- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bude zapotřebí položit mnoho kolejnic a spojit je tak, abu vedly z bodu A do bodu B....
Tak uvidime, ony ty zeme v Jizni Americe se az na par vyjimek v tom marasmu porad placaji.
Převážením sóji, kávy, nějakých rud ... země jen málokdy zbohatnou. Určitě se na tom někdo napakuje, a to už při výstavbě (a během její přípravy), ale kdo ví, zda se vůbec investice vrátí.
Kupodivu patří Panama k bohatým zemím a Egypt má ze Suezu také velmi slušné příjmy.
To zase dostane příroda na frak. Ono nestačí transamazonská dálnice? Tolik roků se buduje a vesele se kácí lesy. Jsou to plíce světa, ale to nikoho nezajímá!
A kolik se toho kvůli té trati vykácí? Nebo je lepší to dopravovat lodí 8000km?
Morales bude rád, jestli v Bolívii nezpůsobí hladomor.
Ve Venezuele se prý už lidi zdraví ne "Máš se dobře", ale "Jíš?"
Tak pokud peníze který mají dají do železnice a né hned do lidí tak jak Venezuela dopadnout nemusí, Samozřejmě je v investicích nutno pokračovat.
Zlatý oči... Zas jen další vzdušný zámek socialisty...
Jestli je v tom Čína, tak by se to podařit mohlo. Podledních 15 roků stavěli takovým tempem, že tohle by zvládli během pěti let.