Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

České dráhy zkouší Vectrony, o víkendu potáhnou první rychlíky

Poprvé v historii potáhnou o víkendu vlaky Českých drah lokomotivy Siemens Vectron. České dráhy začaly školit strojvedoucí na jejich obsluhu a vydají se s nimi už do běžného provozu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M41i35r85o70s39l37a31v 42Z25i39k60m59u32n66d 6248612167218

Zásadní chybou bylo, že si ČD objednaly "jen" 20 lokomotiv řady 380, ačkoli odborník musel vědět, že stávající lokomotivy řady 150 a 151 budou mít příští rok 40 let a je třeba uvažovat o náhradě ... těch lokomotiv se mělo objednat minimálně 50, což by rozpustilo náklady na vývoj a měly být podmíněny schválením nejen od německého drážního úřadu EBA , ale také schválením od provozovatele dráhy = DB NETZ ...

0/0
12.7.2017 14:40

M60a32r54t20i66n 29K87o57u71š40a 6135914194

Skutečně nerozumím tomu, proč se nějaká jelita radují z potencionálního neúspěchu domácího výrobce lokomotiv se stoletou tradicí. Považuji to za značnou tupost.

Siemens používá všechny páky, aby mu na evropském trhu nikdo nepřekážel, a najdou se hlupáčkové.kteří se z toho radují.

+6/−2
24.6.2017 22:21

I16v48a44n 18H62o24l30a96s 5507897648547

Spíš se hlupáčkové radovalli z politické podpory "domácího stříbra" za každou cenu (ohýbání soutěží, podpisy nevýhodných smluv etc.).

0/−4
24.6.2017 23:42

V47á16c39l95a54v 58N89o63v41o94t11n41ý 6316672656812

Ono to má své plus i mínus. Pravda je ze škodovka potřebovala trochu ťafku, aby si uvědomila, že vše má své meze. A že si z ČD nebude dělat dojnou krávu.

+2/0
25.6.2017 22:19

S80t64a89n39i32s29l53a20v 87K58r60e46j85c23a19r 2421898643296

SA bude zkoušet jako konkurenci Čínské soupravy jako konkurenci Vectronům. Po počátečním švýcarském jásotu vystřízlivění. Ona rána i ve stošedesáti do bebilního řidiče na přejezdu je ránou !!

0/0
24.6.2017 12:06

J22i57ř61í 27K80o23c37u77r20e47k 6135854935588

To tak tak vypadá, že Škoda zůstane jen u trolejbusů, tramvají a "tramvají". Teda pokud se jim nepodaří uchytit aspoň na trhu nákladních lokomotiv. Přecijen, 120 km/h povolených v německu mají a náklady rychleji nejezdí.

+2/0
23.6.2017 19:19

J48a26n 84D98a34t32e28l 7626297188952

A co dělá Škoda proto , aby si udržel přízeň ČD?? Nic . Proč nevyvíjí další generaci interpanterů popř. regiopanterů atd. Fakt by mě zajímalo proč??!!

+1/0
23.6.2017 18:12

J96a52n 77V28a85l68o50u65c48h 6522337298470

Protože i blbec se někdy poučí a nepodepíše (opět) smlouvu na vozidlo existující jen na papíře a vývoj (a v případě lokomotiv i pozdní dodání) tak vlastně zaplatí. Už se takhle spálil pražský DP (nákupem šrotů 14T se zaplatil vývoj 15T) a zejména ČD se 109E (když místo nich vlastně Vectrony do Německa budou jezdit).

Ostatně i Pantery s požadovanou šířkou dveří 160cm byla "malá domů", když se výrobci podobných jednotek nehrnuli do předělávky (a následných testů) stávajícich typů, když by zakázka pro ČD tvořila jen jednotky procent odbytu.

+1/0
24.6.2017 7:58

L18u26k93á51š 42S72e83d71l66á87č47e96k 1333437647420

TAK TO VYPADÁ, ŽE ŠKODĚ DEFINITÍVNĚ ODZVONILO. Brambůrkový král to dovedl do kytek.

+4/−4
23.6.2017 18:00

J11o59s38e52f 30H83o69n59e59š 7341782610303

Mohli by napadnout plnění kontraktu bez výběrového řízení-to oni umí

+7/0
23.6.2017 19:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.