Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Škoda bojuje o pětimiliardovou zakázku na nové vlaky pro Lotyšsko

Škoda Transportation bojuje o velkou zahraniční zakázku v Lotyšsku. Pro tamější státní dráhy chce dodat nové širokorozchodné elektrické jednotky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A72l16e38x71a21n44d80r 20Š83m55í63r34o 9956837454796

-40 - 40°C Špatný teplotní rozsah. ;-D

0/−1
16.6.2017 13:01

M34i90r32o90s84l18a89v 33Z44i53k36m54u40n88d 6808492627158

To jsou běžné "ruské (kdysi sovětské)" provozní podmínky. Pro několik tisíc motorových lokomotiv T 669 z někdejšího ČKD Praha to nebyl žádný problém, podobně jako pro elektrické lokomotivy ze Závodů Vladimíra Iljiče Lenina = Škoda Plzeň ... Základem úspěchu byla jednoduchá konstrukce s jejích opravou si poradil elektrikář Váňa s Avometem a zámečník Tolja s obyčejnou zámečnickou výbavou ... nebylo potřeba "kompjúter", který v -40 stupních nepracuje ...

+2/0
17.6.2017 6:29

J15a93n 28Z28i52e67g41l13e43r 1751396141698

Držím jim palce. :-)R^

+3/0
16.6.2017 12:51

J57i70ř94í 45S32t34e43h36l90í66k 9747665153491

Nedávám jim moc nadějí.V Brně v depu pořád stojí servisní auto škodovka a pantery v opravě.Nemluvím o tom,že jezdí na polovinu motorů.

+1/−1
16.6.2017 12:38

M61i91r41e86k 32J31a61n18í16š74e64k 4439618959493

Přeji Škodě aby uspěla, ale měla by víc inovovat a vyvinout druhou generací panterů.

+1/0
16.6.2017 12:10

M84a64r89t18i62n 68R78u72z82i40c86k70a 1732278716967

Skoda byl muj favorit na zamestnani, ale musim rict, ze kvalitou nic moc, zakazky ma defacto prihozeny a za takovych podminek, ze dalsi spolupraci s nimi moc nikdo nechce - viz nedavna pokuta pro CD, ktere nejen dostali pozde vyrobky, ale jeste za to museli skode zaplatit, vyvoj je trochu zpatky a ted je chteji koupit cinani, kterym jde jen o certifikace svych vyrobku a technologie, ktere skoda vlastni... Vubec mi prijde, ze jim nejde o znacku a uspech znacky jako znacky kvality...

Za ty roky, bych cekal, ze vyvinou nove soupravy metra, automaticke systemy, dalkove elekricke jednotky a klasicke vozy s nadcasovym interierem a novymi technologiemi, jednopatrove i dvoupatrove nove primestske a dalkove jednotky...

Nebyt krachu CKD, mozna by byl v jeho stinu, nebot CKD melo daleko vetsi ambice...

Nelze prehlednout jak Skodu rychle dohnala polska Pesa a zakazkami v zahranici uz jsou za nimi...

+3/0
16.6.2017 15:02

M65a44r60t65i48n 10R24u42z64i84c92k80a 1852828626557

Uspech jim samozrejme preji...

+1/0
16.6.2017 15:03

O69n52d59r78a 14P92r87o77c64h35a96z35k65a 4828606939731

Držím jim palce..

+4/0
16.6.2017 11:46

O20n79d49ř79e20j 65Š31i18m29e64k 5123882737798

Aby to nebyla ostuda, pokud to vyhrají. Tak pro ŠT je evidentně "včas" a "do termínu" sprostými slovy.

+6/−4
16.6.2017 11:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.