

Jsem už na jejich "soutěživou" reklamu tak alergický, že kdyby byl "Šundééé" poslední značkou auta na světě, budu raději jezdit na kole ;-D

+7/0
29.5.2017 7:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.