Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

O tendr za víc než šest miliard nebyl zájem, České dráhy ho zrušily

České dráhy zrušily obří zakázku na vybavení lokomotiv evropským zabezpečovacím zařízením za víc než šest miliard korun. Důvodem bylo to, že se nepřihlásil žádný uchazeč, řekl v pondělí mluvčí dopravce Radek Joklík.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J32a39n 73N70o76v69á49k 7125824118547

A proč tuhle mezifázi rovnou nepřeskočit a neřídit vlaky počítačem úplně?

0/0
30.5.2017 13:18

J79a94n 42J84e45m97e68l46k72a 1745930

Zajímalo by mě, kdy bude povinnost pro ostatní používat ETCS. Problém s velkým navýšení průjezdů na červenou není u ČD.. Je někde jinde.. A drážní inspekce konkrétní ukazatele jednotlivých dopravců nezveřejňuje.

+4/−1
29.5.2017 23:22

F92r13a29n72t98i15š74e42k 68P78l31á82š35e78k 1309132207487

Pane kolego. Problemy s projetim navesti stuj maji VSICHNI dopravci, tedy i Matka Draha. A instalace ETCS je take problem pro vsechny dopravce, bo podminka SZDC na tratich s ETCS....tento clanek je proste o vyb.rizeni na poradny balik, ktery jak se zda nikdo nechce (nebo neumi).

+1/0
11.6.2017 13:06

D73a76v12i48d 54Z80a93j41d33á15k 8775802960521

Tak asi by chtelo delat spubezne trate i lokomotivy. Jinak to nedava moc smysl. Zadani asi nebylo moc dobre, kdyz se do toho nikdo nehlasil.

0/0
29.5.2017 22:09

R21a38d46e69k 51J14a69n43a36t49a 9425756574222

Nevidím žádnou výhodu dělat souběžně (to jako myslíte v jedné zakázce?) tratě i lokomotivy. Na tak velkou a komplexní akci by se vám už tuplem nikdo nepřihlásil. Myslím, že důvod, proč se nikdo nepřihlásil je, že to ČD chtěly doinstalovat do mnoha různých typů vozidel naráz. Holt se nenašel někdo, kdo by to uměl všechno. Budou to muset vypsat jednotlivě.

ETCS je standard, takže klidně můžete implementovat jen jednu stranu. Lokomotivě nevadí, e trať ECTS nemá, holt to nějakou dobu využije jen za hranicemi. Trati taky nevadí, když prozatím bude mít ETCS jen pár vozidel (pokdu to ení ETCS-only trať jako nová Leipzig-Erfurt). Navíc tratě a lokomotivy patří někomu jinému (SŽDC vs. ČD) a na straně tratí už se to myslím implementuje.

+1/0
29.5.2017 23:08

K17a16r24e94l 57N96o98v96á90k 8549581483778

Tak asi by chtelo delat spubezne trate i lokomotivy.?To se dělá jak?

0/0
30.5.2017 7:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.