Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

RegioJetu docházejí stevardky, autobusy častěji jezdí bez nich

Nedostatek lidí na trhu práce začíná pociťovat i soukromý dopravce RegioJet. Na službách palubního personálu postavil jeho majitel Radim Jančura svůj byznys, teď mu ale stevardky odcházejí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K72a45r58e32l 98M31o27k35r78y52k 3206618553

tak když na to přijde tak ty stevardky v busech nemusí být vůbec !!

0/0
16.6.2017 17:35

J93a47n 12V41a61š34á71t22k25o 7961187733559

Horší situace bude až dojdou řidiči a strojvůdci. A to je reálné poměrně brzy.

0/0
14.6.2017 14:57

J48a38k78u27b 98K25n25e94c15h10t10o19v34s26k84ý 3690766491792

NA tu práci stačí výuční list. Pak se diví, že nemůže najít lidi.

+1/0
12.6.2017 18:23

K63a57r72e85l 42M19o78k40r60y67k 3596308603

tak nosit kávu a noviny může i se základním vzdělaním ..

0/0
16.6.2017 17:31

F23i34l75i78p 96N10a35v20r45á40t97i42l 2127410513104

Cože? 15 netto je podle vás za roznášení novin a kávy málo? Kor když tohle má za 30 minut hotový a zbytek času si hraje s mobilem a kecá s řidičem, aby pak za 3 minuty posbírala sluchátka (zkušenost na trase Liberec - Praha).

+5/0
11.6.2017 13:26

J55i37r54i 30D68o92m90i89n64i91k 1831888461840

R^

0/0
12.6.2017 10:00

M44i46l49o79š 58D20v90o19ř90á79k 8485547526221

to ma chlapec blby - ale prevazne muze podekovat svymu kamosovi agroburesovi, ktery v praze a okoli stahnul za poslednich par let nejakych 30 tisic praceschopnych lidi k prozirani statniho rozpoctu a budovani svyho vlivu.

0/−1
10.6.2017 22:51

F42r87a98n16t47i88š60e22k 31M74a40t54ě40j83č88e41k 7173502303981

Tak ať najme průvodčí. Vždy na tuto práci stačily!

+1/−1
10.6.2017 18:34

P54a62v95e61l 60K91u88c64h28t63a 4496291487474

A kde je vezmete, zvlášť v Praze? Na Ukrajině, z nepřizpůsobivých? I ČD jich nemají nadbytek a vlak je podle mne přece jen lepší než bus.

+1/0
11.6.2017 5:47

R76a32d14e84k 82J98a95n83a34t28a 9155276654592

Nechápu váš příspěvek. Průvodčí je kvalifikovanější a lépe placená práce než stevard. A to i u Regiojetu (akorát oni říkají té profesi "teamleader").

+2/0
11.6.2017 9:46

B34o12h47u41s13l31a23v 87H34u12d54z85i95e70c56z12e21k 2899358919465

Při platech v ČR nemluvme o práci, ale o hobby.

+4/0
10.6.2017 17:54

T21o18m13á64š 47B10o57č77e71k 2424559747329

konkurz u Stu.Agen. naženou vás do místnosti o teplotě 40 stupnů a sledují jak zvládáte krizové situace, úžasný

+1/0
10.6.2017 17:45

P14a93v60e12l 87K44u25c63h44t79a 4816371227104

Není-li stevardka tak by by měla být slevička. Osobně si myslím, že zejména na kratších cestách je nahraditelná - řidič předá nápoj,noviny, sluchátka mám vždy z hygienických důvodů vlastní. Ale řidiči musí část z úspory dát do výplaty. Až propukne robotizace nebo větší krize tak zájemců o práci může být zase dost.

0/−2
10.6.2017 15:05

D22a76v25i92d 36T40o67m86a90n 9385377472837

Samozřejmě, zvlášť na kratších linkách bude super, když řidič odbaví lidi, potom roznese noviny pro 63 lidí, dále nápoje pro 63 lidí atd...a z krátké linky bude co? ;-D

+6/0
10.6.2017 16:28

P23a39v55e40l 21K40u30c48h52t18a 4596871467564

Žádné noviny či kafe by neroznášel. Nápoj omezit na malou balenou vodu, kterou si cestující vezme při nástupu, stejně jako noviny. Stačí trochu uzpůsobit vstupní prostor. Neříkám že by to bylo ideální ale co navrhujete? Zvednout holčinám vejplatu o 5 táců? Nebo zrušit servis úplně? Pane, když jsem byl malý, tak byl takový odpor ke zrušení průvodčích v MHD v Praze - nejde to, bude to katastrofa atd.

+1/0
11.6.2017 5:44

D31a56v73i33d 82T19o86m56a65n 9935277612477

Evidentně to nakonec všichni přežili.. A časem k tomu stejně dojde.

0/0
11.6.2017 15:34

V91e46r17o68n72i59k95a 41K50o14u33k50o26l81s78k73á 8343176422484

K čemu mají mít maturitu??? na tuhle práci snad stačí, aby uměli anglicky... Když se naučí, co mají dělat, a budou mít jakž takž organizační schopnosti, můžou to dát i se základkou... A 15K je podle mě mizerný plat všude. Jen tady je ta výhoda, že při té dlouhé cestě busem si člověk snad může makat ještě třeba na něčem dalším...

+1/−2
10.6.2017 14:16

R92a21d65e44k 64D14o64l73e35ž81a89l 2459923770820

Nemusejí, zřejmě tím chtěl mluvčí naznačit, že nemají čas, protože se musí učit na maturitu. Takže nemůžou brigádničit.

0/0
10.6.2017 14:29

K55a16r11e89l 25M86o59k89r15y69k 3986418923

tak tady nemusí umět ani tu angličtinu (vnitrostátní trasy)

0/0
16.6.2017 17:33

J15o76s90e69f 20Š28v98e98c 6345506344183

Až mu budou docházet řidiči, zvedne jim platy nebo nám sem nažene úkáčka?

+5/0
10.6.2017 13:49

J54i41n66d25ř31i42c15h 32Š14k95o28p28e15k 4525331150605

nebude dělat nic

Bude fňukat jako jiní dopravci

+4/0
10.6.2017 13:51

L74u38k93á15š 32H80o29r15k98e74l 2825582833555

Myslím si, že existuje spousta holek, co dokáží někomu něco donést, nastavit nebo podržet, tak bych v tom neviděl problém ;o)

0/0
10.6.2017 13:46

O80l59i 64H16a42n28z32a89l 4478665362698

to jsou manželky

+5/0
10.6.2017 13:51

B11o79h72u51s14l75a74v 93H73u75d95z23i49e18c85z94e26k 2439398489545

Já bych taky rád, kdyby mi ho nějaká podržela.

0/0
10.6.2017 20:10

M22i71c46h55a86l 26P72o41h51o48ř56e47l95s20k28ý 1346350335785

tak to aby robky udělaly cover 3japanese airline stewardess a lidi se zas pohrnou

0/0
10.6.2017 13:46

J81a18n 60K16o83h68l 4923917201464

Tak jim přidám, ne? Nebo naberu lidi z pracáku, holt bude jejich zácvik stát víc času a peněz než u studentů a vysokoškoláků..

0/0
10.6.2017 13:25

R93o31m32a95n 30S55t67o10n14e58k 1889583319411

na pracáku moc lidí co umí mluvit aspoň trochu anglicky a mají maturitu nenajdete

+1/−1
10.6.2017 13:37

J33i57n66d11ř21i74c76h 91Š17k15o69p72e14k 4205401710275

přehnané požadavky.

Na vnitrolinkách je požadavek na aj naprosto zbytečný

+2/−2
10.6.2017 13:45

O33l79i 31H15a53n35z25a98l 4888715652358

přesně,nehledě na vysokou úroveň SŠ angliny.

0/0
10.6.2017 13:53

D28a30v91i59d 39T74o59m20a36n 9905977702267

A kdo se s cestujícími domluví? Na spoustě vnitrostátních linek jezdí víc než polovina cizinců, občas se stane, že česky mluvících jsou jednotky.

0/−1
10.6.2017 13:57

J38i25n90d60ř82i62c88h 73Š85k71o34p50e19k 4275131400855

ano, na vnitrostátních linkách jezdí hlavně cizinci ;-D;-D

+1/−1
10.6.2017 14:06

D21a85v15i35d 81T86o49m80a53n 9805657212167

Ano, na spoustě ano. Moc dobře vím, jak často jsem s cestujícími musel mluvit anglicky. Většina z nich si před cestou zjistí reference ostatních a tak ví, že s postaršími řidiči z ČSAD apod. si moc nepokecají, proto jedou se žlutým. A na některých linkách už dokonce vyžadují i ruštinu.

0/−1
10.6.2017 14:09

P95a88v32e44l 36L95á98n18í38k 5889125462547

Pitomost naprostá většina jsou češi hlavně na klasických linkách Praha - Brno - Jihlava třeba ... A na to aby se holka člověka zeptala jestli chce kafe, nebo čaj, na to je potřeba nejlíp doktorát z Angličtiny, že? :D

+1/−1
10.6.2017 16:10

D43a30v34i88d 64T42o17m94a14n 9855847212137

Psal jsem na spoustě. Zrovna Praha-Brno je opravdu ryze vnitrostátní linka. Ale podívejte se někdy třeba na Krumlov nebo Vary, nebo třeba jen něco, co jezdí přes letiště. A ti lidé se ptají na podstatně víc věcí..a samozřejmě je v zájmu firmy, aby byli schopní poradit, případně prodat něco dalšího.

A maturita evidentně není požadavek už dávno, když berou středoškoláky..

0/0
10.6.2017 16:20

L42i13b20o12r 18Z18a18v74ř64e38l 8619866821762

Myslíte si, že v Anglii vám česky někdo něco nabídne?? Přestaňte si konečně hrát na něco co nejsme a buďme normální a hlavně starejme se každý o své.

0/−1
12.6.2017 10:21

J44a85k13u56b 26R32o45u41s 3166592290919

Vy se evidentně staráte jenom o své.

+1/0
12.6.2017 16:42

D11a78v98i11d 83T46o58m24a91n 9665147272857

Česky pomalu nikde jinde, než u nás. Anglicky všude jinde na světě. Je to standard.

0/0
12.6.2017 17:20

P92a37v46e67l 64T95r36u77k58s39a 3593277822373

A maturita na roznaseni kafe je potreba proc? ;-D

+1/0
10.6.2017 15:33

R94o79m96a71n 14H51a88n26u17s 8945647369764

Jo která firma v dnešní době neochopí zavčasu, že dobré lidi si musí držet a dobře je zplatit jinak už tak dobré nikdy nesežene, bude zaučovat nové lidi, na práci jednoho kvalitního bude muset přijmout dva nové tak brzo zkončí. Protože produktivita s novými lidmi nahoru rozhodně nepůjde.

+4/0
10.6.2017 13:09

J49a33n61a 51M29e97r39o39p38e 7178949477949

Pokud je dobře nastavený základní systém a jedná se o profesi "steward na vnitrostátní lince", tak je fakt jedno, zda jede úplný nováček nebo někdo, kdo je u firmy už dlouho. Na zahraničních linkách, zájezdech a podobně, tam je ta zkušenost už potřeba a je dobré si ty kvalitní držet a nějak jim přilepšit.

+1/0
10.6.2017 13:10

P33e64t32r 30B68i50e65l62i31k 9297224682421

- jako prividelek ke studiu dobre, zalezi za kolik hodin

- jako HPP otresne - malo placene

- pokud jsou tam tak male platy, tak je lepsi tyto mista zrusit, jako nerentabilni pro firmu

+1/0
10.6.2017 13:08

P23a44v14e21l 39R72y98b68á58ř 7372341779170

Lidi nejsou, ale pořád máme pomalu půl milionu nezaměstnaných. Nebylo by záhodno řešit podpory, hlavně pak ty dlouhodobé.

+2/0
10.6.2017 12:59

P97e84t96r 65K51r89e75j66z56e64k 7609836

Žádné dlouhodobé podpory nejsou,podporu v nezaměstnanosti pobíráte půl roku,když jste starší tak o něco dýl,pokud neseženete práci tak jdete na sociálku a jestli máte doma nějaké členy rodiny co mají třeba i minimální příjem tak se s nějakýma dávkama rozlučte.Jsou lidi co prostě nikdy pracovat nepůjdou z různých důvodů ale ti určitě nedostávají od státu nic,žijí mimo systém.

+2/0
10.6.2017 13:25
Foto

R74o95m84a20n 86K12o41z39e60l 4647266943344

Půl milionu to není, je to 300 tisíc a z toho také nejsou všichni pobírači - jsou tam lidi, co ze zdravotních důvodů nemůžou jen tak něco dělat, nebo lidi, co se nechají živit rodinou, nebo starší, o které fakt už není zájem. A co si budeme povídat, 55 letou ženu by na stewardku asi nevzali.

+2/0
10.6.2017 13:26

R94o65m74a94n 63S15t94o94n89e43k 1679763339621

daleko lepší by bylo kdyby stát konečně řešil práci na černo protože minimálně půlka lidí co je momentálně na pracáku dělá na černo

0/−1
10.6.2017 13:40

M69a78r66t55i86n 48H59a54n96z13a82l 8488499319455

Jak by to měl ten "stát" řešit? Na takové kontroly jsou potřeba lidi a ty jaksi nejsou. A kdyby byli, zase budete nadávat, že je v eráru přezaměstnanost (což nezpochybňuji, je tu spooousta zbytečných míst)

+1/0
10.6.2017 14:02

Š76t47ě30p80á70n 27V93a20n91ě61k 3113549877797

Asi 6 let zpět jsem dělal pohovor do Student Agency na pozici vedoucího IT. Měl jsem umět administraci Window, Linuxu, síťových prvků, databází MySQL, úpravu webových stránek a redakčního systému. Plat = 25000,- , takže plat stevardek mě ani nijak nepřekvapuje.

+13/0
10.6.2017 12:47
Foto

J15a51n51a 20B78í78l68k80o97v69á 1173841452207

Nejspíš výpadek stevardek kompenzují stevardy, už mi jich pár kávičku roznášelo :-)

+4/0
10.6.2017 12:46

K77a90r80e66l 55S72t54r65ž30a56n51o91v52s84k55ý 1638355475

Tak ať jim dají třicet tisíc a lidi mít budou.

0/0
10.6.2017 12:36

M14i66l26o97š 40S95e39t52í66k 3179659324210

To nejspíš ano, jenomže o kolik by se pak muselo zvýšit jízdné? A už vidím ten křik, že se zdražuje kvůli stevardkám, které vlastně vůbec nejsou potřeba.

+2/0
10.6.2017 16:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.