Diskuze

Sex v reklamě neprodává, někdy spíš irituje, ukázala rozsáhlá studie

Zažitý stereotyp, že sex v reklamě prodává, se pomalu boří. Podle nejnovějšího výzkumu sice sexualita dělá spoty zapamatovatelnější, ne však v souvislosti se značkou nebo produktem, které propagují. A některým lidem spíš vadí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Otázka, jak dělali tu studii v dnešní hyperkorektní době .....

"Ano, určitě, sexuální reklama mě znechucuje" ;-D;-D;-D;-D

1 1
možnosti

Kterou z těch reklam zakázali v Austrálii? Tu, co nešla přeskočit?

0 0
možnosti

Za sebe můžu říct, že záleží na tom, jak je to udělané a a na co to je. Sám o sobě mi sex v reklamě nevadí, ale někdy je to extra trapné.

0 0
možnosti

Asi mi něco uniklo, ale kde přesně je v té reklamě na spodní prádlo sex? Mohla by třeba autorka VEM přispět s vysvětlením? Nebo jsou to jen zase klasický ultrafeministický žgryndy?

8 2
možnosti

O22s14k33a89r 94B78r95u37n25a

26. 6. 2017 21:19

Spíš jde jen o klasické "kokodák..."

0 1
možnosti

Zajímalo by mne, jak by podle toho úředníka měla vypadat reklama na spodní prádlo.

8 0
možnosti

O45s49k73a75r 86B37r67u41n39a

26. 6. 2017 21:19

Rozhodně by v ní měl vystupovat nějaký gay a zároveň příslušník menšinového etnika.

4 1
možnosti

O17s33k33a85r 23B10r41u18n52a

26. 6. 2017 17:08

Je to pochopitelné. Já jako průměrný spotřebitel se také nejprve zajímám, zda reklama není sexistická, zda je genderově vyvážená, zda je v ní kladen důraz na multikulturalismus a zda dostatečně zprostředkovává výhody začleňování národnostních menšin.

14 1
možnosti

L90á33ď64a 89V48r38a45n61ý

26. 6. 2017 17:01

Trochu zbytečná studie, každá marketingová společnost utrácí miliony, aby se dozvěděla co zabírá. Stačilo se zeptat.

2 0
možnosti

ještě, že zadavatelům reklam poradili..dodnes ti hloupě přemýšlející bloudi plattili za něco, co podle výzkumů nefunguje...a znovu to opakovali a znova..až ted ví...

2 0
možnosti

O37s74k17a90r 37B34r79u19n93a

26. 6. 2017 17:12

To máte jako s apartheidem. Také si v Jihoafrické Republice dlouhá léta mysleli, jak to nedělají dobře. Až moderní doba jim otevřela oči a jasně ukázala, jak se můžou mít všichni dobře v otevřené společnosti.

0 0
možnosti

Snad to povede k tomu, že nemravné reklamy časem zmizí.

2 6
možnosti

L23á82ď85a 50V16r69a82n13ý

26. 6. 2017 16:52

A kdo to posoudí?

0 0
možnosti

Ale ať si tam je, ale ať to působí trochu logicky. Nebudu nahotu a sex cpát mermomocí všude, vždyť to je pak akorát směšné.

6 0
možnosti