- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kodiaq bez sedaček je to samé jako kodiak bez srsti, tak ať to prodávají jako Kodiaq dvojsic a nebo lépe Kodiaq Naháč
Dalsi hovaddky tank na silnici. Skoda je zaskocena jako silnicari. Peknej bor.del na marketingu a nakupu ze to neumi naplanovat. Tisice tabulek a grafu a tohle je vysledek.
Předpokládám, že je to jen úlet a trh si s tím poradí, budou to v době krize neprodejné vraky. Nejsměšnější na celé věci je to, že máme všude zužení, nikdo nemá kde parkovat a najednou nastane taková to moda jen proto, aby žena která neumí řídit byla v jakémsi bezpečí. Nastává dominový efekt, protože se nikdo nechce nechat zabít. Myslel jsem, že na silnici je víc řidičů co si chtějí jízdu užít. Jediné plus je, že to má ty kryty proti otloukání druhých aut.
Opravte si ten "pas" v titulku. Hned pod nim uz to mate spravne. Auta nesjizdeji z pasu a ani nikdy v minulosti z pasu nesjizdela. Skutecna auta se totiz nevyrabi na pasech, ale na vyrobnich linkach. Jedina auta, ktera se mohou vyrabet na pasech jsou modely a hracky.
Co se tyce delky slova v titulku, tak "z pasu" neni o tolik kratsi nez "z linek".
Aha, tak proto je migrace podporována. Už to z nich leze.
mam jeden objednany k 1.1.18, tak doufam ze to stihnou i se sedackama..
já rači objedal rovnou dva, pro případ...
Tak ja se nedivim a stejnym navalem objednavek by Skoda utrpela, kdyby zacala prodavat prvni rodine auto typu Espace nebo transporter. Mnoho lidi od Skody v okamziku kdy proijdou deti z duvodu absence odchazi. My odesli ze Superba (nic vetsiho nebylo) ke Scenicu pro manzelku a Espacu pro celou rodinu. Prichod Kodiaqa znamena jen posun nejvetsiho modelu od Superbu ke Kodiaqu a podrzeni si urcite skupiny zakazniku. Az prijde MPV ci dodavka, zase nebude Skoda stihat.
Jenomže to se nestane, a důvodů je několik. Všeobecně jsou jak MPV tak SUV především móda, praktický přínost je velmi malý a specifický, normální 4člená rodina se bez problému vejde do velkého kombi, ale móda velí mít něco jinéno než je konvenční model. Takže jsou tu SUV a MPV. Obojí svým způsobem nesmyslné ve vztahu k převáženému prostoru a váze, ale nabízející jednu dvě praktické věci na kterou se někdo rád nachytá a zaplatí za techniku konvenčního modelu mnohem více peněz. No a pak už je to jednoduché - SUV zaujme daleko větší skupinu zákazníků než MPV, trh SUV roste MPV naopak klesá. Tak proto to je takhle
Za poslední vlády,vzrostl počet státních úředníků o nových 30 tisíc...Diví se někdo,že "nejsou lidi".....ANO líp už bylo....
Stále opakuješ ten nesmysl, to byli hlavne pedagogove, vojaci , policisti ....
Neviem, ci by som chcel take auto.. Zo skusenosti z pasovej vyroby - to auto uz nedaju na rovnaku linku, domontovanie sa asi bude riesit uplne inac.. Aby to potom nebol problem s vrzganim a pod... keby to bolo take "lahke", mohli to montovat inac.. Takto auta presuvaju, cize v podstate ten ukon lahky nieje. A aby neobmedzili vyroby inych Kodiaqov, isto nestopnu linku /miesto kde sa montuju sedadla/.. takze za mna
uz som mal skusenost s prakticky novym vozidlom v ktorom bola odstrojena palubna doska, a este aj technik povedal: ci doska, ci sedacky, ci cokolvek - nikdy to uz nebude to, co prvovyroba
demontáž nějaké části auta je něco jiného než dodatečná montáž něčeho co tam ještě nebylo
s tou demontáží s vámi souhlasím, že již nikdy to nebude to samé