Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rychlost a adrenalin reklamě svědčí. Akrobatická letka Breitling je důkazem

Úzce profilovaná reklamní kampaň musí dávat smysl: nosič musí souviset s nabízeným produktem. Jedním z nejlepších příkladů je švýcarská hodinářská značka Breitling. Aby se značka dostala do širšího povědomí, sponzoruje vlastní letku akrobatických pilotů, kteří kousky na nebi předvádějí v československých letounech L-39C Albatros.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R69a55d15i59m 89S74i79m94u29n89e42k 2560140696474

Československých..? proč zase tak korektní..? proč ne českých, vždyť se vyráběli v české republice a slováci s tím měli společného pramálo.. je někdy úsměvné jak se češi snaží být tak českoslovenští, zatímco slováci si jeli a jedou normálně svoji národní lajnu..

0/0
5.6.2017 9:30

L10u16k30á89š 93O67m31á12č78k37a 5751704171376

http://www.leteckemotory.cz/motory/ai-25tl/

+2/0
3.6.2017 23:07

I59v53o 53J42a41n83á33č46e67k 8243973781332

No nalít tam letecký benzín, to by asi nedopadlo dobře. To je tak, když články píšou lidé, kteří tomu vůbec nerozumí. Rv

+2/0
3.6.2017 22:29







Najdete na iDNES.cz