- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A kolik pro pana podnikatela DUSTOJNE ciste prijem takovyho zamestnanca u pasu?
To správný přístup, když je nsechopný majitel, nedá se nic dělat.
Lidí je dost, ale u některých "podnikatelů" nejsou peníze na mzdy...Každá ekonomická kolonie má své limity a Česká republika není výjimkou...
Proto raději dáme pobídky podnikatelům ze zahraničí, a ty mzdy jim svými daněmi zadotujeme.
Pan továrník by si především měl vyvětrat hlavu a nemluvit nesmsly do médií. Pokud řídí manufakturu, kde je nízký stupeň automatizce, a myslí si, že to zaplácne spoustou špatně placených lidí, tak jen úplně vedle. A už vúbec by se neměl plést do toho, jestli je u nás sociální systém štědrý nebo ne, ten musí respektovat.
Na jeho pláč není nidko zvědavý. Tak nám iDNES skutečně nabídla pohled na málo osvíceného podnikatele. Dělá se mi z něj zle. Ať si vezme úvěr, a pustí se do skutečného podnikání,bez otrocké práce lidí u pásu.
Je to Čech, tedy náš, ale o nic lepší než třeba společnost Robert Bosch. Ti pracují na stejném principu.
Tak už vím, proč jsem ve Škodě Octavia už dvakrát měnil zámek dveří. On je montoval tenhle všeuměl.
Pro pana Juřička. Proč nepřestěhujete fabriku blíže třebas k Ostravě, místo do Číny. Lidé jsou ochotni pracovat, ale ne už dojíždět, protože je to pro mnohé únavné, zabere to spoustu času a stojí to dnes i dost peněz. Továrna Brano je umístěna spíše na vesnici, než ve městě. Znám to tam. A tak nemůžete čekat, že se k Vám pohrnou davy zaměstnanců. Stěhovat nebo zakládat fabriku dnes v Číně je blbost, protože Číňané už dnes nejsou nejlevnější pracovní síla a jejích ochota pracovat za stejné peníze jako před deseti nebo patnáctí lety je iluzorní.
Tak ono v Ostrave rekl bych neni nejak zasadne vice lidi hledajicich praci nez v Hradci nad Moravici a okoli (lidi z okoli zas radsi budou delat treb tam, nez dojizdet do Ostravy)
Lidí je dost. Je to otázka ceny lidského zdroje a také podnikání. Nechci- li zaplatit cenu lidského zdroje, musím zvolit alternativu k danému procesu, vyrobit to teda bez lidí strojem. Jenže cena takového stroje je řádově miliony anebo ještě vyšší, vedle toho je pak člověk celkem levný.
Jenže takový stroj musí někdo obsluhovat, programovat a servisovat. A věřte tomu, že lidi s takovým know-how budou o dost dražší než řadový posunovač materiálu...
ten pan vypada, jiz od pohledu, docela nesympaticky - jen muj pocit
- zajimava diskuse z roku 2009 ohledne tehdejsi situace v Branu
http://opavsky.denik.cz/diskuse/brano-zamestnanci-hovori-o-sikane-vedeni-to-odmita.html
Manažeři ve Škodě k pasu nechodí, zaměstnanců mají dost. Čímpak to asi je? Že by výška mezd?
Já taky už delší dobu nemohu sehnat Mercedes S za 400 000 Kč, už dlouho hledám a nechápu jak v tržním hospodářství prostě nejsou.