Diskuze
Kraje kvůli miliardám na autobusy křísí „ČSAD“, končí výjimky na smlouvy
Děkujeme za pochopení.
P74e18t67r 48N62i34v97n31i26c13k97ý
Novodobé ČSAD budou fantastické trafiky pro vyčpělé a zkrachovalé politiky. Bude to místo korupce (výběrová řízení všeho druhu - nákupu dopravních prostředků, pohonných hmot, servisu, ...).
A jako bonus dostanou řidiči tabulkové platy, jelikož budou pracovat pro stát.
Tak tomu řikám výhra.
R26o32m37a24n 17S66t35o97n17e48k
tam skoro žádní řidiči nebudou protože většina se jim na to za ty prachy vykašle
D29a53v25i88d 73Z73a74j85d26á66k
Nejdriv vsechno prodate abyste po x letech zase zakladali statni nebo krajske firmy. Vy jste vedatori.
M21i93l76a27n 29R82i45c57h33t21e94r
No protože zjistili, že jsou tam zajímavá koryta
O73t38t35o 77P64o79s12p11í60š44i82l
Krajská dopravní společnost (zkr. KRADOS) nebude rozhodně fungovat efektivněji, než soukromé dopravní společnosti. Vytvoří totiž prostor pro trafiky politikům a jejich "kamarádům"... KRADOS nepotřebuje odborníky, kteří budou tu práci dělat pro lidi a efektivně, ale bude potřebovat poslušné ovečky, kteří za trafiku udělají kde co. Máme tady budování socíku, no...
Ještě bych socialisticky smýšlejícím politikům doporučil, aby ve svých krajích budovali montovny autobusů, protože důvod obejít Zákon o zadávání veřejných zakázek a vyhnout se soutěžím má jednu podstatnou vadu, a sice KRADOS bude ty autobusy muset soutěžit, neboť bude veřejným zadavatelem a nevejde do limitu zakázky pro přímé zadání. Takže to s tou flexibilitou nebude tak horké. A že jsou soutěže na autobusy jednodušší? No, teď ano, ale např. nedávný spor IVECO a SOR v Praze, který eskalovat mediální válkou a dopisem prezidentovi naznačuje, že socialistický byznys vyhrotí vztahy i těchto dodavatelů.
L96u19k55á64š 51Š58m88a59h33e44l
Takže v Liberci se krajská firma zakládat nebude.
J98o46s86e32f 55M19u93ž34á30t77k73o
Jo jo, v Jihlavě by to chtělo vyšachovat tu gumu Kratochvíla z ICOMU a jeho dvě fešácký dcerunky, co to má přihraný od ODS. Furt řvou, že jim chybí lidi, ale kdo by pod něma chtěl dělat? Jen sebevrah.
J95i52ř55í 24J88o21z19a
Tak Jihlava s ICOM v tom nejsou sami. ODS, konketne Zahradnicek v Budejcich zas prihral regionalni linky CSAD Jihotrans (dnes GW BUS) a to dokonce tak, ze nelze tuto smlouvu vypovedet a musi se pockat az smlouva vyprsi.
D93a71v84i65d 31M38a95l67i71n63a
Nové krajské firmy. :-))))) Do managementu jistě lidí mají. Teď jen sehnat ty šoféry, co budou pracovat za pochvalu před nastoupenou jednotkou a rozvinutou zástavou. :-))))
M40i85l68a72n 87R60i74c90h48t54e18r
Ústecký kraj přitom má se soutěžemi dobrou zkušenost.
Nevím jak kraj, ale my občané máme spíš špatnou zkušenost. Dopravu zajišťovala dlouhá léta společnost DPÚK,ke všeobecné spokojenosti /. Pak se nepohodla s hejtmanem Šulcem / jeden výtečník z ROP Severozápad / a tak jezdil každý kdo si řekl / nejspíš i zaplatil /. Kdo zažil dopravu, kterou zajišťovala společnost Busmat, ten ví své. Starostové nechávali vozit děti do škol taxíky, místo autobusů přijížděly dodávky atd.. Nicméně, chápu, že pro úředníka musí být veřejná soutěž trest boží, je na něj vidět.
M17a75r39t66i18n 10H65r98o50u61d47n78ý
V systému, kde je nedostatek pracovních sil, je vertikální struktura firmy naprosto logický vývoj (viz. např. Agrofert - od vidlí, přes hnojiva, výrobce zemědělských strojů, pekárny, až po tu vidličku na talíři v jídelně). Jako něco outsourcovat je sice pěkná idea, ale v praxi to outsourcování může fungovat jen za situace silně konkurenčního prostředí, kde je citelný přetlak na straně nabízejících. Pokud toto splněno není, vzniká logicky oligopol - a nemusí to být ani oligopol úmyslný. Firmy zkrátka vycítí prostor pro možný cenový polštář a v rámci nepsané vzájemné dohody (nikdy a nikde se nesejdou za účelem nějaké konkrétní dohody) začnou postupně šponovat ceny. Jelikož na každého ve finále vybyde nějaká ta práce a zakázka, nemá nikdo snahu tento proces seknout nějakou "levnou" nabídkou. Pokud se i přesto někdo takový objeví (obvykle je to někdo, kdo nemá šajn o reálné situaci a cenu si napočítá ne formou "ladění" ale z reálných nákladů), ostatní firmy ho bez problému vykoušou, jelikož ač konkurenti, musí v mnoha oblastech podnikání spolupracovat.
Mít vlastní firmu je velice pohodlné. Potřebujete, aby autobusy vyjely jinak, než je domluveno? Zkrátka to poručíte řediteli aby to zařídil a hotovka. U firmy ze soutěže prvně dlouze studujete s právníkama uzavřenou smlouvu, načež nejspíše zjistíte, že po ní nemůžete mimo rámec chtít vůbec nic.
L65u60k59á42š 24M58u36s87i47l
Základní a důležité služby má mít veřejnost.ve svých rukách. Soukromá firma má jediný cíl, vydělat, a na takovém trhu bez konkurence to vždycky skončí špatně.
Nechci jezdit dopravou, kde řidič potřebuje buď sociální dávky, nebo aby vydělal skoro ani nespí.
Nechci platit vodu, elektřinu v cenách jako mají Němci, kteří berou násobek našich platů a nechci miliardami zisku dotovat zahraniční vlastníky.
R40o92m44a19n 10S18t91o79n33e50k
proto je třeba konkurence a ne krajské dopravní podniky které nikdo nenutí zlevňovat ani zkvalitňovat služby
K66a10r33e63l 18E36n64d29l94e11r
Ideálem českého kapitalismu je žít kapitalisticky, ale snažit se socialisticky. Proč by měl kapitalista soutěžit s konkurencí, když může být pomocí nějaké finty placen z daní takovou částkou, o jakou si řekne?
J75a89n 28V30a32l76a82l94í57k
nevím proč se neinspirují ve Švýcarsku a po celé ČR se pak může jezdit na jednu jízdenku a ne pořád něco vymýšlet...
Veřejná osobní doprava ve Švýcarsku integruje 250 různých poskytovatelů přepravních služeb do jednoho svazu. Profituje z regulace, pro cestujícího je nesmírně pohodlná, protože nabízí přímou dopravu na jeden jízdní doklad.
R17o91m72a28n 26S21t79o77n42e96k
na tom se pracuje není to tak dávno co tady byl o tom článek
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Zlato raketově zdražilo. Mohou za to Spojené státy, Čína i Rusko
Cena zlata pokořila historické rekordy a podle ekonomů se ještě zdaleka nemusí zastavit. Důvodem...
Za zájezd jen čtvrtinu předem, navrhuje EU. Cestovky s tím mají problém
Premium Předem zaplaťte jen 25 procent a doplatek až čtyři týdny před odjezdem na dovolenou. Takový návrh...
Brusel vyčlenil půl miliardy eur na výroby munice, do Česka jdou tři procenta
Dva české podniky uspěly v konkurenci evropských obranných firem, které se ucházely o finanční...
Ruské tankery mohou způsobit ekologickou katastrofu, varuje švédský ministr
Švédský ministr zahraničí Tobias Billström varuje před ekologickou katastrofou, ke které by mohlo...
Google propustil 28 zaměstnanců, kteří stávkovali kvůli smlouvě s Izraelem
Společnost Google propustila 28 zaměstnanců, kteří protestovali proti smlouvě, kterou firma...