Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Rychlost a adrenalin reklamě svědčí. Akrobatická letka Breitling je důkazem

Úzce profilovaná reklamní kampaň musí dávat smysl: nosič musí souviset s nabízeným produktem. Jedním z nejlepších příkladů je švýcarská hodinářská značka Breitling. Aby se značka dostala do širšího povědomí, sponzoruje vlastní letku akrobatických pilotů, kteří kousky na nebi předvádějí v československých letounech L-39C Albatros.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R26a16d95i77m 76S58i81m97u27n93e47k 2120700506534

Československých..? proč zase tak korektní..? proč ne českých, vždyť se vyráběli v české republice a slováci s tím měli společného pramálo.. je někdy úsměvné jak se češi snaží být tak českoslovenští, zatímco slováci si jeli a jedou normálně svoji národní lajnu..

0/0
5.6.2017 9:30

L54u83k48á35š 27O67m47á25č14k64a 5491644581206

http://www.leteckemotory.cz/motory/ai-25tl/

+2/0
3.6.2017 23:07

I38v18o 37J52a48n79á19č80e86k 8503433571982

No nalít tam letecký benzín, to by asi nedopadlo dobře. To je tak, když články píšou lidé, kteří tomu vůbec nerozumí. Rv

+2/0
3.6.2017 22:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.