Diskuze

Rychlost a adrenalin reklamě svědčí. Akrobatická letka Breitling je důkazem

Úzce profilovaná reklamní kampaň musí dávat smysl: nosič musí souviset s nabízeným produktem. Jedním z nejlepších příkladů je švýcarská hodinářská značka Breitling. Aby se značka dostala do širšího povědomí, sponzoruje vlastní letku akrobatických pilotů, kteří kousky na nebi předvádějí v československých letounech L-39C Albatros.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Československých..? proč zase tak korektní..? proč ne českých, vždyť se vyráběli v české republice a slováci s tím měli společného pramálo.. je někdy úsměvné jak se češi snaží být tak českoslovenští, zatímco slováci si jeli a jedou normálně svoji národní lajnu..

0 0
možnosti

No nalít tam letecký benzín, to by asi nedopadlo dobře. To je tak, když články píšou lidé, kteří tomu vůbec nerozumí. Rv

2 0
možnosti