- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nebyl by problém vysypat kaštany na Holešovicích.
Otázkou je, co s vlaky, tam je nelze nikam odstavit. Leda úvratí do Bubnů. Čímž by se blokoval provoz trati od Kladna.
Nejshůdnější řešení je tedy přes Balabenku, kde je třeba počítat s omezením průchodnosti na jedné koleji spojující trať od Holešovic na Masaryčku.
Úvrať přes Libeň je sice technicky jednodušší, ale pro cestující k ničemu.
Sobotka zahájil, aniž by věděl, zda to lze technicky realizovat. Prostě takové typicky politické gesto.
Projezdit vše přes Balabenku na TGM asi nepůjde. Ale myšlenka odlišného grafikonu v pracovní dny a víkendu resp. ráno a odpoledne je správná. V pracovní dny ráno jede osobáky směrem do Prahy několikanásoně více lidí než veze opačně jedoucí rychlík.
Vhodné řešení by asi byla "jednosměrka" na Balabence, ráno přímo do Prahy, odpoledne zpět, protišpičkový směr se může kodrcot odklonem přes Libeň.
Nově vzniklý "Úřad pro přístup k dopravní infrastruktuře".
Jsem přesvědčený, že Česko patří do Guinnessovy knihy rekordů co se týká počtu a rychlosti nově vznikajících úřadů a institucí.
To je pouze produkt "bruselského myšlení", aby byl NEZÁVISLÝ ÚŘAD, který nebude nikoho (z řad dopravců) diskriminovat ...
Strojvůdce se děsí: Most se rozpadá, musí se to opravit.
Stavebnící se těší že budou mít co dělat: Žádný problém, pár měsíců a je to.
Úředníci, právníci, ekologové a politici skákají blahem: Výborně, čekají nás roky, možná desetiletí práce...
Zaměstnanci SŽDC z Dlážděný nechtějí kupovat litacku, tedy ti co jezdí od Kralup...
Mohl byste to podrobně vysvětlit ? Co má lítačka společného s opravou viaduktu ?
Jen by me zajimalo za par let jestli ta miliarda bude stacit nebo zda to bude dalsi prasky tunel, pardon viadukt
...Státní firmy se však stále dohadují, kudy budou odkloněné vlaky jezdit...
- to je velmi jednoduché, bude to stejné jako před dvěma lety, kdy probíhala oprava trati mezi nádražím Holešovice a Libní - budou jezdit naoprosto nahodile a ani ČD nebude chvíli před tím vědět, kudy vlak pojede (mašinfíra si asi hodí korunou :-/). Přesně takhle to totiž bylo - dost často se mi stávalo, že jsem na zastávce Bubny čekal na vlak ve směru na Masarykovo nádraží a cca 1 minutu před odjezdem vlaku bylo oznámeno, že tento jede přes nádraží Holešovice vzdálené cca 0,5 km (takový sprinter, zvlášť v parném létě, tedy skutečně nejsem). Občas to hlášení bylo vypuštěno úplně a cestující marně čekali na vlak, který už byl dáávno na Masarykáči :-/
Ale to hlášení mají na starosti zaměstnanci SŽDC, stejně jako řízení jízdy vlaku, takže i případný odklon. S tím dopravce nic nenadělá.
A to je problem sednout na metro na Nadr. Holesovice?
Do centra je to metrem kousek... Pochybuju, ze vetsina lidi ma cilovou stanici Masarykovo nadr., spis dal pokracuji bud metrem nebo tramvaji...
Přesně. Osobně pracuju na Florenci, tak pro mě bude i časově lepší vystoupit v Holešovicích a pak jet 2 stanice metrem než za současného stavu na Masaryčku (o 5 minut delší cesta než do Holešovic) a pak 2 stanice tramvají.
Jezdit z Holešovic do Libně, pak na Masaryčku a pak tou tramvají, by mě teda ani ve snu nenapadlo :)
SŽDC místo aby hledala způsoby, jak by to šlo, tak hledá důvody, proč to nejde. Ono je toto pro SŽDC jednodušší řešení a cestující se opět vyřvou na ČD, a SŽDC bude v klidu. Tak proč by se namáhala. Podobný příklad je současná výluka v Brně, kde na dolním nádraží SŽDC neudělala žádné zázemí pro cestující a ti opět nadávají za toto na ČD.
Obávám se, že pro neježdění všecho na Masaryčku přes Balabenku existují zcela objektivní důvody.