Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M75i27l86o55š 88D26v68o49ř95á18k 8875687536871

Jako varianta dve hodiny mezi Libercem a centrem Prahy si urcite najde svoje zakazniky. Zvlast kdyz bude nasazena pohodlny a vybaveny Shark od Pesy.

Pokud clovek jede treba obchodne do centra nebo nekam na pankrac a nechce si brat auto anebo se hrkat sockou z cernaku do civilizace. Zvlast pokud to drahy nastavi za stejnou cenu jako zlutaka.

Ja takto vyuzivam prave kvuli pohodli a moznosti prace cesty na obchodni jednani vlakem z Prahy do Brna, Plzne, Budejovic a nekdy i Hradce (nemluve o Olomouci nebo Ostrave). Vlak neni nikdy rychlejsi nez bus, ale pokud v techto lokalitach mam jednani v dochozi vzdalenosti od nadrazi, tak je pro me zajimavejsi moznost prace za jizdy (oproti autu) a pohodli (oproti autobusu).

Takze neni to urcite o tom, ze rano vsichni opusti v liberci autobusak a nazenou se do vlaku, ale smysl takovy pokus urcite ma.

+20/0
doporučit
2.6.2017 13:33

T68o69m17á81š 58H32o78r56á69k 8950465476509

„Je hodně lidí, kteří každodenně do Prahy dojíždí za prací a vlak by určitě využili.“ Sedět 4 hodiny denně ve vlaku, po tom každý dojíždějící do práce z celého srdce touží. ;-D

+18/0
doporučit
2.6.2017 12:09

Ř27e67h46o20ř 26V56l49a96s62á57k 2814184441706

V době noutbůků a mobilního internetu mi to jako úplná hovadina nepřijde. Mému zaměstnavateli je celkem jedno, zda pracuji z kanclu, z domova nebo ve vlaku. Akorát občas prostě musím být v Praze na fyzické schůzce, která bývá kolem oběda.

V takové situaci pro mne dává smysl jet vlakem o dost déle, ale pracovat, než se krčit v autobuse, kde noťas rozumně ani neotevřu. Vlastně to tak dělám, i když na mé trase je ten časový rozdíl menší.

Protože čas ve vlaku si odčítám z pracovní doby a je strávený efektivně, zatímco čas v autobuse je soukromý a strávený neideálním způsobem.

Za klíčové považuji, aby šlo rezervovat místenku. Pak si to uživatele mého typu najde. Kolik, to si netroufám odhadnout.

+15/0
doporučit
2.6.2017 13:17

J26a47n58a 70S81t78e87h44l76í97k63o74v69á 2489160300506

to je tedy rychlík ;-) preferuji vlak, ale pokud bus jede do Liberce hodinu a vlak dvě, tak bohužel není co řešit..

+16/−1
doporučit
2.6.2017 12:05

K17a47r98e10l 13M85a90z41a29č 3557353216869

Já bych ten vlak rád využil a ani by nevadily dvě hodiny, ale časy odjezdu a příjezdu jsou naprosto k ničemu. To vymýšlel nějaký blb. V Praze potřebuju být v 9.00 v kanceláři, tedy vlak by musel přijet nejdéle v 8.30 a končím v 17.00, takže nestihnu ani odjezd.

+9/0
doporučit
2.6.2017 13:57

A97n47t87o16n41í96n 97D24o66u59b15e49k 3690819449

V Nemecku se stavi, v Cesku se misto utraci neustale za dalsi a dalsi studie a prizkumy jestli ma neco smysl :-))

Prime vlaky uz tu davno mely byt a jsou to diletanti ze uz nejsou. Trasa je tedy ale smesna. Zazrak jsou ale vlaky. Jezdim pravidelne Praha -Vrsovice - Mala Skala a ty popelnice co tam jezdi jsou pro smich.

Kdyby udelali v sobotu a nedeli v 7 rano spoj z Prahy a v 18 zpatky tak tim do toho Liberce jezdit budu..

+9/0
doporučit
2.6.2017 12:38

M55a17r42t76i22n 49Š44t19r44o66s 4409557270518

Stačilo by postavit trať Milovice - Boleslav. Nebylo by to zase tak drahé, a mohli by po ní jezdit i lidé např. z Milovic do automobilky...

+10/−1
doporučit
2.6.2017 13:27

R35a53d75i57m 77S60v75o68b38o51d18a 9153829566422

to je rychlik jak kjáva.

pojede to víc než 2 hodiny (prumerna rychlost 75km/h). v Praze bude pozdě (8:51) a odjíždět bude brzo (16:08).

k čemu takový vlak?

a to si ještě započítejte cestu na vlak a rázem to máte +2,5h.

+8/0
doporučit
2.6.2017 15:01

L58u40k31á51š 44V33e86v78e23r70k52a 1887136310

Z téhle diskuze je docela vidět, jak lidi mají omezený rozhled a cestu berou jen jako cestu, nikoliv čas, který lze využít k práci, ono je rozdíl tu machrovat, že autem to zajedu za hodinu, ale za tu hodinu nic neudělám, navíc ve špičce do centra Prahy to hodina z Liberce rozhodně není a i když někdo pojede jak prase, tak spoleh na to rozhodně není, ale vlak navíc vybavený zásuvkami a wifi má tu neskutečnou výhodu, že naopak člověk neztratí cestou vůbec nic, takže teoreticky může být v "práci" už hned v Liberci, většina lidí co dojíždí do Prahy stejně mají služební ntb a dělají částečně homeoffice, takže když si udělají vlakoffice, tak jiný den místo 4h práce můžou vzít rodinku na výlet a když se to vezme z tohodle pohledu hned sme někde jinde, jenže pro Liberečáky je to neznámá věc, ačkoliv jinde se to takto běžně provozuje, jen škoda že regioshark na to není úplně nejvhodnější vozidlo, taková souprava 854+954 má v první třídě plnohodnotný stoly u kterých by se pracovalo lépe, ale ono čd nic vhodnějšího nemají, protože regioshark je svižnější a v obloucích může jet o pár km rychleji, což na tento úsek přijde celkem vhod, akorát problém pro masové rozšíření je 1 spoj ráno a 1 odpoledne, takové akce nikdy nedopadnou dobře, věřím, že kdyby jezdilo ráno několik spojů po hodině a odpoledne to stejné zpět, tak si to časem zákazníky najde a klidně se i žralok naplní, když si tu vezmeme potenciál, který ten spoj má tak je tu obrovský zábor oblastí Liberecka, Jablonecka (pokud zastaví v Rychnově) Turnovska a Mladoboleslavska, navíc by se tím více otevřela možnost i pro cesty dál za Prahu, protože na hlavní nádraží to kombinací bus+metro vyjde v podstatě na ty 2h také s dvěma přestupy, což s kufry je značně nepohodlné, samozřejmě by si tato trasa zasloužila zrychlení a kdyby se aspoň postavila spojka u Milovic, tak se to posune i do konkurenčních časů k autobusu

+8/−1
doporučit
2.6.2017 17:13

M74a84r78t56i88n 23H83o56u71b19a 6163741279658

Lidi denně dojíždějící za prací těžko využijí vlak s příjezdem v 9 a odjezdem v 16. To není ani pracovní doba. Navíc i kancelářský lidi mají obvykle v 9 už byt v kanclu.

Argument s fojezdem z CČM do centra je také úsměvný. Podle drah tedy má každý pracovat v dochodove vzdálenosti od hlavního nádraží

+7/−1
doporučit
2.6.2017 12:59

J34a71n 39K91o11h60l 4133457881204

Do centra Prahy nejsou 2h zase tolik, kdyby to srazili ještě tak o půl hodiny, tak by to byl úplný luxus :) Ale to by musela vzniknout jak přeložka u Milovic, tak hlavně by se musel vynechat ten 'obchvat' Rádelskýho mlýna. Anebo ještě líp vykopat tunel pod Javorníkem..

+5/0
doporučit
2.6.2017 14:19

V92l63a55s39t14i15m88i57l 54H92a52l71b61i25c68h 8723845866318

Pamatuji doby kdy se v Turnově také nepřestupovalo a pouze přepřahalo.

+4/0
doporučit
3.6.2017 10:39

S25t75a27n66i61s17l83a78v 50N38ý98v84l85t 2744845913

Při koukání do knihy, nebo do počítače se mi ve vlaku neudělá na zvracení. Naopak stav trati mezi Turnovem a Boleslaví je takový, že si čaj z termosky do hrníčku nelejte. Mlátí to a hází jak za války.

Já jezdím na víkendy do Jindřichovic vlakem - Stadler, a vždy to celé strávím efektivní prací na pc. Paráda. NEsmí vám to ale ujet.

+4/0
doporučit
2.6.2017 20:00

M42a82r78e51k 81M60a60r80t73i93n 8719554696290

Myslím, že by si to některé cestující určitě našlo a tím nemyslím dva nebo tři :-) Ale jeden pár vlaků je zoufale málo.

+4/0
doporučit
2.6.2017 18:29

P25a72v81e29l 22Ř92a36p11e48k 7552356649605

Za pokus by to stálo, plus tomu udělat pořádnou reklamu.

+3/0
doporučit
2.6.2017 20:49
Foto

B57r68o16n77i85s69l81a84v 93G43a14b69r63y93š 2522729891

Na jednu stranu je to dobře, na druhou stranu tomu moc nevěřím. Autobus je na této relaci bezkonkurenčně nejrychlejší. Ale na cesty ad hoc to prostě není, pokud je pravda, že se píše o vyprodaných spojích dlouho dopředu. Člověk má aspoň alternativu v podobě vlaku místo dnešního spojení. Dvě hodiny je pořád ještě hodně. Kdyby se podařilo zkrátit to o půl hodiny, bylo by to o něčem jiném.

Nejsem si jistý, jestli na to budou lidi slyšet, ale někteří ještě stále neumějí efektivně naložit se svým časem.

PS: píšu z vlaku. ;-)

+3/0
doporučit
2.6.2017 17:31

Š60t23e58f34a64n 26F65r73i80č58a 7892938373526

Pokud je čas příjezdu do Prahy špatně, tak snad ani není důvod takový vlak zavádět.

+3/0
doporučit
2.6.2017 17:30

A86l30e13s 91J74a95v18u12r72e84k 1347811674227

A co začít řešit dosud jednokolejnou neelektrifikovanou trať 070 - Praha - Boleslav ?

Pak by se tam vlaky vešly, místo toho vymýšlet objezdy přes Kozomlaty...

+3/0
doporučit
2.6.2017 12:26

R65a27d49i63m 21Š86o42l75c 1395955405134

Mně by se naopak líbil např. víkendový vlak směr Turnov, Tanvald po páté hodině ranní. Ten po sedmé je už celkem dlouho na jednodenní výlet či víkend.

+3/−1
doporučit
2.6.2017 21:12

Z42d95e36n78ě87k 57D51u56f83e65k 2704294568

Jet vlakem 2 hodiny a nebo busem 65 minut a v x ternínech je rozdíl. A z Čerňáku na Hlavák to metrem může být do 20-ti minut

+3/−1
doporučit
2.6.2017 13:21

P64e86t87r 38N34e52c95h14a98n55i40c94k77ý 7163936758560

Tak to by byl lepší vlak tak v 6 večer z Liberce a v 8 v Praze, aby odsál většinu studentů. Ti s bagáží zaberou autobus a metro, pokud student pojede na jižák, bude mu vlak pohodlnější. Navíc právě studenti si bukují několik spojů naráz a pak uvolňují místa. To by také odpadlo. Ale pochybuju, že tím bude někdo dojíždět z Liberce do Prahy. Leda by měl kancelář u hlavního nádraží, pak možná.

+3/−1
doporučit
2.6.2017 12:27

J71a88n 41Č98e80k33a84l 7369825354834

Dokud nebude jízdní doba aspoň srovnatelná, tak to nemá smysl...

+3/−2
doporučit
2.6.2017 14:28

J55a93n 97B92u98k34o98v13s51k86ý 1987362137858

Dostavte trať Milovice - Vlkava bude to pak mnohem rychlejší !! http://www.milovky.cz/clanky/co-je-to-paty-koridor--.html

+2/0
doporučit
3.6.2017 19:01

M65i41c11h80a62e74l 98C58h93a81r86v57á82t 9639128113502

...Jede rychlík do Prahy

nikdo nemá obavy

jestli dojede

Nestaví, nestaví

vůbec nikde nestaví

kdo se mu postaví

toho zajede...

Sic to bylo z Opavy, ale k tomuhle článku to sedne jak prdel na hrnec.;-D

+2/0
doporučit
2.6.2017 17:15

M26i22l58a15n 57C47h95a52l17u90p33a 7694356447853

Autem za hodinu, ale dráhou je to pro fajnšmekry: "Vlak pojede ráno z Liberce a v podvečer zpět."

+2/0
doporučit
2.6.2017 15:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.