- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jsem velký fanda do železnice. 11 let dojíždím denně do Prahy, nicméně pokud je standardní pracovní doba 8 hodin, přijedete do Prahy v 9 hodin za předpokladu, že nedojde ke zpoždění, odjedete v 16 hodin, tak je takto pojatý vlak zcela nepoužitelný, bohužel, možná by bylo dobře, kdyby si někdo tyto elementární hodnoty uvědomil, jinak by tuto časovou polohu snad nenavrhl.
Již aby to bylo!!
Ne každý může vystupovat do vysokého schůdku posledního v nejmodernějších autobusech; ne každému je 20,40 či 60 let. Plně podporuji nápad Ing. Šrajera. On nejlépe ví, co dráha a lidé od ní de facto očekávají. Samozřejmě, jestliže bude zrušený přestup v Turnově - ani ty 2 hoďky mě nevadí. Totéž zpáteční cesta domů. V zimě teplíčko a ne "vyklepávat kosu" někde pod přístřeškem jak v roce ein zwei! Mašinka byla a je aj dnes MAŠINKA! Kdo maximálně spěchá - ať si vezme taxi a připlatí si. Já dám přednost přímému vlakovému spojení LBC - AB a zpět. Nakonec: KAŽDÝ SI MŮŽE VYBRAT a přestat plkat.
Co prohlásil kamarád před mnoha lety při půlhodinovém čekání vlakového spoje Liberec - Praha na turnovském nádraží to platí i dnes "to jste se ajznboňáci zase vycajchnovali".
V době kdy ve světě jezdí vlaky stakilometrovými rychlostmi pojede česká lokálka průměrná rychlostí 50km/hod..
1. České lokálky zpravidla průměrné rychlosti 50 km./h nedosahují.
2. Z Liberce do Prahy se po žádných lokálkách nejede.
Jsem zvědav, jak dlouho bude stát ignorovat tento nejsilnější dopravní směr do Prahy. A postaví Lysá nad Labem, Boleslav, Turnov. Místo Praha Drážďany, kde jsou 2 tratě.
Nejsilnější směr? Nepřeháníte to trochu?
D1 a D5 jsou jistě více vytížené než D10. D8 a D11 cca nastejno.
Dostavte trať Milovice - Vlkava bude to pak mnohem rychlejší !! http://www.milovky.cz/clanky/co-je-to-paty-koridor--.html
ačkoliv to tak vypadá, jízdní doba by byla stejná jako přes Poříčany, možná levnější cesta by byla zvednutí traťové rychlosti nad 100 km/h, protože na spoustě úseků to trať směrově bez problémů umožňuje, ale díky absenci kódování je na tratích max 100 km/h, společně s náklapěcí jednotkou na 160 km/h by pak i na současných tratích bylo reálné se dostat pod 1:30 a možná by to bylo méně nákladné, spojka do Milovic bez přestavby trati z Lysé na Prahu nic nevyřeší
Pamatuji doby kdy se v Turnově také nepřestupovalo a pouze přepřahalo.
Mně by se naopak líbil např. víkendový vlak směr Turnov, Tanvald po páté hodině ranní. Ten po sedmé je už celkem dlouho na jednodenní výlet či víkend.
Za pokus by to stálo, plus tomu udělat pořádnou reklamu.
Při koukání do knihy, nebo do počítače se mi ve vlaku neudělá na zvracení. Naopak stav trati mezi Turnovem a Boleslaví je takový, že si čaj z termosky do hrníčku nelejte. Mlátí to a hází jak za války.
Já jezdím na víkendy do Jindřichovic vlakem - Stadler, a vždy to celé strávím efektivní prací na pc. Paráda. NEsmí vám to ale ujet.