- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Divím se, že to neplatí už dávno a také, že to neplatí u nás. Zase jsme museli čekat, až zdravý rozum napadne Německo?
Já bych v rámci ochranářské EU války nařídil kamioňákům spát v českých hotelích se speciální daní třeba 50%, kterou bych pak vracel jen českým řidičům v daňovém přiznání. Francouze a jim podobné bych nutil na našem území platit tu minimální mzdu v Bitcoinech.
No všichni kteří to mají za buzeraci...
Je "normální", že přepravce nechá řidiče v zahraničí o víkendu, diety si nechá a řekne řidiči že nakládka je bohužel až v pondělí a že si má udělat "hezkou dovolenou". Takhle se bude muset požívat hlava při plánování tras...
Dalsi socialisticka buzerace. Co je statu do toho, kde mam delat haji-buc. Evropa se v " 3 " obraci.
45 hodin je téměř celý víkend, to má byt řidič doma, nebo vydělávat jízdou...(nebo jezdit dva) Auto má vydělávat, né sloužit jako hotel...
Takže stačí mít známého, který dosvědčí, že jsem přespal u něj. Přece nepůjdu na hotel, když mám kde bydlet.
Je zajímavé, že když tu před týdnem byl rozhovor s jakýmsi šéfem západočeské dopravní firmy, který hořekoval, jak jsou Češi čím dál tím méně ochotni pracovat za typicky českou almužnu, sklízel na diskuzi pouze výsměch a pohrdání. Když Němci zavedou opatření, které je evidentně zaměřeno proti podobným vykukům, kteří z nás chtějí mít pouze levnou pracovní sílu, na diskuzi sklízejí opět pouze pohrdání a odpor. Mnozí z nás opravdu nevědí, co vlastně chtějí.
Kdyz bude muset zamestnavatel platit hotely, tak je logicke, ze jakakoliv vidina pridani na platech se nam zase na mile vzdaluje.
EU nam tady zavadi celkem solidni totalitu pod rouskou neomarxisticke demokracie Jdete uz nekam.
Levní řidiči z východu můžou jít někam.
Ještě by to chtělo, aby měl kamioňák povinně radiostanici. A v každé zemi jinou, GSM standard je kapitalistický přežitek. A zkoušky z jazyka pro danou zemi. Dále zrušit celoevropskou homologaci a homologovat u každého správce silnic zvlášť a registrovat každý kamion ve všech zemích, kudy projíždí. Šest měsíců před jízdou.
My už se postaráme, aby se nepřevážela sůl nebo banány! A obojí se vyrábělo v místě spotřeby.
No a vlastne cela EU muze jit do brusele....
Kdyby čeští a jiní východní autodopravci svým zaměstnancům platili tak slušně, aby jejich výdělky byly srovnatelné s těmi německými, a nenutili je k porušování pravidel pro povinné přestávky apod., žádná podobná opatření by Němci samozřejmě nezaváděli. Toto je opatření, které má vest k zamezení nekalé konkurence levné námezdní síly nedodržující a obcházející i vlastní legislativu určující odměňování za práci a bezpečnost práce. Proto jej nelze než vítat.
Nekomprosně Němcům parkovat před hotelem, aby hezky pocítili dopad vyhlášky. To, že se místní nedostanou ucpanými komunikacemi je přeci záměr :D
No, klidně to zkus. Německo si na rozdíl od nás potrpí na dodržování zákonů a veřejného pořádku, s jejich policajty se nedá diskutovat tak jako u nás. Nekompromisně ti za parkování mimo vyhrazená místa udělí pokutu, na kterou vyděláváš aspoň tři dny