- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zásadní chybou bylo, že si ČD objednaly "jen" 20 lokomotiv řady 380, ačkoli odborník musel vědět, že stávající lokomotivy řady 150 a 151 budou mít příští rok 40 let a je třeba uvažovat o náhradě ... těch lokomotiv se mělo objednat minimálně 50, což by rozpustilo náklady na vývoj a měly být podmíněny schválením nejen od německého drážního úřadu EBA , ale také schválením od provozovatele dráhy = DB NETZ ...
Skutečně nerozumím tomu, proč se nějaká jelita radují z potencionálního neúspěchu domácího výrobce lokomotiv se stoletou tradicí. Považuji to za značnou tupost.
Siemens používá všechny páky, aby mu na evropském trhu nikdo nepřekážel, a najdou se hlupáčkové.kteří se z toho radují.
Spíš se hlupáčkové radovalli z politické podpory "domácího stříbra" za každou cenu (ohýbání soutěží, podpisy nevýhodných smluv etc.).
SA bude zkoušet jako konkurenci Čínské soupravy jako konkurenci Vectronům. Po počátečním švýcarském jásotu vystřízlivění. Ona rána i ve stošedesáti do bebilního řidiče na přejezdu je ránou
To tak tak vypadá, že Škoda zůstane jen u trolejbusů, tramvají a "tramvají". Teda pokud se jim nepodaří uchytit aspoň na trhu nákladních lokomotiv. Přecijen, 120 km/h povolených v německu mají a náklady rychleji nejezdí.
A co dělá Škoda proto , aby si udržel přízeň ČD?? Nic . Proč nevyvíjí další generaci interpanterů popř. regiopanterů atd. Fakt by mě zajímalo proč??!!
Protože i blbec se někdy poučí a nepodepíše (opět) smlouvu na vozidlo existující jen na papíře a vývoj (a v případě lokomotiv i pozdní dodání) tak vlastně zaplatí. Už se takhle spálil pražský DP (nákupem šrotů 14T se zaplatil vývoj 15T) a zejména ČD se 109E (když místo nich vlastně Vectrony do Německa budou jezdit).
Ostatně i Pantery s požadovanou šířkou dveří 160cm byla "malá domů", když se výrobci podobných jednotek nehrnuli do předělávky (a následných testů) stávajícich typů, když by zakázka pro ČD tvořila jen jednotky procent odbytu.
TAK TO VYPADÁ, ŽE ŠKODĚ DEFINITÍVNĚ ODZVONILO. Brambůrkový král to dovedl do kytek.
Mohli by napadnout plnění kontraktu bez výběrového řízení-to oni umí