- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
napsal Roman Novak: "Kolem A380 je jen medialni humbuk, ve skutecnosti tam vice/dostatek mista na nohy neni - ani v A380 u Lufthansy, ani u LOTu, natoz u Emirates. Ja letel se vsemi."
LOT zadne A380 ve sve vzdusne flotile nema, jejich nejvetsi je BOEING 787 -8. Novak tedy bud fantaziruje s cim vsim letel. nebo jednoduse nerozezna ruzne typy letadel a plete si Boeing s Airbusem...... a pocet motoru take nesouhlasi.
Vedle toho take mylne informuje tvrzenim o "miste na nohy".
Rozestup sedadel zvany v anglictine "seat pitch" a uvadeny v palcich (= 2.54cm)se lisi u stejneho typu letadla od aerolinky k aerolince. Kazda ma moznost si zvolit konfiguraci sedadel, ktera jim vyhovuje. Koho zajimaji detaily, muze se podivat na Seat Guru.
Konkretne u A 380, ktere ma ve svych flotilach prozatim 13 aerolinek, se rozestup sedadel v economy pohybuje od 31 palcu do 34.
Nejlepe jsou na tom Korean, ktere maji rozestup 33 - 34 palcu, pak Emirates 32 - 34 palcu a Asiana 33 palcu. Ostatnich 10 aerolinek bud 32 nebo 31 palcu.
Nejenze zalezi s kym se leti, ale v pripade Korean a Emirates ve ktere casti economy v jejich letadle sedite.
Kdyz letime s Emirates, snazime si zajistit si sedadlo v predni kabine, rady 41 (nebo 43 u jine verze) az 51.
Apropo, pro Novaka ohanejiciho se " jak s nimi vsemi level, natoz aby Emirates mel v A380 vic mista nez Lufthansa "
Lufthansa A380 ma 31 palcu rozestup na rozdil od Emirates 32 - 34.
Je to nelogické, poptávka po letecké dopravě stoupá, přesto nestoupá poptávka po letadlech které pojmou více lidí, aby se ušetřil prostor na obloze.
Ta úspora místa je komplikovaná v tom, že za těmihle obry musí být dost prostor.
Možná se měli raději zaměřit na stále odkládanou nákladní verzi.
Krásné letadlo. No snad díky tomu, že budou vyrábět 1 ks měsíčně, tak si dají záležet na kvalitě, aby byla dodržena 6-ti letá prohlídky letadla, a tuplem, když do letadla díky změnám uspořádání schodiště, přihrádek atd, narvou dalších 80 lidí
já z vlastní zkušenosti musím přiznat, že trend, kdy jedno letadlo uveze 700 lidí se mi nelíbí. na gejtu mačkanice, protože gejty na letištích nejsou stavěny na tolik lidí, při nástupu mačkanice, protože někde ani nemaj vícero rukávů, v letadle mačkanice, protože prostor pro zavazadla je stále menší a aerolinky stále tolerantnější k nadrozměrným zavazadlům...prostě pokud člověk necestuje biznis a nemá vlastní vstup do letadla, tak je to jen čím dál více stresu.
Jeste okenka zabiraji zbytecne moc prostoru. Navic na dlouhe trasy nejsou vyuzivana. Pokud by se zrusili tak by v jejich vysce mohli sedet pripadne lezet dalsi cestujici => nacpali by do A380 mozna i tisic lidi...to by se teprve usetrilo
Do okének?
to jsem nějak nepochopil
jestli inovace tak nový concorde
Je to marný, marný ..
Éra čtyřmotorů v civilním letectví prostě končí protože jednak ETOPS a pak udržovat 4 motory oproti dvěma stojí 2x tolik.
No a v neposlední řadě naplnit každé letadlo těmi 500-600 lidmi zvládne pouze pár desítek "hubů" po celém světě a tudíž potřeba takhle velkých letadel má své logické/ekonomické limity ...
Praha neni urcite zadny Hub, ty chytraku. presto dokaze ten A380 taky naplnit.
Misto. Vec, ktery je cim dal tim min. At uz na zemi nebo ve vzduchu. A bude se za nej platit cim dal vic... . Jak ma nekdo pres 190 cm, v tech letadlech se to uz neda. Pak uz jen premium economy, business, firs....
no dá se to, ale vždy si beru sicnu u uličky a tak si aspoň jednu vanilku natáhnout můžu
Ještě by šlo tahat za Airbusem třeba dva kluzáky po čtyřiceti pasažérech. A sedadla vůbec zrušit.
Málo. Postaví se znovu Me-321 ten má kapacitu lepší. Veme rovnou 120 kousků.