Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Škodu zaskočil velký zájem o kodiaqy, z pásů sjíždějí vozy bez sedaček

Zatímco běžně v automobilkách sjíždí z výrobní linky vůz hotový a prakticky připravený k předání zákazníkovi, závod Škoda Auto ve východočeských Kvasinách teď část nových vozů Kodiaq opouští v poněkud odlišném stavu. Chybí jim totiž jeden velmi podstatný díl – zadní sedačky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K24a29r20e94l 62N84o38v20o30t60n65y 4187514642362

Kodiaq bez sedaček je to samé jako kodiak bez srsti, tak ať to prodávají jako Kodiaq dvojsic a nebo lépe Kodiaq Naháč;-D

0/0
14.6.2017 7:47

R88i47c16h69a28r90d 55N94o63c81a68r 7515627625372

Dalsi hovaddky tank na silnici. Skoda je zaskocena jako silnicari. Peknej bor.del na marketingu a nakupu ze to neumi naplanovat. Tisice tabulek a grafu a tohle je vysledek.

0/0
13.6.2017 8:56

B22l41a69ž19e14j 53M97o52t18y48č76k42a 8257207325710

Předpokládám, že je to jen úlet a trh si s tím poradí, budou to v době krize neprodejné vraky. Nejsměšnější na celé věci je to, že máme všude zužení, nikdo nemá kde parkovat a najednou nastane taková to moda jen proto, aby žena která neumí řídit byla v jakémsi bezpečí. Nastává dominový efekt, protože se nikdo nechce nechat zabít. Myslel jsem, že na silnici je víc řidičů co si chtějí jízdu užít. Jediné plus je, že to má ty kryty proti otloukání druhých aut.

0/0
10.6.2017 20:03

J18a54n 48P66r17i52c49h13y86s95t37a63l 8101988133

Opravte si ten "pas" v titulku. Hned pod nim uz to mate spravne. Auta nesjizdeji z pasu a ani nikdy v minulosti z pasu nesjizdela. Skutecna auta se totiz nevyrabi na pasech, ale na vyrobnich linkach. Jedina auta, ktera se mohou vyrabet na pasech jsou modely a hracky.

Co se tyce delky slova v titulku, tak "z pasu" neni o tolik kratsi nez "z linek".

0/0
10.6.2017 11:18

M69i67l67o97š 37K95o20t93e26k 3839934

Aha, tak proto je migrace podporována. Už to z nich leze.

0/0
8.6.2017 12:41
Foto

J17a26n 20M51a77c61k 5487712462795

mam jeden objednany k 1.1.18, tak doufam ze to stihnou i se sedackama..

0/0
8.6.2017 9:55

I53g17n88á55c 33M27r69k11v65i12č24k53a 2488762399555

já rači objedal rovnou dva, pro případ...

0/0
8.6.2017 10:00
Foto

J51a63n 72M80a58c38k 5717902672555

safra, to me nenapadlo :-)

0/0
8.6.2017 11:44

P94e70t84r 84S84e47d60i40v32y 6877248905487

Tak ja se nedivim a stejnym navalem objednavek by Skoda utrpela, kdyby zacala prodavat prvni rodine auto typu Espace nebo transporter. Mnoho lidi od Skody v okamziku kdy proijdou deti z duvodu absence odchazi. My odesli ze Superba (nic vetsiho nebylo) ke Scenicu pro manzelku a Espacu pro celou rodinu. Prichod Kodiaqa znamena jen posun nejvetsiho modelu od Superbu ke Kodiaqu a podrzeni si urcite skupiny zakazniku. Az prijde MPV ci dodavka, zase nebude Skoda stihat.

0/0
7.6.2017 9:39

P49e85t76r 56Č82e38r14m11á65k 9138115329910

Jenomže to se nestane, a důvodů je několik. Všeobecně jsou jak MPV tak SUV především móda, praktický přínost je velmi malý a specifický, normální 4člená rodina se bez problému vejde do velkého kombi, ale móda velí mít něco jinéno než je konvenční model. Takže jsou tu SUV a MPV. Obojí svým způsobem nesmyslné ve vztahu k převáženému prostoru a váze, ale nabízející jednu dvě praktické věci na kterou se někdo rád nachytá a zaplatí za techniku konvenčního modelu mnohem více peněz. No a pak už je to jednoduché - SUV zaujme daleko větší skupinu zákazníků než MPV, trh SUV roste MPV naopak klesá. Tak proto to je takhle R^

0/0
7.6.2017 10:49
Foto

V29l81a16d71a 57V60a83n42e58k 9243156944268

Za poslední vlády,vzrostl počet státních úředníků o nových 30 tisíc...Diví se někdo,že "nejsou lidi".....:-PANO líp už bylo....

+3/−2
6.6.2017 14:07

J39i67ř11í 25H97a32v62á49č81e42k 1183510933

Stále opakuješ ten nesmysl, to byli hlavne pedagogove, vojaci , policisti ....!!

0/0
6.6.2017 18:10
Foto

V43l84a26d89a 68V29a81n83e25k 9673216494818

Tomu nesmyslu snad věříš JENOM ty ...Městské,Krajské úřady,ministerstva praskají ve švech...kolik jich tam imituje činnost ! Jeden ze slibu ANOsekty,bylo snížení počtu úředníků," levný STÁT"....ty sliby jsou KDE !?

0/0
6.6.2017 18:29

D51á42v87i65d 53H28a42j77d42u87č71í97k 1123840335695

Bouhouš to nedovoli, nejake propusteni uredniku

;-D

0/0
11.6.2017 23:53

P66e42t33e39r 49N18e88m97e73t 3969243353965

Neviem, ci by som chcel take auto.. Zo skusenosti z pasovej vyroby - to auto uz nedaju na rovnaku linku, domontovanie sa asi bude riesit uplne inac.. Aby to potom nebol problem s vrzganim a pod... keby to bolo take "lahke", mohli to montovat inac.. Takto auta presuvaju, cize v podstate ten ukon lahky nieje. A aby neobmedzili vyroby inych Kodiaqov, isto nestopnu linku /miesto kde sa montuju sedadla/.. takze za mna Rv

uz som mal skusenost s prakticky novym vozidlom v ktorom bola odstrojena palubna doska, a este aj technik povedal: ci doska, ci sedacky, ci cokolvek - nikdy to uz nebude to, co prvovyroba

0/−1
6.6.2017 0:06

D56a82v84i57d 86S81r80b 9962493541511

demontáž nějaké části auta je něco jiného než dodatečná montáž něčeho co tam ještě nebylo

s tou demontáží s vámi souhlasím, že již nikdy to nebude to samé

0/0
9.6.2017 12:08

Z96d75e11n17ě82k 12H96a30n79z98l 1901976532164

Lidi neblázněte,to se nedá stíhat

+1/0
5.6.2017 15:31

J57a22n 91B78a76r55t53á44č62e17k 6895245240269

Když mají nedostatek zaměstnanců, proč nabízejí jen nejistotu přes agentury a nenabírají pod kmen? Mluvím tedy o Mladé Boleslavi.

0/0
5.6.2017 14:46

J37a45n 86T85a45r82a84b96a 4206226959669

Protože máme takový zákoník práce a takové soudy, jaké máme. Vzít dnes za současného právního stavu a právní praxe zaměstnance do kmenu když nemusí, udělá jen totálně nekompetentní manažer.

0/0
7.6.2017 19:46

J23o21s38e75f 76V83y93s58k43o75č32i83l 7565746741516

Sedačky jsou za příplatek...

V základu je příprava pro sedačky.

+7/0
5.6.2017 12:37

K31a66r53e75l 22V81a16c62h71u54t 9203672709743

Hrůza, hrůza... co nás čeká na silnicích... jeden "tank" vedle druhého !!! :-/ Vždyť ten vůz je vysoký skoro jako já sám (cca 170cm). 8-oRv Připadá mi na české poměry doslova obrovský.

+2/−1
5.6.2017 12:32

P37e94t67r 63Č58e86r30m51á77k 9238475399320

Obrovský?? 8-o Dyť je normální středně velký SUV, jak byste potom nazval ty velké nebo třeba fullsize ameriky?? Na české poměry je to naprosto ok.

+1/−2
5.6.2017 12:50

K77a12r21e62l 60N36o19v31o68t90n39y 4227474982562

I ty mrňousi. S tou tvou výškou se ti zdá i jezevčík nebezpečný, že?;-D;-D

0/0
14.6.2017 7:50

J69a24r22o48s47l74a15v 57J56o61s16e21f 5912440450124

A co z nedostatku sedaček udělat tzv. základní výbavu. To Škoda umí velmi dobře!

Stejně v autech jezdí většinou jen řidič, maximálně jeden spolujezdec. A k tomu nadstandardní kufr! No, nekup to!

+2/0
5.6.2017 11:45

P96a97t44r75i40k 92S52v98o14b19o47d27a 3729981726295

Kam ta snaha o největší kufr ve třídě až zajde, ptám se.....

+4/0
5.6.2017 8:56

S73t82a51n31i53s32l27a82v 39N37ý16v15l14t 2734125203

Přitlačte výplaty a ohřejvači židlí ze státního sektoru se pohrnou.

Dejte možnost výplaty po týdnech a přijdou dělat i dáfkaři a studenti.

Ať trpí nedostatkem, trh by je měl donutit zvýšit platy.

Nebo zvyšte úroveň automatizace, jenže to nesmí, to by přišli o nějaké ty dotace za tvorbu pracovních míst v regionu.

+3/0
4.6.2017 23:34

A75l56e92š 20J49a10n21á92č82e28k 3953484706943

U subdodavatele nabízí platy stylu 14 hrubého základ a k tomu třeba 3 litry flexi. No takže se lidem vyplatí jezdit do Plzně, Prahy apod kde dostanou v montovnách, logistických centrech 30 litrů nástupního. Když zaplatí budou sem za prací jezdit klidně Němci :-D

+1/0
4.6.2017 19:29

A19l39e87š 17J47a72n69á61č59e75k 3533214586563

Přední sedačky v ČR vyrábí Faurecia, nevím jestli i zadní a jestli i na škodovku. U nás je hromada firem co dělají levně díky našim mizerným platům a dovozu dělníků z Rumunska, Bulharska, Mongolska, Vietnamu, Indie, Ukrajiny apod. díly i pro značky jako Aston Martin, Maseratti, BMW, MB apod. i prémiové značky nepohrdnou levnou pracovní silou subdodavatelů ačkoliv jejich auta stojí majlant a tváří se prémiově :-D

+3/0
4.6.2017 19:17

M62a25r92t97i15n 73K24a62r33á26s35e63k 9438513198598

Tak sedacky v CR dela vice firem ze... krome faurecie treba Lear, Johnson Control (tapecirung), nebo Brose (kostry) a dalsi

0/0
5.6.2017 9:30

O49n97d86ř90e65j 20L95o73š85o94t71h 1135865415601

Vůbec bych nechtěl být v kůži toho dodavatele, teď je na něj tlak, aby zvýšil svojí produkci, ale zase, když se mu to povede, má prostor pro vyjednání lepší ceny za díly navíc. Ale zase, sebemenší výpadek teď bude znamenat tučnou pokutu. Zapeklitá situace :-)

+2/0
4.6.2017 18:23

V73l55a10d44i36m64í80r 54R71e89t45t24i35n82g31e46r 5155276185655

To je tržní hospodářství, nejsou lidi, musíte platit více, aby montáž byla zajímavá pro další lidi z jiných oborů. Já také nemohu najít nový Mercedes trídy E za 300 000 Kč, prostě hledám a hledám a na trhu nic takového nemůžu najít, prostě není.

+12/−2
4.6.2017 16:03

F93i71l59i69p 71V58ý81m12o40l86a 1294890298

To je pekny nesmysl.

+1/−5
4.6.2017 16:06

L39a93d12i69s94l19a24v 22K42a15l45o93u29s 7595596601210

Mě to taky zaskočilo .

0/0
4.6.2017 15:49

B49ě66l80a 23H52o17r61á38k83o66v92á 1328712689590

Stačí nedávat sociální dávky v hotovosti, vyplácet potřebné dělníky týdně nebo denně a budou stát fronty na řádně zaplacenou práci!

+1/−4
4.6.2017 13:31

L57u93b45o62š 91H52o12l57í23k 5567780582270

Ha,ha,ha...

0/0
4.6.2017 13:53

P63e35t64r 62Č51e80r36m18á49k 9628575799590

V tomhle případě nesmysl, platy v automotivu jsou vysoce nad průměrem. Problém je spíše nekvalifikovaná síla.

+1/0
4.6.2017 14:26

B62ě42l80a 40H55o49r82á72k34o69v12á 1648242579570

To je jasné že se to nevyřeší ze dne na den!

0/0
4.6.2017 14:35

H23a77n65k39a 59Z82e78l66i12n66k67o19v26á 5776314859940

taky tě štvou ty Inteligenti co noumí ani dřžet utahovačku v ruce a "nafackuje" jim co ?

0/0
4.6.2017 15:30

K98a44r72e52l 94N79o75v48o12t77n79y 4617394912492

To spíše je problém nekvalifikovaný plánovač ve Škodě a nekvalifikovaný pracovník marketingu, když neodhadli zájem o SUV, jehož výrobu Škoda avizovala asi rok dopředu.

0/−1
5.6.2017 10:18

P25e21t59r 91Č49e79r23m30á12k 9598115729520

To zas takový problém není, možnosti závodu jsou stejně dané kapacitou, ale chybějících 10tis kvalifikovaných dělníků se přes noc nenajde.

+1/0
5.6.2017 12:22

M81a25r63e17k 90H79r77u29b57y 6227502351708

Dovoz Ahmedů je pro automobilky výhodný dvojnásob. Co v pracovní době vyrobí, to můžou po pracovní době v rámci multikulturního obohacování zase zapálit.

Odnese to jako obvykle běžný pracující občan, ale ten je zvyklý ;-)

+7/−7
4.6.2017 13:27

J58a83n 43P75r88i32c14h37y27s75t62a19l 8361128593

Ahmedi nemaji zajem o praci v automobilce (nebo kdekoliv jinde). Zajem by vsak meli o ta auta a kulturni obohacovani Evropanek. Pokud potrebujete dovazet lidi na praci, tak v tom vam Ahmed nepomuze. To spis Volodymyr a Andrij.

0/0
10.6.2017 11:58

M63a58r31i91á30n 73B74e59d94n63á97r31i10k 9691461910128

Automobilky trpí nedostatkem lidí, co bude až budou vyrábět elektromobily? Kde vezmou všechny ty elektrikáře? A jak si s tím poradí pak trh? Poptávka v servisech po mechanicích přes elektriku poroste, ale nevím o tom že by se to už učilo na školách. Příchod elektromobilů je jistý už i díky novým druhům baterií a poklesu jejich ceny. Vidím jak to dnes vypadá v IT, akutní nedostatek lidí a proto větší firmy skupují ty malé, protože nemají kde nabrat další lidi, prostě nejsou. Pro nedostatek lidí odkládá projekty Bosh, Siemens, posouvá je i IBM... vždy to omlouvají stejně, nedostatek lidí, vyčerpaná kapacita... Já to vidím i u nás, projektů nad hlavu, ale nemám vývojáře komu bych zadal úkoly, sám nestíhám ani je přebírat zpracovat a roztřídit.

+3/0
4.6.2017 13:17

P78e97t54r 52B70á28č25a 8355836305765

Elektromobily nikdo nechce, zbytecna starost.

+5/−3
4.6.2017 13:22

M87a45r41t38i69n 51K26o96v58á91ř 2131770389196

Normální lidi ne, ale eurohujeři z Brusele se v nich vidí.

+4/−1
4.6.2017 14:26

J68i26ř92í 68Z16ý16k27a 9169253271330

kecy, mě by se elektromobil hodil. Pokud by byl za stejnou cenu jako srovnatelné auto na benzin.

+3/−1
4.6.2017 14:36

H33a61n19k15a 60Z73e14l48i90n38k28o75v61á 5896704989940

jasně ale bude vám určitě vadit až do centrální jednotky a baterie implantují čipy kuli identifikaci .. nabíjet půjde az po zaplacení daně z nabití baterie .. čip v baterii nedovolí baterii nabit externě bez odepovídajcího chipu v CJ a CJ neakceptuje baterii bez chipu v baterii .. již je to v plánu.. tak pak neříkejte že ste to nevěděl.

+2/0
4.6.2017 15:27

J74i14ř30í 15K50r74á42t18k56ý 3180892614

Tuhle konspirační teorii jsem ještě neslyšel, ale i kdyby to byla pravda, tak co má být? Z benzínu i nafty se taky platí daň a ne zrovna malá.

+1/0
5.6.2017 9:43

F70i80l28i34p 23V51ý27m92o45l48a 1854520138

Elektrikare nebude treba. Baterie nakoupite, elektromotor take. Nakoupite je u vyrobcu, kteri to delaji dnes.

+1/−1
4.6.2017 16:08

V33á69c76l86a74v 91J53o26n55á16š 8292523292133

Co takhle vyrábět dvojmistnyho kočička?

0/−2
4.6.2017 12:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.