Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

České dráhy zkouší Vectrony, o víkendu potáhnou první rychlíky

Poprvé v historii potáhnou o víkendu vlaky Českých drah lokomotivy Siemens Vectron. České dráhy začaly školit strojvedoucí na jejich obsluhu a vydají se s nimi už do běžného provozu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M31i26r55o69s52l77a62v 41Z84i74k97m38u85n34d 6788252617128

Zásadní chybou bylo, že si ČD objednaly "jen" 20 lokomotiv řady 380, ačkoli odborník musel vědět, že stávající lokomotivy řady 150 a 151 budou mít příští rok 40 let a je třeba uvažovat o náhradě ... těch lokomotiv se mělo objednat minimálně 50, což by rozpustilo náklady na vývoj a měly být podmíněny schválením nejen od německého drážního úřadu EBA , ale také schválením od provozovatele dráhy = DB NETZ ...

0/0
12.7.2017 14:40

M32a34r52t98i57n 68K66o61u97š51a 6915894854

Skutečně nerozumím tomu, proč se nějaká jelita radují z potencionálního neúspěchu domácího výrobce lokomotiv se stoletou tradicí. Považuji to za značnou tupost.

Siemens používá všechny páky, aby mu na evropském trhu nikdo nepřekážel, a najdou se hlupáčkové.kteří se z toho radují.

+6/−2
24.6.2017 22:21

I35v77a37n 52H84o25l13a74s 5987127428327

Spíš se hlupáčkové radovalli z politické podpory "domácího stříbra" za každou cenu (ohýbání soutěží, podpisy nevýhodných smluv etc.).

0/−4
24.6.2017 23:42

V91á56c84l46a95v 29N55o20v81o27t68n50ý 6326682856132

Ono to má své plus i mínus. Pravda je ze škodovka potřebovala trochu ťafku, aby si uvědomila, že vše má své meze. A že si z ČD nebude dělat dojnou krávu.

+2/0
25.6.2017 22:19

S89t78a21n49i93s88l72a60v 58K80r92e10j57c36a32r 2311198763646

SA bude zkoušet jako konkurenci Čínské soupravy jako konkurenci Vectronům. Po počátečním švýcarském jásotu vystřízlivění. Ona rána i ve stošedesáti do bebilního řidiče na přejezdu je ránou !!

0/0
24.6.2017 12:06

J22i80ř24í 12K32o45c78u14r17e18k 6855294265388

To tak tak vypadá, že Škoda zůstane jen u trolejbusů, tramvají a "tramvají". Teda pokud se jim nepodaří uchytit aspoň na trhu nákladních lokomotiv. Přecijen, 120 km/h povolených v německu mají a náklady rychleji nejezdí.

+2/0
23.6.2017 19:19

J98a84n 29D90a92t37e13l 7836347878242

A co dělá Škoda proto , aby si udržel přízeň ČD?? Nic . Proč nevyvíjí další generaci interpanterů popř. regiopanterů atd. Fakt by mě zajímalo proč??!!

+1/0
23.6.2017 18:12

J35a55n 61V54a93l47o41u55c13h 6732327758760

Protože i blbec se někdy poučí a nepodepíše (opět) smlouvu na vozidlo existující jen na papíře a vývoj (a v případě lokomotiv i pozdní dodání) tak vlastně zaplatí. Už se takhle spálil pražský DP (nákupem šrotů 14T se zaplatil vývoj 15T) a zejména ČD se 109E (když místo nich vlastně Vectrony do Německa budou jezdit).

Ostatně i Pantery s požadovanou šířkou dveří 160cm byla "malá domů", když se výrobci podobných jednotek nehrnuli do předělávky (a následných testů) stávajícich typů, když by zakázka pro ČD tvořila jen jednotky procent odbytu.

+1/0
24.6.2017 7:58

L88u13k24á84š 64S52e71d61l76á70č58e51k 1123397267480

TAK TO VYPADÁ, ŽE ŠKODĚ DEFINITÍVNĚ ODZVONILO. Brambůrkový král to dovedl do kytek.

+4/−4
23.6.2017 18:00

J61o38s56e36f 86H95o89n26e58š 7221692540733

Mohli by napadnout plnění kontraktu bez výběrového řízení-to oni umí

+7/0
23.6.2017 19:19







Najdete na iDNES.cz