- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A takhle, vážení přátelé, vypadá Česká republika necelých třicet let po pádu komunismu - opět budujeme socík.
Pevně doufám, že se alespoň ujme můj návrh na název společnosti, a sice KRADOS (= Krajská dopravní společnost).
Nu nevím, ale problém s dopravci měl Liberecký kraj mnoho let. Svádělo se to z jednoho na druhého, a nikam to nevedlo. Nešlo pouze o Semily, Liberec nebo Jablonec. Tam všude soukromníci zkoušeli uspět. Nebyli to pouze řidiči BusLine a ČSAD ale i úředníci Ireda . Budoucnost ukáže - nejde o socik - ale o sehnání těch pravých úře....ů a ři...ů , bez nich totiž se práce a služby dělat nikdy nedají.
OK. Rozhodně správný krok ve smyslu záměru vytvoření vlastního dopravce. Po přechodnou dobu by ale měla být cena za 1 kilometr dopravního výkonu za cenu 30-31 korun. Pokud to bude více, tak peníze půjdou všude možně, jenom nikoliv řidičům autobusů.
Obávám se, že to bude tunel na peníze při koupi i při provozu. Obzvlášť když tento krok zdůvodňují vlaswtní nechopností připravit soutěž.
Předpokládám, že cena, za kterou bude obecní dorpavce jezdit, bude neveřejná stejně, jako ČD odmítají zevřejnit náklady na jednotlivé tratě.
Kraj, který nedokáže udělat nenapadnutelné výběrové řízení, dle mého názoru nedokáže vytvořit podnik tak, aby tam nebyl tunel na peníze
Dobré rozhodnutí, nikdy nemělo být privatizováno.
To se zase ztratí peněz, jak v tom má prsty Půta..
To je jasný, že dopravce si řekne své k podmínkám - zvláště, když kraje žije v komunismu a chce vše levně
A kraj, který bude podnikat v autobusové dopravě To myslí vážně...totálně se zbláznili. Nic neumí a proto budou řešit i autobusy
Vy ne nechcete všechno zs co nejlepší cenu? To jsou zase kydy....