Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pro zájezd osobně. Fischer vylepší pobočky, i když věří internetu

V době, kdy se čím dál více nákupů služeb přesouvá na internet, je to trošku paradox. Cestovní kancelář Fischer v minulosti výrazně investovala do internetového prodeje, teď však posílí prodeje na pobočkách.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P79e65t48r 97D40l71o49u53h39ý 3765431152468

Tak jsem chtěl napsat, že rozšiřovat pobočky je pěkná kravina. Ale potom jsem se zamyslel a myslím si, že to smysl má. Stále tu bude určité procento lidí, kteří si s internetem nerozumí. Ti potřebují kamennou pobočku a o tyto zákazníky Fischer chce bojovat. Ti, co nakupují již dnes zájezdy přes internet, jsou pro české cestovky téměř ztracení zákazníci. Stačí porovnat ceny s německými/rakouskými cestovkami a není co řešit. Po jedné tragické zkušenosti s Eximem v kombinaci s Travel Service jsme zkusili německou cestovku (přes českou agenturu) a od té doby nikdy víc českou cestovku. Nebe a dudy. Stačí si promluvit v hotelu s těmi, co přijeli přes českou cestovku a musím se smát (nebo brečet). Takže Fischerovi nezbývá, než bojovat o ty klienty, kteří se internetového prodeje bojí.

0/0
6.6.2017 23:53

A61n60t69o60n90í62n 23N76e37b29u43ž78e98l18s90k81ý 7595809446410

Tak vám přeju hodně zdaru.

+1/0
6.6.2017 20:36







Najdete na iDNES.cz