Diskuze
Arriva škrtá část spojů. Dotovaným vlakům ČD nelze konkurovat, říká
Děkujeme za pochopení.
M62i37r80o13s93l33a83v 74Z83i24k36m12u27n20d
Klíčový problém Arrivy (a nejen jí) spočívá v tom, že na rozdíl od velkého vozu (kdysi služebního) ČD, do něhož se vejde několik desítek kol, se do malých motorových jednotek vejde pouze několik kol ...
V Německu "TO" řeší buď přestavbou souprav tak, že "vybourají" polovinu sedaček a místo nich je prostor pro kola, leč tato kapacitní redukce vyžaduje nasazení další soupravy. V Německu, kde mají těchto souprav nadbytek, žádný problém ... jede se dvojmo nebo trojmo, řízení je na více souprav řízených jedním strojvedoucím upraveno.
Podobně není zřejmé, zda Arriva akceptuje mezistátní jízdenky nebo v Česku i velmi oblíbenou jízdenku Interrail (v Německu, či jinde s tím není problém, ale co funguje bezvadně v zahraniční nemusí fungovat u nás).
J39a26n 57H87o80r70a
Mistr Sůra a jeho dotace, pořád dokola jako kolovrátek....
Tak ve světle jeho logiky jsem dnes ráno zadotoval pekaře a prodejce jeho výrobků a přečtením tohoto članku jsem zadotoval i mistrovu apanáž.
V72í36t 11P62r80č98í27k
Arriva už nikdy! Přesvědčil jsem se na její lince Nitra - Praha, která je dlouhá asi 500 km a jezdí ji motorák, srovnatelný komfortem i rychlostí s regionovou. Když jsem tento vlak chytil v Uherském Brodě, byl jsem rád, že se dostanu přímým vlakem do Prahy. Ale přehodnotil jsem to, ještě než přišla průvodčí. Raději jsem v Olomouci přestoupil na jiný spoj, který je v Praze ještě o něco dřív a komfortem předčí tento motoráček o několik tříd.
M35i71r87o65s96l65a65v 98Z22i89k52m53u32n19d
Motorovou jednotku 845 - původně 628 DB - neumím posoudit, nemám důvod s Arrivou jezdit.
Nicméně v Německu jich stále jezdí dost a tam patří k mým nejoblíbenějším vozidlům - zejména tichý řídící vůz, především pro pohodlné sedačky. Možná, že v rámci "modernizace" byly ty německé (v Německu existuje několik verzí, podle různého stupně modernizace a úprav) nahrazeny "něčím" lepším - ve skutečnosti ovšem horším ... , ale je TO NOVÉ ... ne vždy se modernizace povede, ale navenek TO působí dobře, zejména když český - ohlupovaný - zákazník nemá možnost porovnat původní (předchozí verzi).
F56i30l73i76p 43H44e35r33c19í33k
Škoda, docela jsem se těšil. Snad Arriva nachystá jiné trasy. Jejich vlaky jsou příjemné.
K26a91r45e15l 36M36o27k32r94y15k
a můžete upřesnit v čem jsou příjemné ?
arriva má vlaky na krátké lokální vzdálenosti rozhodně ne na dálkové trasy!
V57i13k95t58o38r 45N60á21r26o35ž14n43ý
Arriva v železnici je pro mne velká neznámá. Působí na mna hodně chaosovým dojmem.Mám pocit,že její čeští manažeři nevědí co chtějí. Kolik linek a vlaků už jezdili, aby je posléze zrušili... Přece věděli dopředu,že od státu nic nedostanou a že budou muset jezdit proti dotovaným vlakům. Proč je to tedy překvapuje ?
Já jsem Arrivu chápal jako silnou firmu,která se vrhá záměrně do ztrátového byznysu jenom proto,aby získala nějaké zkušenosti,reputaci , které by využila v době,až se ve velkém budou vypisovat výběrová řízení na provoz dotovaných vlaků..
R16a36d85e47k 63J91a11n62a63t48a
Vždyť jste si na otázky položené v prvním odstavci sám odpověděl v odstavci druhém.
J14a30n 60J71e85m72e30l58k26a
Pro cestujícího je to dobře Ariva jezdí. Jezdí tam více spojů. DB 628 je docela pohodlný stroj, na tenhle tankodrom ideální, nemusí se přepřahat. Výhoda open access vlaku, že nutí zlepšovat služby. Přitahuje nové cestující. Ariva se tady musí snažit, aby přitáhla cestující (občerstvení atd). Ne jako když vyhraje jeden pseudosoutěž a na 15 let, má monopol a ještě si určuje cenu.
Zimolův výherce nebude jezdit pohodlnou db 628, ale sprinterem s 65 místy. Menší než jeden vůz ČD - 90 míst. A hlavně, že v požadavcích měla být klimatizace (což třeba 628 nemá). Ale v sezóně se bude část cestujících drkotat přidanou neklimatizovanou regionovou. 2 hodiny. A ještě si troufám tvrdit, že část ve stoje. Sprinter+regionova - ani to kapacitně v sezóně nebude stačit si myslím.
Čím tam jezdí dnes dráhy na osobních vlacích? 4ř vozové soupravy - 2 * vůz 842 (pneumatický podvozek), 2 přípojné vozy(po 90 místech). Tedy 340 míst.
K tomu ČD prý nádraží opouští, např. Krumlov, vybavení se prý bude likvidovat. Takže žádné čekárny, prodeje lístků na nádražích, žádné úschovny, žádný ČD bike. Funkční systém prodeje lístků, ne jako krajské srandy na tabletech.
K tomu jestli se budou za hubičku rozprodávat, šrotovat vlaky/lokomotivy.. Pak to už nikdo za 15 let nevrátí. Stejně jako v Británii..
F61r53a34n25t48i97š83e23k 16M83a29t81ě43j84č88e29k
Němci se domnívají, že do kolonie stačí vlaky vyrobené více než před třiceti lety!
J41a83n 40L23a55k49o41m19ý
ČD se to domnívají taky - klasické rychlíky typu Brno - Jeseník či Praha - Ústí - Cheb a podobně jsou toho zářným příkladem
J33a25n 10V48a40l61a82l84í42k
I ve Švýcarsku platí dopravu nebo si myslíte že nikoliv?
Na financování veřejné dopravy v roce 2008 byl podíl federace, kantonů a obcí ve výši 5,088 mld. franků.
R98o71m81a21n 46P49o78l77á94č78e44k
To je základní problém zdejší diskuze, kde dodnes část nepochopila rozdíl mezi dotací a objednávkou služby, kterou musí někdo zaplatit
R65o70m45a70n 52P85o41l45á27č13e15k
Arriva je největší odpad co v dopravě existuje... At už vlaky, tak autobusy...
Navíc kolik že dostali DB v loni od německého státu injekci, aby neměly problém? 1 mld EUR?
J13i91ř15í 24J81o83z74a
Arriva spada pod koncern Deutsche Bahn. Zacalo to jidlem (jina kvalita jidla na Zapade nez u nas pri srovnani stejneho produktu) a pokracuje to vlaky... kdy to skonci? To opravdu porad budeme odkladistem pro Zapad?
R75a31d45e96k 11J84a26n47a87t93a
Dokud nebudou lidé ochotni platit 4x vyšší jízdné, tak ano.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
Česko může být vzorem racionálního přístupu k závislostem, říká adiktolog
Oblast závislostí nepatří mezi priority, které by politici kandidující do nadcházejících voleb do...
Kurýři preferují flexibilitu. Tu ale ohrožuje nová evropská legislativa
Pokud nová evropská legislativa omezí flexibilitu, kurýři a partnerští řidiči taxislužby raději...
Odpor místních je v Česku racionální. Města z výstavby průmyslu nic nemají
Odmítání výstavby nových podniků a výrobních hal a další infrastruktury je v Česku podpořený ještě...
Mrazy zasáhly sady v Čechách. Škody na úrodě budou rozsáhlé, hlásí ovocnáři
Škody na úrodě ovoce budou kvůli nynějším silným mrazům rozsáhlé. Mrazy zasáhly zejména ovocné sady...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!