Diskuze

České dráhy zkouší Vectrony, o víkendu potáhnou první rychlíky

Poprvé v historii potáhnou o víkendu vlaky Českých drah lokomotivy Siemens Vectron. České dráhy začaly školit strojvedoucí na jejich obsluhu a vydají se s nimi už do běžného provozu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MZ

Zásadní chybou bylo, že si ČD objednaly "jen" 20 lokomotiv řady 380, ačkoli odborník musel vědět, že stávající lokomotivy řady 150 a 151 budou mít příští rok 40 let a je třeba uvažovat o náhradě ... těch lokomotiv se mělo objednat minimálně 50, což by rozpustilo náklady na vývoj a měly být podmíněny schválením nejen od německého drážního úřadu EBA , ale také schválením od provozovatele dráhy = DB NETZ ...

0 0
možnosti
MK

Skutečně nerozumím tomu, proč se nějaká jelita radují z potencionálního neúspěchu domácího výrobce lokomotiv se stoletou tradicí. Považuji to za značnou tupost.

Siemens používá všechny páky, aby mu na evropském trhu nikdo nepřekážel, a najdou se hlupáčkové.kteří se z toho radují.

6 2
možnosti
IH

I45v62a59n 86H46o79l74a62s

24. 6. 2017 23:42

Spíš se hlupáčkové radovalli z politické podpory "domácího stříbra" za každou cenu (ohýbání soutěží, podpisy nevýhodných smluv etc.).

0 4
možnosti
SK

SA bude zkoušet jako konkurenci Čínské soupravy jako konkurenci Vectronům. Po počátečním švýcarském jásotu vystřízlivění. Ona rána i ve stošedesáti do bebilního řidiče na přejezdu je ránou !!

0 0
možnosti
JK

To tak tak vypadá, že Škoda zůstane jen u trolejbusů, tramvají a "tramvají". Teda pokud se jim nepodaří uchytit aspoň na trhu nákladních lokomotiv. Přecijen, 120 km/h povolených v německu mají a náklady rychleji nejezdí.

2 0
možnosti
JD

J24a60n 76D71a21t66e32l

23. 6. 2017 18:12

A co dělá Škoda proto , aby si udržel přízeň ČD?? Nic . Proč nevyvíjí další generaci interpanterů popř. regiopanterů atd. Fakt by mě zajímalo proč??!!

1 0
možnosti
JV

Protože i blbec se někdy poučí a nepodepíše (opět) smlouvu na vozidlo existující jen na papíře a vývoj (a v případě lokomotiv i pozdní dodání) tak vlastně zaplatí. Už se takhle spálil pražský DP (nákupem šrotů 14T se zaplatil vývoj 15T) a zejména ČD se 109E (když místo nich vlastně Vectrony do Německa budou jezdit).

Ostatně i Pantery s požadovanou šířkou dveří 160cm byla "malá domů", když se výrobci podobných jednotek nehrnuli do předělávky (a následných testů) stávajícich typů, když by zakázka pro ČD tvořila jen jednotky procent odbytu.

1 0
možnosti
LS

TAK TO VYPADÁ, ŽE ŠKODĚ DEFINITÍVNĚ ODZVONILO. Brambůrkový král to dovedl do kytek.

4 4
možnosti
JH

J81o44s43e69f 17H32o90n22e63š

23. 6. 2017 19:19

Mohli by napadnout plnění kontraktu bez výběrového řízení-to oni umí

7 0
možnosti