Diskuze
Stát „zadrátuje“ další trať, umožní tak přímé vlaky Brno-Hustopeče
Děkujeme za pochopení.
I48v81a63n 64H57o56l91a56s
> samotná trať do Hustopeč
Proč bych měl cokoliv věřit někomu, kdo ani neví, jak se "Hustopeče" skloňují???
P62e66t10r 76N71e85c33h83a38n12i57c92k90ý
Z Šakvic do Hustopečí to jsou 4km. Když přijedu do nějakého města vlakem, stejně pak potřebuji MHD na podobnou vzdálenost. Mít od každého vlaku v Šakvicích autobusy do Hustopečí ve formě jako MHD a případně okolních obcí by bylo rozumější než drátovat apendix za velké peníze. Jen je to jiná kasička.
J73a19n 83P63í92c63h11a
A co konečně dokončit elektrifikaci 1 km úseku mezi Loukou u Litvínova a Litvínovem, kde se musí již několikátým rokem přesedat na motorák z elektrické jednotky regiopanter pořízené jak jinak než z dotace.
J26i89ř61í 18K61o39c19u26r41e38k
Některé osobní vlaky končí v Šakvicích. A dál na ně navazuje buď motorák řady 810 nebo Regionova. Z Hustopečí do Šakvic také zajíždějí 3 autobusové linky, obousměrně. Čtvrtá linka vede okolo.
Šakvice mají 1415 obyvatel. Město Hustopeče má 5886 obyvatel. Nebylo by lepší odstranit závlek autobusů (v souběhu s motoráčkem) a přestup vlak/bus realizovat rovnou v Hustopečích a obyvatelům města umožnit cestu bez přestupu?
Ušetří se motorák který spíš víc stojí než jezdí. Elektrický vlak, který stojí 20 minut v Šakvicíh, zajede do Husotpeč. Stejně čeká jen na to, aby se motoráček otočil do Hustopeč a zpátky.
Podobný případ ve větším je Praha-Otrokovice-Zlín. Dojedete do Otrokovic (18 tis. obyvatel) a do Zlína (75 tis. obyvatel) musíte buď přestupovat nebo přepřahat lokomotivu. A proto má Zlín přímé spojení s Prahou a Olomoucí jen 2x denně.
M83a86r41t23i14n 40K57u61b25í25k
Správně! Také by se měla zapojit do intergorvané dopravy a elektrifikovat trať Hrušovany-Židlochovice, možná i na Pohořelice. V Rakousku bylo a je běžná eletrifikace lokálních tratí, je to nyní evropský trend i v Německu kolem Chemnitz. Spojuje se i lokální elektrifikovaná trať v Gmundenu s tramvají v Gmundenu v Rakousku. Kdo nechápe, že města kolem 5 tisíc mají velký fekrvenční potenciál, žije v omylu. Například z Mníšku pod Brdy jezdí narvaný jeden autobus za druhým do Prahy a zpět, když se nabízelo zadrátovat bývalou velčku do Kovohutí Mníšek a dovést ji jako vlakotramvaj až pod náměstí, starosta města Digrin nechal vlečku vytrhat po přechozím odhlasování zastupitelstva!
R49o35m19a89n 36J81e91s18c54h79k92e
Hlavní tratě se nedrátují , na tratích 250 a 260 jezdí motoráky. A Vy chcete drátovat lokálky. V Rakousku mnoho lokálek uplně zrušily.
Rád bych trať Brno - Jihlava - to má smysl.
P24e67t96r 72N73o15v58o42t68n78y
"Mapa elektrifikovaných tratí v Česku může do dvou let rozrůst o dalších sedm kilometrů." Tak to je smrtelné tempo.
I36v12a76n 47H60o90l79a71s
Tak vzhledem k tomu, že drtivá většina tratí, kde to má doopravdy smysl, už elektrifikovaná je, tak se nyní plánjí spíše jen "dráty pro dráty". Elektrifikace se úak účelově vydává za "nezbytnou modernizaci" - i v tomto článku je propašováná infomrace, že rychlost na lokálce se zvýší až na 90 km/hod., což by ovšem šlo i bez drátů, milý Marconi.
P30e57t85r 76N37o91v88o52t68n11y
Radši si hledej hotel v Německu na přespání.
J80i37ř46í 25S30c32h58m48i74d53t
Když vezmu jak nás buzerují s euro IV, sekačky , vysavače, žárovky atd. a na drahách tahají vlaky víc jak 30 leté diesely bez jakýchkoli lapačů pevných částic atd. prosazování diskutabilních elektro aut, dokonce se pod dráty dávají kamiony na dálnici, tak zatrolejování každého kousku trati je krok správným směrem a zde by měl být vyvíjen maximální tlak na to, aby u nás byly všechny tratě elektrické a pak teprve řešit nějaké další věci.
Š90t85e90f93a54n 95F75r85i39č19a
Až na to, že elektrifikace tak krátké lokálky do 6 tis. města je jednoznačným plýtváním. Neumím si představit solidní analýzu, která by mne přesvědčila o opaku.
R23o95b45e38r53t 56K72u65b41í86č46e59k
Je pravda, že na víno do Hustopečů autem není ono. Ale vlakem?
Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům
Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...
Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou
Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit
Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...
Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci
Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Bankrot zažehnán, zatím. Saúdové nalijí do luxusních elektroaut miliardu dolarů
Americký výrobce luxusních elektromobilů Lucid získá od divize saúdskoarabského státního...
Divné kšefty za 1,5 miliardy dolarů. Nejvíc dílů pro ruská letadla dováží Gabon
Gabon se stal největším dodavatelem náhradních dílů pro ruská letadla, napsal server The Moscow...
Nezdravé pryč. Komika donutili stáhnout z londýnské dopravy plakát s hotdogem
V londýnském metru se nevyplácí utahovat si z hotdogů. Své o tom ví populární britský komik Ed...
Do dobíječek dá stát dalších šest miliard. Už jich je víc, než auta potřebují
Dalších šest miliard korun plánuje ministerstvo dopravy v příštích letech využít na výstavbu nových...
Kryptopodvodník Bankman-Fried dostal 25 let. Zpronevěřil osm miliard dolarů
Americký soud poslal zakladatele zkrachovalé kryptoměnové burzy FTX Sama Bankmana-Frieda na 25 let...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!