- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Teď ještě vysoudit ty miliardy zpět ze s Plzně. Ale to asi neklapne.
Ty vlaky jsou dobré, ale jejich nasazování je mnohdy hloupé, např. na trase Jihlava - Havl. Brod jsou oproti původním soupravám s lokomotivou kapacitně naprosto nedostačující.
Patrně záleží na časové poloze. Vlak odjíždějící z Havl. Brodu v 8.05 kapacitně vyhovuje. Nesmí ovšem dorazit hromadná výprava, která se "zapomněla" ohlásit ...
Dalším důvodem přeplňování vlaků jsou dlouhé intervaly. Budou-li vlaky jezdit každou hodinu nebo v půlhodinovém intervalu, tak postačí "málokapacitní" vozidlo, pokud jezdí 1x za 2 hodiny, tak samozřejmě musí jet souprava s více vozidly, aby frekvenci pobrala ...
ČD spíše chybí elektrický Stadler, tedy trakčně výkonný samostatný elektrický vůz, za který by se mohly přidávat klasické vozy podle potřeby ...
Jen takový detail: v první větě v prvním odstavci bych napsal Prahu 1 s číslem, nikoli slovy. Takhle to působí dost nepatřičně.
Souhlas, nechápu,jak se mi tam taková blbost dostala, díky za upozornění
Jo, jak vyrobce nepatri kamaradum, musi platit