Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Smrtící airbagy dohnaly Takatu na práh bankrotu. Rozhodne se za týden

Přední japonský výrobce airbagů Takata připravuje vyhlášení bankrotu a mohl by k tomu přistoupit už příští týden. Agentuře Reuters to v pátek řekly informované zdroje. Takata, kterou ochromil celosvětový skandál s vadnými airbagy, nyní jedná o finanční podpoře s americkou firmou Key Safety Systems, dodaly zdroje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R29i52c95h40a36r93d 86V88a88c16e31k 5441568552728

To je tak, když se po lidech vyžaduje, aby byli dokonalejší než bůh a nedělali chyby.:-/

+1/0
16.6.2017 9:48

L49a12d26i82s56l20a78v 16M74a59t33u36l88a 3701759960192

"Takata ... přiznala, že skrývala důkazy o rizicích"

+1/0
16.6.2017 11:51

K33a97r55e90l 33L44a90n18g11r 2952337350888

Tak se zase vracime do doby kdy vyrobene v Japonsku znamenalo smejd prvni tridy.

0/0
16.6.2017 9:42

M65i20l28a49n 89M37u72s18i23l 4303491452305

A to bylo kdy?

+2/0
16.6.2017 10:19

K80a13r67e96l 27L23a18n21g21r 2572107810268

Jeste pred druhou svetovou.

+1/0
16.6.2017 12:30

M66i35r73o54s23l55a80v 85M92i23č18á49n 5799478340119

pán je vskutku odborník.

0/0
16.6.2017 11:08

L19a76d16i54s13l63a86v 50H14n77y19k 6260762540616

Vážený pane, Takata je v České republice v obci Dolní Kalná, Rtyně v Podkrkonoší a Červený Kostelec.Všude tam se vyráběly komponenty na tyto airbagy.A protože se Takata snažila šetřit na českých mzdách, tak se tam zaučovaly maďarky s tím, že bude výroba převedena do Maďarska s ještě menšími mzdovými požadavky.A tyto vadné airbagy byly vinou těchto maďarských pracovnic, protože ať jim češi vysvětlovali, jak to nemají dělat, jediná jejich odpověď byla...neptudum ( nerozumím).

Toto je důsledek kapitalismu, ušetřit kde se dá a převést výrobu do zemí s co nejnižšími mzdovými požadavky.Kvůli tomu nejméně 1000 lidí z těchto závodů nyní přijde o práci.

0/0
16.6.2017 13:12

O28n66d72ř70e46j 43L68o16š92o64t43h 1865885585571

Sice chápu, co chcete říci, ale problém není v těch ženskejch z Maďarska, ale u lidí, kteří měli ty ženské na starosti, ne?

0/0
17.6.2017 16:04

L47a75d83i20s11l80a93v 37H23n12y48k 6330502450456

Ale jak se s nimi chcete domluvit?Žádní překladatelé tam nebyli a maďarky si nedaly říci.Stále mlely..neptudum..a stále to dělaly špatně.A vedení to bylo jedno.

0/0
17.6.2017 19:25

D63a18v47i61d 89B81a16i75e87r66l50e 5693225886682

> Odborníci z odvětví náklady na svolávání firemních airbagů odhadují ...

Tato věta prosím znamená co?

+4/0
16.6.2017 9:17

D75a96v90i55d 39H43e42r66i53a80n 2349399592670

No vida, vzhledem k tomu, že údajně nikdo jiný airbagy nevyrábí, tak se asi za čas vrátíme do doby aut bez airbagů nebo si je uděláme sami jako Smoljak...Ještě dělat jednoduché nezničitelné benzínové motory a ono zase bude dobře.

+1/0
16.6.2017 9:02

V97á19c28l70a56v 10M34a48š37e68k 5750406982958

Výrobců airbagů je celá řada. Ovšem Takata byla nejrozšířenější, protože nejlevnější a tím pádem také nejporuchovější.

+1/0
16.6.2017 10:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.