Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

České dráhy vyhazují Jančurův RegioJet z pražského Smíchova

Soukromý železniční dopravce RegioJet může přijít o své zázemí na nádraží Praha-Smíchov. Sídlí v prostorách Českých drah, které daly firmě podnikatele Radima Jančury výpověď. Informují o tom čtvrteční Hospodářské noviny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M86i11r13o82s75l52a87v 23Z70i92k36m88u68n87d 6888632917478

ˇV souvislosti s plánovanou přestavbou stanice Smíchov dostali se značným předstihem všichni dopravci, včetně ČD a.s. ze strany provozovatele dráhy výpověď z hlediska využívání kolejí pro odstavování souprav.

ČD odstavují elektrické jednotky 471.

Je věcí každého dopravce, jak se s tím vyrovná. ČD budou třeba jezdit až do Radotína.

Stát zastupovaný provozovatelem dráhy SŽDC s.o. je povinen podle zákona a prováděcích vyhlášek k zákonu přidělit dopravci na jeho žádost kapacitu dráhy, ale nikdo není povinen přidělovat dopravci koleje na nichž bude svoje vozidla odstavovat a provádět tam provozní čistění, doplňování vodou apod.

To si musí každý dopravce zajistit sám. Někteří dopravci využívají kolejiště vlečkařů, jiní se třeba dohodnou s depem ČD a využívají volné kapacity v příslušné provozní jednotce.

V rámci Prahy žádné velké kolejiště není. Pro desetivozovou soupravu s lokomotivou je třeba kolej dlouhá mezi námezníky cca 300 metrů, na nějaký posun je třeba stejně dlouhá "výtažná / manipulační" kolej, k tomu délka výhybek a suma sumárum to znamená pozemek dlouhý cca 700 metrů ...

Nic takového v Praze není. Bývalo v Bubnech, ale tohle je dávno zrušeno (a snad i prodáno) a určeno pro developerské projekty. Kolejiště bývalého seřazovacího nádraží ve Vršovicích je na spádu, čili zcela nevhodné a navíc určeno jako prostor pro "nové spojení" mezi Hostivaří a Vršovicemi.

Žlutý dopravce by mohl oživit myšlenku "odstavného nádraží Sever" v prostoru Běchovic, to by - pokud by to vůbec bylo možné - znamenalo vytáhnout z peněženky několik miliard na nákup pozemků a investici do infrastruktury nového odstavného nádraží s příslušným vybavením = fekální koleje, patrně i myčka ...

+1/0
15.8.2017 14:01

F35r18a80n36t25i41š94e35k 94M68a45t49ě30j30č43e17k 7883292623591

Bohužel kvůli špatné transformaci z roku 2003 připadly všechny pozemky a budovy Českým drahám,

Nepravda!

+1/0
15.8.2017 11:30

M31a44r13e56k 94M73a93r86t92i91n 8399124326110

Normální obchodní vztah, co je na tom komu divného? I kdyby ty smlouvy ČD vypovědělo jen tak, tak mají na to právo. Nebo mi snad chce někdo tvrdit, že jeden subjekt musí tomu druhému vyhovětj ne proto, že si za celou tu dobu nebych schopen ten druhý vybudovat svoje vlastní zázemí? Určitě ne.

+2/−2
23.6.2017 15:14

P74e60t98r 60N84i70v86n49i57c29k76ý 3302724165557

Nechápu, co se zde řeší. ČD a RJ mají uzavřené smlouvy, které se dají vypovědět. Pokud se některá strana cítí poškozena jednáním porušující platné smlouvy, má možnost se bránit u soudu včetně možného předběžného opatření.

+3/0
23.6.2017 9:53

M60i97l69a11n 42V26o89l15e33k 5409503476179

Zajímavé, že tu řešíte ČD, když článek je o tom, že původní užitková místa padnou za oběť developerům. Že kvůli jejich ziskům zbytečně ucpávají silnice kamiony, protože zrušili nákladová nádraží, to vám nevadí, ale možná se vám rozsvítí, až vám to naboří vámi vítanou konkurenci v osobní železniční dopravě. Prostě v Praze žádný železniční dopravce developery nepřeplatí.

+6/0
22.6.2017 23:32

K42a13r39e43l 26N28e55d82o18p38i43l 7918726809864

Modrý mor, rakovina státních peněz opět slaví vítězství. Je to k zbliti.

+4/−6
22.6.2017 22:02

M83a78r73e11k 86M41a41r92t68i11n 8899844836550

Sorry, ale vaši logiku bych fakt nechtěl mít.

+1/0
23.6.2017 15:08

V74a29c44l32a78v 16H54a88j43e13k 3536609719

tady i dnes krivdite. tento clanek je prevzsty od jinud.

+1/0
22.6.2017 16:51

J52a68n 35J18e69m44e13l30k53a 1655480

Bohužel si myslím, že tyhle ty různé "smlouvy" na vyvádění pozemků - státní infrastruktury z ČD jsou špatně.

Ať je Smíchov, brněnské nádraží, Masarykovo Nádraží (kde chystají postavit barák v oblouku, tím podle mě zhorší jakoukoliv možnost napojit na hlavní nádraží, nevím kde budou parkovat vlaky ve špičkách, jak to nádraží bude fungovat). Hlavní nádraží a další.

Navíc to nevzniklo nějakým průhledný prodejem na základě nějaké soutěže. Cena a podmínky byly někdy velmi zajimavé. A nikdo nesedí...

+4/0
22.6.2017 14:32

A59l75e10š 19A70d41a36m 7430700368429

Prostory velmi dobře znám, tak si dovolím přihodit svůj názor.

Jistě, smlouva je jedna věc. Ta byla vypovězena a netuším, jestli je to v souladu se smlouvou. V této věci tedy názor nemám. Vadí mi ovšem, že ČD vůbec dané prostory vlastní - neměly by. Už dávno to mělo být v rukách někoho jiného.

Zároveň bych chtěl vidět, jak dané prostory chce ČD využít. ČD by se měly starat s odpovědností řádného správce a vlastníka a měly by se tedy snažit pronajmout své prostory se snahou dosáhnout nejvyššího zisku. Teď mi řekněte, jak moc efektivněji bude prostor využit teď a kolik z toho budou ČD mít v porovnání s současností.

ČD by měly prostor pronajímat do poslední chvíle, dokud to jde. Pokud to nepronajmou s vyšším ziskem, je jasné, že je to jasná podpásovka, protože pro RegioJet jsou tyto prostory důležité.

+7/0
22.6.2017 14:26

F18i97l69i92p 73S41i93r45o69t57e36k 9682889342421

Je to jenom otázka, co je vyšší: příjem z pronájmu, nebo tržby za jízdné díky lepší konkurenceschopnosti, pokud RJ vzrostou náklady nebo bude muset dokonce omezit provoz (stávající nebo plánovaný). Fascinuje mě, že tak půlka lidí tady není schopná selsky uvažovat.

+3/−1
22.6.2017 14:47
Foto

M91i30c49h80a34l 31S63m94í71t13k15a 8454284113766

Třeba ČD ty prostory budou potřebovat pro své vlaky, viz návrh jízdního řádu. Spousta vlaků má začínat a končit na smíchově (Rx na Brno a Luhačovice).

0/−1
22.6.2017 17:14

M88i45r20o59s36l48a75v 69Z71i35k18m94u90n33d 6168212847378

Pravděpodobně se jedná o prostory mezi "hlavním" nádraží a "severním" nádražím. Tedy budovy bývalých skladů apod., kde má RJ svoje kanceláře a je patrné, že v rámci přestavby celého smíchovského nádraží tyhlety budovy půjdou k zemi. Je možné, že část pozemků se využije i pro výstavbu nebytné provozní infrastruktury (trafostanice, zabezpečovací zařízení) nutné pro železniční provoz.

0/0
15.8.2017 14:05

K49r16y92s89t12o21f 54K13l96i89m68a 6940757449929

Moc se mi líbí všechny Vase příspěvky,jak tu plivete na RJ /nejsem ani zaměstnanec RJ ani CD/ zatím si vsak stále nikdo neuvedomuje,ze pokud koleje přejdou pod vlastníka infrastruktury SZDC a budovy potřebné k obsluznosti zustanou chybou politiku pod CD,tak se vykonávat nedá.takto by dopadl všude jinde. Bohužel v tomto případě se jedna o klasické ohrožení investice státní moci,tedy v tomto případě si Jančura může spis mnout ruce a přejít k klasické arbitráži,tedy žalobě proti slavné Czechii a pak nás to teprve bude stát balík peněz a budem najednou otáčet,jak to ta CD udělala špatně. Diskutující by neměli zapomínat,ze se stále nejedna o klasicky podnik,které lze řídit ekonomicky jako firmu,ale důležitého polostatniho vlastníka přilehlé infrastruktury !!! V tomto případě bez adekvátní náhrady opravdu hrozí arbitrážní řízení. Autobus si odstavite na svém plácku,co si koupíte,postavite si tam i buňku,ale Žádná firma si v teto zemi nemůže postavit své nádraží. K tomu nedostane povolení drážního úřadu a ani MHLMP k tomu nedá povolení... A pokud je mi známo, tak vlastník infrastruktury SZDC nemá nikde v CR komplet infrastrukturu bez nutnosti použití majetku CD /viz slavní výpravčí v nájmu CD apod./

+2/−3
22.6.2017 14:08

M47a46r33e78k 73S15a52j53d79a 2195970226678

Investicni arbitraze se tykaji jenom zahranicnich subjektu, tak si nevymyslejte. Nebo uz Jancura presunul RegioJet na Kypr? :-P

+2/0
22.6.2017 14:15

M14i48c95h93a60l 90P61a70s26t98o42r97e15k 5333501850116

Čím je ten Jančura podle Vás ohrožen? Když začal podnikat byly ty nemovitosti v majetku ČD a stále jsou. Věděl do čeho jde. S arbitráží by se mu akorát vysmáli. Jinak silnici si taky nekoupíte. Nebo víte o nějaké kterou by vlastnil Jančura, že by třeba D1? Nádraží si možná nekoupíte, ale pozemky u nádraží napojené na železniční síť v pohodě. A tam si pak můžete stavět a skladovat cokoliv od mycích linek, přes točny až po depa a zázemí. Jančura je jenom vykuk co chce za každou cenu vydělat a všechny odrbat. A ti cestující jsou pro něj to poslední, to mi věřte.

+5/−2
22.6.2017 14:17

O75n59d72ř12e52j 85H81o42r21á31k 8959614231

Spousta firem má přece postavenou vlečku napojenou na nejbližší nádraží. Jančura může udělat prakticky to samé, případně by se jistě našla firma, která své prostory napojené na vlečku nevyužívá a byla by ochotná je pronajmout. Jo, nebylo by to na fajnovém místě uprostřed Prahy, ale to snad je jen Jančurův problém. Jinak by si taky mohl diktovat, že chce depo třeba na Pražském hradě. A že se mu teď nelíbí podmínky, o kterých věděl předem a na které přistoupil, je vážně jen a jen jeho problém. Nikdo mu nedržel kvér u hlavy, aby tu smlouvu s krátkou výpovědní lhůtou podepsal, byla to jeho volba.

+1/−1
22.6.2017 15:06

J79a14n 97C85e97p58e92k 1734446840

A stále mi nikdo ze zdejších zastánců nevysvětlil, jak je možné, že ČD vlastní nějaké pozemky a budovy? Vždyť to byly ČD, kdo plakal, že oni jako dopravce mají jenom vozit lidi, nemají mít majetek v podobě budov a že je má koupit SŽDC a tak se i stalo, tak jak je možné, že najednou něco vlastní?

+3/−1
22.6.2017 14:00
Foto

J81a32n 31V46a89l79a67l81í11k 6666779420476

nádraží a servisní depo jsou rozdílné věci...

+6/0
22.6.2017 14:05

O48n65d60ř61e23j 60H49o68r65á18k 8129284381

Můžeš uvést zdroj tohohle tvrzení o ČD? Tedy že se chtěly zbavit veškerého(!) nemovitého majetku?

+1/0
22.6.2017 14:05

J10a28n 34C91e91p36e40k 1734906790

Aha tak že kulišárna, zbavit se chtěli jen toho, co jim nenese a přináší jen náklady. :-) OK. Já měl za to, že nechtěly mít žádné budovy.

+1/−2
22.6.2017 14:08
Foto

J31a48n 90V62a52l49a93l94í44k 6476659580296

jaká kulišárna? ČD přeci nemusí mít nádraží ale servisní depo určitě potřebují tak proč by si je prodávali...

+2/0
22.6.2017 14:20

O47n95d78ř22e94j 26H26o23r28á28k 8619784481

Kulišárna? Takhle snad přemýšlí každý, kdo nechce přijít na buben. Je fakt směšné, jak na jednu stranu kdekdo vykládá, jaké jsou ČD moloch, který neumí hospodařit, a když se chovají jako rozumný hospodář, tak je z toho najednou kulišárna.

+2/0
22.6.2017 14:49

J56a19n 73C50e12p73e57k 1854396230

OK, smlouva je smlouva a výpověď dle ní je závazná, ale zeptám se? Stavět, bourat se má až za dva roky, proč mají ČD nyní takovou potřebu vyhodit soukromníka, nemít prachy z pronájmu, nechat to ležet ladem další dva roky? Není to zas snaha poškodit konkurenci za každou cenu? I když říkat někomu, kdo má asi tak 4% ze celkové železniční osobní dopravy konkurence, to se opravdu nedá. Jakýkoliv jiný podnik s podílem 90% na trhu by se konkurence na spodku tabulky vůbec nebál. Zde je tomu asi opak.

+4/−1
22.6.2017 13:55

M31i97c95h29a70l 23P67a80s72t51o98r86e95k 5233241450576

Kdyby měl Jančura 4% tak jásá. Uberte a značně, nemá ani 2%.

0/−1
22.6.2017 14:11

J73a65n 12C30e39p82e13k 1924836300

Tak proč ta hysterie? :-)

0/0
22.6.2017 14:12

J92i44ř90í 10K43o17c81u57r23e97k 6955554105608

Protože je Žlutý a vyzobal rozinky - ty 2 % trhu! Hodné ČD z toho dokázaly dotovat skoro všecky lokálky, dokonce Hevlínku a Mšenku!

(sarkasmus)

+1/−1
22.6.2017 21:17

O46n88d37ř49e68j 23H60o36r65á25k 8839304371

České dráhy nejspíš ani nenapadlo, že Jančura bude z takové blbosti dělat aféru jako děcko, kterému sebrali zmrzlinu. Spíš mi přijde absurdní, že má Jančura takovou potřebu demonstrovat, jak je zoufale neschopný. Možná ty tři měsíce opravdu byly málo, aby se vystěhoval, ale teď už je to půl roku a on tam pořád ještě straší a chce to protahovat až do konce roku. Co si mám o tom myslet?

+1/−1
22.6.2017 14:23

F92r91a25n92t35i85š92e73k 46F80l50i65n79t23a 1644100469603

Nemyslím si, že by ČD nazvaly "blbostí" pokud by přišly o odstavné nádraží jih.

0/0
22.6.2017 15:00

O28n65d51ř82e50j 54H63o33r70á68k 8659774751

Jo, já už si všiml, že nemyslíš.

0/0
22.6.2017 15:42

M26i22r79o88s64l97a15v 69Z68i17k85m10u17n86d 6838872107958

Běžte se na ty budovy podívat ... to je zralé akorát tak pro bourací techniku ... pamatují předminulé století ....

0/0
15.8.2017 14:07

A36l29e63x 65T64o85r19o50k 1696381123253

Vůbec mne to nepřekvapuje ten bordel. To vše, co přímo nesouvisí se železničními vozidly, už dávno mělo patřit SŽDC a tím by to bylo spravedlivé pro všechny. Jenže ty nenasytné ČD stále užívají majetku, ke kterému by měi mít na železnici přístup všichni stejně. ČD by se mělo zprivatizovat jak v roce 1990 nebo znárodnit jak v roce 1948. Obojí samozřejmě vůbec není správné, ale vzhledem k tomu, jak se ČD predátorsky chovají vůči Regiojetu (např. úmyslným ujížděním přípojů apod.) asi jediné řešení, i když by to silně připomínalo totalitu, ale na hrubý pytel třeba hrubou záplatu. Jak je vůbec možné, že ČD stále nabízí zaměstnancům SŽDC své režijky? Právně to možno klidně nazvat úplatkem (=kupování si výhod).... Jak je možné, že ČD léta vlastnily staniční budovy, které by měly patřit buď nikomu nebo všem zároveň, že je nechaly úplně zchátrat a zdevastovat? To není rovnocenný postoj. Na Slovensku to dělení na ŽSR a ZSSK bylo přece jen spravedlivější. Proto ani na Slovensku nikdy tak ZSSK neútočily na Regiojet jak ČD. Dokonce byla i dohoda na čekání posledního rychlíku z Košic do Humenného na vlak RJ 409. O tom by se v ČR mohlo jen zdát. Na Slovensku to ale pokazila vláda...V ČR to ale soustavně kazí nenažrané ČD.

+1/−6
22.6.2017 13:54

M17a67r14e34k 52S10a33j98d11a 2415890586588

Ty rezijky jsou na zaklade zakona a CD by samy byly prvni, kdo by je chtel zrusit!

0/−1
22.6.2017 14:06
Foto

J64a82n 42V67a78l45a70l72í39k 6586229590576

je zajímavé že RJ na Slovensku končí nebo dokonce už skončil...

0/0
22.6.2017 14:10

J93a79n 24K37o75b67ě53r82s78k42ý 1130626401873

např. úmyslným ujížděním přípojům.

Je vidět, že o tom víte úplný prd. To jak dlouho bude daný vlak čekat rozhoduje dispečer a hlavně jsou tam určité limity jak dlouho ten vlak může čekat. Je to ve smlouvách s kraji případně s MD a pokud by vlak čekal déle tak ČD dostanou pokutu. Jinak se Slovenskem to taky není celkem pravda tam ty boje ZSSK vs RJ byly taktéž velké (viz rušení a obnovení IC vlaků).

Budovy měly připadnout SŽDC už od začátku v tom souhlasím, ale nevidím důvod proč by třeba ONJ a depa neměly vlastnit ČD (běžně se v těchto prostorách pohybují i vlaky konkurenčních dopravců, ono to jde když se chce).

+1/0
22.6.2017 14:10

J75a95n 34Z86a72h16r15a30d35n18i11k 3584650537601

Jak je možné ,že stát, vlastník Českých drah ,pronajímá naše vodárny cizím soukromým firmách v neprůstřelných smlouvách na dobu 30 ti let a ti jen dojí občany na vodném a stočném.Na druhou stranu s dalším soukromníkem ,který zkulturnil a zlevnil cestování pro lidi,tak mu házejí klacky pod nohy.No odpověď všichni víme ,Jančura jím neposílá tučné každoroční výpalné ;-O;-O;-O;-O;-O;-O

+1/−3
22.6.2017 13:47
Foto

J77a18n 91V73a93l15a53l84í72k 6646329150746

už před Jančurou jezdili pendolína tak co zkulturnil?

+1/−1
22.6.2017 13:52

J85a50n 39C15e48p56e93k 1764146700

My víme. Pendolína a pak velký tunel bez výběrek Škodovce. Nakonec si ještě od dodavatele nechají napálit penále. Takhle koná řádný hospodář, nechá 2 roky ležet nevyužité věci ladem. Nebýt té konkurence, tak milovníci ČD jezdí ještě do roku 2050 na koženkách, ve špíně, kálí na koleje a sedí v zimě v mrazu a v létě v neskutečném horku a to vůbec nezmiňuji některé spoje, kdy lidi na stojáka stojí v kupé nad těmi co si koupili místenky. Opravdu velká kultura cestování.

+1/−2
22.6.2017 13:58
Foto

J48a53n 51V72a53l15a36l26í11k 6986319100336

to jste jel vlakem za první republiky že...

+2/−1
22.6.2017 14:07

J20a87n 45C81e32p20e60k 1324506110

Ne, stačí obyčejný vlak dva roky zpět Praha Libeň - Kutná Hora. Klasická kupé a koženky. Koupil jsem si místenku a to jsem to kupoval v Libni asi 30 minut před příjezdem a stále bylo místenek volných dost a celou cestu nade mnou stáli upocení lidé v kupé, vlak neskutečně natřískaný. Místa byla označena místenkami a přesto byly všechny obsazená lidmi, co si je nekoupili. Prostě jsem usoudil, že s ČD jezdí asi ta nejchudší vrstva, která chce ušetřit za každou cenu, ale chtějí využívat plného komfortu. Pak ovšem chápu, že se soukromníky se jim to nelíbí, ten na takovéhle kejkle není zvědavý.

+2/−1
22.6.2017 14:11
Foto

J40a44n 83V78a95l20a19l59í83k 6726469520306

no tak jak píšete že tam jezdí asi chudší vrstva která chce ušetřit tak ta jezdí u RJ neb ten je přeci levnější ;-D

a do KH jsem jel loni a vlak byl v pohodě a první třída prázdá..

když chcete sedět koupíte si místenku a když by mě někdo seděl na místě tak ho z něj vykážu...místenky nesjou povinné...u RJ když by mě ujel spoj tak musím rušit celou jízdenku a do dalšího vlaku se nemusím dostat neb může být plně obsazen u ČD mohu jet jakýmkoliv dalším vlakem

+1/−1
22.6.2017 14:33

M52i42r98o79s46l47a30v 16Z53i84k27m28u27n12d 6738712657538

Navíc jednička z Prahy do Kutné Hory je levnější než dvojka s místenkou !!!!!!!!

0/0
15.8.2017 14:09

F48r97a52n21t37i68š36e39k 15F91l48i47n37t85a 1664670929493

A to jste měl štěstí, že jste nejel lehátkovým vozem na denním rychlíku.

+2/0
22.6.2017 14:56

F33i40l23i83p 29S93i85r59o66t59e78k 9182449872271

Které vodárny patří státu? Já znám jen obecní, maximálně pak svazků obcí.

+1/0
22.6.2017 14:50

J29i97t54k77a 40J14a39n52ý16r41o38v66á 6158563400616

Nacpat tam 10 000 lidí.. Ten plac vypadá velký, ale není. Ani sídliště na té ploše by nebylo pro 10 000 lidí. Takže nějaká verze věžáků - docela blízko centra. A samé sklo ala akvárium. A uprostřed dvě koleje vedoucí na Hlavní nádraží. Samozřejmě v létě to v okolí zvedne teplotu o 1 - 2 stupně.

0/0
22.6.2017 13:47

J58a18n 34Z47a35h39r64a77d57n34i77k 3124760607961

Ať stát nejdříve vybuduje koleje na Václavák. Pan Jančura,tam klidně tu svoji flotilu rychlíku rád přesune .Stejně ten špinavý Václavák je jen pro dealery drog,které tam ti černoši,prodávají policistům přímo před nosem.Policisté mají strach zasáhnout.Já se jim nedivím ,když mají doma rodiny s dětmi ,které by mohli přijít k újmě. Arabáči by se s nimi nemazlili a poslali by některé policisty pro výstrahu k Aláhovi ;-€;-€;-€

0/−3
22.6.2017 13:30
Foto

J56a60n 30V18a87l22a88l61í44k 6926869170516

tak ať si Jančura postaví někde své depo a nechá si k němu postavit koleje a pak nemusí plakat že dostal výpověď...

+3/−1
22.6.2017 13:27

R90a37d80k12o 36K97ř29i10v20á49n90e88k 7420753295160

Osoby a obsazení:

R^Radim, zlatokop: "Na konec smlouvy kašlu, nic nevyklidím, spor se potáhne dlouho a zatím nebudu platit ani nájemné"

R^Sbor tunelářů z ministerstva, a státní správy: "To jsme ty pozemky pěkně zašmenili kámošovi Sekyrovi. ČD, SŽDC i Jančuru máme na háku. Hlavně aby se už začalo stavět a nikdo se v tom moc nevrtal a nevzpomněl si, že ty pozemky byly vlastně pro dopravu potřeba."

R^ČD: "Joo..., uvolnit budovy a předat k demolici, když část sami potřebujeme a z části máme příjem z pronájmu, který pako to jen vymyslelo... Tak rozdáme výpovědi, u těch méně slušných si necháme časovou rezervu, protože než je i po výpovědi někdo vykouše, tak budeme nakonec platit Sekyrovi penále.

R^bolševik Jasánek z iDnes: "Všecho zlo pochází z ČD. Míru zdar!"

R^Deux ex machina: "Týý vogo, Radime, to je jednoduchý - tak jim za zbývající dobu do demolice nabídni vyšší nájem a nějaké garance za sankce za nevyklizení vůči Sekyrovi. A pokud Sekyra začne stavět později, ať převezme budovy i s tebou a část kolejiště - pro mě za mě - třeba jako vlečku. Jste oba souromníci, krev tohoto národa a morální elity!!!

R^Radim: "...si se zbláznil, jako? Vyšší nájem jsem ještě nenabídl v životě nikomu. To budu jako platit ze svýho zisku?

:-)

+8/0
22.6.2017 13:13

F35r37a75n55t44i80š15e84k 48F51l48i68n55t88a 1534480329223

Je úsměvné, jakou má potřebu firma s cca 24.000 zaměstnanci, ročním obratem 33 mld. Kč a celkovými aktivy 86 mld. Kč (ČD v roce 2013) se vymezovat proti firmě se 359 zaměstnanci, ročním obratem 719 mil. Kč a celkovými aktivy 807 mil Kč (RegoJet v roce 2015)

+1/−4
22.6.2017 13:06

R85a30d53k75o 75K77ř41i95v46á21n38e28k 7540453695550

Pane Flinto, problém se jmenuje developeři a způsob obchodování s pozemky v tomto státě. Je úsměvné, že to potřebujete využít k vymezování vůči svým subjektivně vnímaným nepřátelům. ČD prostě přišly bez adekvátní věcné i finanční náhrady o objekty na Smíchově, tak se radujte, když je nemáte rád.:-)

0/0
22.6.2017 13:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.