Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Banky toho ví o klientech čím dál víc, říká šéf Raiffeisenbank Vida

Získat nového klienta není sólo hra nových bank. Bojují o ně i tradiční finanční ústavy jako Raiffeisenbank. Ta má nyní zhruba o třetinu klientů více než před dvěma roky. Nárůstu pomohly akvizice jiných bank, desítky tisíc lidí ročně si však do Raiffeisenbank najdou cestu samy. Banka se snaží lovit hlavně majetnější klienty a její šéf Igor Vida věří, že v tomto segmentu ještě existuje prostor.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P42a89v49e24l 69Š25e50v44č32í71k 6320115989460

Nemělo by být u článku: Reklamní sdělení?

0/0
1.7.2017 9:47

T71o60m14á56š 66S14w16a38t89z97i23n51a 6752509660537

Tak zrovna dnes pořišel výpis ze zrušeného účtu této skvělé banky: příchozí platba -9,00Kč, odchozí plabka -9,00Kč výběr z bankomatu -39,90Kč a jiná transakce -50,00 Kč . Takže zcela jistě rozumné rozhodnutí odejít...pane Krutý je to kruté a je to tak...:-P

+3/0
27.6.2017 18:23

J87a95n 72F97i12f37e15r38n59a 2459949804390

Jo, já měl kdysi účet u eBanky a to bylo něco, když je koupila Raiffka, pomalu a jistě to šlo do "kopru" - takový "bordel na koleckach" a hlavně přes výslovně prani neustále volali různí jejich bankéři, že mi poradi - na jasně přání nevolat - jen v případě zneužití účtu či karty volali furt. O to lepší důvod změnit banku. Ať se jdou se svým přístupem "bodnout". Už 4 roky jsem jinde a neliují zrušení účtu u nich.

0/0
27.6.2017 14:39

V21í56t20ě12z70s35l19a95v 13K13l77o50z60í59k 3381679584237

Ib u rb je katastrofa

0/0
27.6.2017 13:17

J78á19n 23B75a29d96i30o94v20s10k74ý 2889174906366

Odešel jsem pote co za příkaz na Slovensko 11.000 chtěli poplatek 500 a nabídka refixace hypo byla urážkou zdravého rozumu.

+2/0
27.6.2017 12:52

L29u76k31á92š 53Š55m54a55h53e22l 2177644172754

Zuno měla:

jako jedna z prvních dvou bank v ČR zdarma platbu do cizí banky připsanou v den odeslání (do 10:30)

okamžité (v rámci sekund) převody v rámci banky, včetně spořícího účtu

zdarma odchozí SEPA platby a příchozí za 9 Kč

zdarma všechny výběry z jakýchkoliv bankomatů na území EU (na území ČR tedy jen nad 1000 Kč)

přehledné a jednoduché internetové i mobilní bankovnictví

a neotravovala reklamními emaily a smskami na služby, které nepotřebujete (protože kdybyste je potřeboval, tak už si je dávno sjednáte)

to vše za účet zdarma (resp. za předpokladu, že zaplatíte debetní kartou aspoň 3 000 v měsíci)

No a z tohohle nemá RB nic nebo jen omezeně. Takže klienta, který ze Zuno přešel k nim, nechápu, spíš byl jen líný něco změnit.

+3/0
27.6.2017 11:22

J18o37s17e65f 90B49r36o82ž67e43k 7133465622581

No, měl jsem Zuno jako hlavní banku a Citi kreditku. Kreditky jsem se vzdát nechtěl a chtěl jsem to mít propojené.

Výhody kreditky už v podstatě zmizely a propojení je mizerné - ale to člověk vidí až potom, co to má. Teď čekám na nové IB a pokud se nic nezmění, tak sbohem RB.

+1/0
27.6.2017 12:01

L10u67d95v46i85k 11S34p76i70n34k54a 1752257590225

mám se všemi bankami dobré zkušenosti. hlavně že nejsou znárodněné a kontrolované státem.

0/0
27.6.2017 10:50

J18o33s59e43f 93B84r33o13ž63e62k 7243205682631

Co je dobré na RB? Z velkých bank (KB, spořka, ČSOB) ještě ujde. Ostatní je vše hrozné. Strašné IB, naprosto nesmyslné poplatky za přeshraniční platby a to i v rámci skupiny, šílené převodní kurzy pro měny (zvedly o 15% za poslední rok) atd....

Prostě pro standardního retail klienta hrůza. Pokud někdo nepotřebuje investiční bankovnictví, tak je RB jednoznačně špatná volba.

+7/0
27.6.2017 10:24

J22o69s92e21f 59B70r30o18ž52e12k 7923645492731

A to jsem ještě zapomněl na špatnou mobilní aplikaci, která neumožní ani platbu na přednastavené vzory.

0/0
27.6.2017 10:25

M93a95r97t37i76n 22K46r34u60t43ý 1698931609935

tak jestli neumíte použít v mobilní aplikaci uložené vzory, neviňte z toho RB, je to Vaše lamařina, protože to jde a to velmi snadno.

0/−2
27.6.2017 10:35

J11o50s87e73f 57K64a33r10f93í41k 7552655616240

Teda jestli jste zaměstnanec RB tak děláte svému chlebodárci fakt medvědí službu;-D

Tady pan Brožek naznal, že tak apka od RB je pro něj na prd a váš argumet je, že p. Brožek je LAMA:-P

btw - ty vzory fakt nefungují na všech telefonech...

+2/0
27.6.2017 10:39

J31o19s55e30f 37B68r79o63ž67e81k 7643135122971

To nic ;-D

0/0
27.6.2017 10:42

M48a83r65t39i42n 60K38r87u44t21ý 1988451709955

zaměstnanec nejsem a že by vzory někde fungovaly a někde ne, tak tomu nevěřím ani omylem, je to nesmysl.

0/−1
27.6.2017 10:45

J56o24s70e46f 79B85r94o71ž98e58k 7933245322151

Jo, máte pravdu, jde to. Takže mobilní aplikace tohle umí, problémy zůstávají jen u těch kreditek, kde jsou společné s IB - což ovšem bude asi backend systémem (nevidím správně blokace).

0/0
27.6.2017 10:40

M92a73r12t20i83n 47K14r31u42t95ý 1708461919265

tak ono je to celkem logické, ta mobilní apka nemůže umět víc, než IB, umí toho, celkem pochopitelně, méně. Já chápu, že se někomu nemusí líbit, pro mne je právě mobilní aplikace jedním z důvodů, pro u RB ještě zůstat.

0/−1
27.6.2017 10:46

V25a81c27l27a83v 41M59e45d48e67k 5411652155315

IB je ještě z dob Expandia banky. Tehdy bylo nejlepší na trhu, ale 20 let vpodstatě beze změn už je hodně znát.

+1/0
27.6.2017 10:47

M67a83r21t24i76n 96K38r97u71t40ý 1138151899355

snad od září přijde změna, jsem zvědav.

0/0
27.6.2017 10:50

M55a86r35t64i18n 96B43r10u86h62a 6200268242673

Parádní PR článek, kde se pan ředitel parádně bije v hruď. Mám účetní firmu a za poslední dva roky odešly od RB 3 z mých klientů pro totální nepružnost. Všichni do jednoho řekli, že to co RB zdobilo před 5-10 lety, tak teď jsou stejným molochem jako dříve KB apod. (která se mimochodem zlepšila). Na všechno člověk děsně dlouho čeká, než z nich něco vypadne, protože pro samou administrativu se jim úplně vytrácí proklientský přístup .. a vím o čem mluvím, protože manželka v RB dělala necelých 10 let a odešla na začátku tohoto roku právě z důvodu nesmyslných administrativních zátěží.

0/0
27.6.2017 10:21

J27o25s84e29f 39K16a87r41f19í18k 7352745116570

Pěkný PR článek...

Ale banka u které až když začnete vyhrožovat odchodem, tak vám teprve nabídne, že teda žádné polatky platit nemusíte platit (to že vám je zavádí či zvyšuje jen oznámí) a ani vám nebudou účtovány nesmysly typu poplatek za příchozí platbu... Taková banka si dle mého nezaslouží abych u ní zůstával.

.

Nyní zaplatím za účet měsíčně tučnou NULU a ještě mi nějaké to pidi procnto přibude na úrocích:-)

+3/0
27.6.2017 10:12

M63i12l42a63n 11Č52í57ž17e58k 4333395402298

Naštěstí jedno z posledních vyúčtování... https://snag.gy/eFXOHI.jpg

0/0
27.6.2017 9:58

M20i29l18a81n 23Č94í84ž50e63k 4813795752588

Ta Raifka inspirovaná klienty, která před časem musela vypnout uživatelské příspěvky na FB. Ono tam moc pozitivních od lidí nebylo. ;-D

+1/0
27.6.2017 9:43

M15a45r67t26i81n 94T12e58p58l32a80n 9407500645623

Opravdu? Tak proč tam ty příspěvky vidím? Když chci kritizovat, tak aspoň něčím, co není vyvratitelné jednou návštěvou FB stránek RB ;-)

https://www.facebook.com/pg/RaiffeisenbankCZ/posts/?ref=page_internal

+1/0
27.6.2017 10:31

T80o57m67á46š 44S14w39a81t85z37i93n33a 6452939820547

jak se tak probírám diskuzí, tak mám dojem, že min. tři zaměstnanci RB dostali jasný rozkaz! bránit svou banku! ;-D

+7/0
27.6.2017 8:55

M73a26r66t48i28n 34K72r95u44t17ý 1838251469635

a minimálně jeden trolík, který neumí číst vlastní smlouvy....

+1/−5
27.6.2017 8:57

T17o95m37á46š 32S39w18a83t40z51i31n29a 6302629730977

takže první zamněstnanec se ozval. děkuji.

+4/0
27.6.2017 9:00

M73a22r36t92i71n 56K20r23u41t61ý 1368151729455

jak už jsem Vám psal níže, ani zaměstnanec, ani "analitik", celkem normální klient, který ale sleduje ústav, ve kterém má peníze, aby se potom nemusel divit, jako někteří, že najednou platí, co by neměl.

0/−2
27.6.2017 10:48

M39a26r55e92k 64S47a23j32d62a 2305280686538

Tak jasny - ale tyhle "podpasovky" proste o solidnosti nesvedci... tak se jednoduse zvedli a sli - a RB prisla o (zda se) vcelku kvalitni klienty.

+5/0
27.6.2017 9:00

V30l18a11d78i79m40í96r 93L60o62u25d44a 8487517166372

Pouze špatný zaměstnanec nebrání svého živitele...

+1/0
27.6.2017 9:28

T31o59m38á52š 43S57w69a66t14z27i35n55a 6662839140427

to jooo :-) , ale takhle a tady?? no nevím, jestli to nemá i opačný efekt...

0/0
27.6.2017 9:49

J42i14ř75í 65F70r94o31l87e46c 7895724422507

Ucet nemohu soudit ale kreditka RB je ok :-)

0/0
27.6.2017 10:16

J59o32s43e46f 66K91a35r95f80í16k 7402455676370

Pokud jste zodpovědný, tak je kreditka OK vždy;-)

Ony ty bonusy slevy a podobně dají docela slušnou sumičku:-)

0/0
27.6.2017 10:47

J29i18ř62í 56F93r69o89l48e66c 7455744912627

No ale není to vždy tak OK jako u RB :-) Před pořízením jsem si dělal srovnání a ty bonusy u ostatních bank mi nepřišly nějak zajímavé.

0/0
27.6.2017 13:09

P32a19v44e80l 11T75r95u24k78s67a 3203907902513

Odchazel jsem od nich pred cca tremi lety (ucet jsem zakladal, jeste kdyz to byla Expandia) a podle diskuze to vypada, ze RB nasla jeste hlubsi dno.

0/0
27.6.2017 8:28

M20a33r68t94i63n 93K97r16u18t77ý 1788801509985

no jo no, od doby Expandie se toho změnilo hodně (teda na designu IB moc ne :-)) a většina těch změn úplně k lepšímu nebyla.

0/0
27.6.2017 10:50

P49a97v73e51l 12T96r37u89k71s37a 3613637262383

Zmenilo se toho hlavne dost v pristupu. Kdyz jsem tenkrat v Expandii jako student zakladal ucet, chovali se ke me jako k vazenemu klientovi (nabidli mi kafe, omluvili se, ze tak 5 minut budu cekat atd..). V Raifce jsem mel na uctu pres milion, kdyz me po vymene SIM prakticky vyhodili z pobocky (chtel jsem nahrat SIM toolkit), ze na me nemaji ted cas a mam si zajit na druhou pobocku asi 500m daleko.

Jinak ceny si uctovaly pemiove (hlavne u podnikatelskych uctu), ale sluzby za moc nestaly...

0/0
27.6.2017 11:07

A79l19e88x15a90n71d62r 57S94c17h23ö38n45f93e38l34d 9908941848330

Existují banky, jejichž postupy se od otevřené loupeže liší jen tím, že kradou zákonnou cestou.

+12/0
27.6.2017 8:18

A61l30e72n13a 77R62i15s25o93v44á 4136680199735

Ten Vida docela lže, jsem ráda. že u nich už nejsem.

+7/0
27.6.2017 8:16

P54a87v15e74l 13Ř87a93p33e14k 7392476439875

Od RB utíká kdo může. Internetové bankovnictví ještě z dob eBanky, tedy více než 15 let (!!!) staré a dnes už pod hranicí použitelnosti, příchozí europlatba za 200 Kč (!!!), neustálé otravování půjčkami a úvěry. Nejen že RB nemá co nabídnout občanům a malým firmám, které se aktivně snaží vypudit, ale cca před rokem utekla od RB i česká pobočka TME, což je firma s miliardovým obratem. Celá RB už jede jen setrvačností, zničili všechno, co tehdy koupili, a jen z toho sají peníze, které mizí bůhvíkde.

+5/0
27.6.2017 8:05

M62a45r83t32i85n 59T38e43p56l15a58n 9667570835983

Tak třeba tohle je věc názoru. Jsem původní klient eBanky a jsem fakticky rád, že je stále to staré IB. Člověk si na něj zvykl a všechno co potřebuje tam krásně udělá. Jako dobrý příklad dávám platbu daní, kdy člověk jen vybere jakou daň platí, v kterém kraji a banka mu sama nachystá odpovídající účet finančního úřadu. Které jiné banky toto v IB poskytují?

0/0
27.6.2017 9:26

T22o21m83a37s 77T17u59m81a 4292420386365

Podle mne naprosto zbytecna funkce ja zadal ucet jednou a pak kdykoliv platim dan staci vybrat ze seznamu nebo vyhledat dle nazvu a mam tam jen ty na ktere platim. Nemusim vybirat z hromady jinych, ale hlavne moje banka je zcela zdarma neplatim zadne poplatky za nic, nejsem jatro abych bance jeste platil, za to ze ji sveruji SVE penize....

+1/0
27.6.2017 9:47

J48o62s17e61f 28B49r84o96ž65e22k 7253705392811

IB je nejhorší, jaké jsem kdy poznal - (znám jich asi 10). Např. propojení s kreditní kartou - hrůza. Zadám platbu kreditní karty, po 10 klikáních a za tři dny se mi to objeví na kreditním účtu. Výpisy strašné. Rezervace na kartě neoznačené - vše je jakoby platba v transakční historii a teprve ve výpise za měsíc je vidět co bylo a co nebylo.

Nutnost zadávat neustále kódy a SMS atd. při platbě ze svého spořícího na běžný účet a naopak, registrovaných v rámci jednoho IB účtu, tak to už je úplná katastrofa. A to odhlídnu od reakční doby, kdy zadám požadavek a přijde SMS -třeba za 2 minuty.

Škoda, že zrušili IB od Zuno, tam to bylo pro retail optimální.

+2/0
27.6.2017 10:21

M34a91r79t53i56n 62T12e95p66l90a23n 9767130155373

S kreditníma kartama souhlasím, ty tam jsou hodně slabé. Na druhou stranu po osekání benefitů na kreditkách ji již nepoužívám, takže mě to netrápí.

Problém s docházením SMS nemám, chodí okamžitě. Potvrzování všech aktivit SMS kódem preferuji, takže to je věc subjektivní (ano, mohlo by to být třeba nastavením, kdo chce ať potvrzuje, kdo nechce ať nepotvrzuje).

0/0
27.6.2017 10:29

J53o13s77e39f 95B35r47o88ž23e45k 7893535782701

Potvrzování při převodu mezi dvěma vlastními účty, které jsou oba vidět v jednom účtu v IB? To fakt považujete za přínos? A jaký?

0/0
27.6.2017 10:35

L68a17d16i96s80l80a22v 92J15a95k47š82a 5695907489539

Po cca 10 letech u RB se mi odvděčili tím, že mi zavedli poplatek ze vedení účtu, výběry z cizích bankonatů mi zavedli jen téměř pětinásobně, poplatky za příchozí platbu atd..

Přitom byl účet aktivně využíván.

Aspoň urychlili to o čem jsem delší dobu přemýšlel a už jsem u jiné banky.

+17/0
27.6.2017 7:54

M22i51l14a26n 53Č28í20ž73e91k 4983645102418

To máte ještě dobré. Můj účet mi byl zrušen úplně bez mého vědomí!

0/0
27.6.2017 7:56

T10o43m20á97š 79S23w72a13t12z21i15n72a 6522719770947

vítejte v klubu :-)

+1/0
27.6.2017 7:57

L85a37d66i74s50l41a87v 42J72a96k26š45a 5375127949539

Opravdu nechápu co tím sledují. To jako zkouší pozornost klientů? Zajímalo by mě jaký mají úbytek klientů, protože normální člověk si podle mě takové jednání líbit nenechá a půjde pryč.

+2/0
27.6.2017 8:02

T54o27m63á64š 59S49w95a92t31z18i83n49a 6182719970107

mimichodem trvám na tom, že pán Vida lže - a vědomě! Prostě mi účet bez poplatku náhle změnili na účet s mastným poplatkem! a pak aby jejich banka vypadala lépe - nárůst klientů - mi nabídli změnu účtu! k čemu????? já účet bez polpatku měl!!!

+14/−1
27.6.2017 7:24

M55a19r41t58i67n 16K19r91u58t70ý 1888171249715

a to byl pane který účet?

0/0
27.6.2017 7:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.