Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Banky toho ví o klientech čím dál víc, říká šéf Raiffeisenbank Vida

Získat nového klienta není sólo hra nových bank. Bojují o ně i tradiční finanční ústavy jako Raiffeisenbank. Ta má nyní zhruba o třetinu klientů více než před dvěma roky. Nárůstu pomohly akvizice jiných bank, desítky tisíc lidí ročně si však do Raiffeisenbank najdou cestu samy. Banka se snaží lovit hlavně majetnější klienty a její šéf Igor Vida věří, že v tomto segmentu ještě existuje prostor.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P14a83v40e50l 73Š95e50v88č10í48k 6170765759450

Nemělo by být u článku: Reklamní sdělení?

0/0
1.7.2017 9:47

T90o42m22á13š 94S12w84a74t21z26i88n75a 6272269200457

Tak zrovna dnes pořišel výpis ze zrušeného účtu této skvělé banky: příchozí platba -9,00Kč, odchozí plabka -9,00Kč výběr z bankomatu -39,90Kč a jiná transakce -50,00 Kč . Takže zcela jistě rozumné rozhodnutí odejít...pane Krutý je to kruté a je to tak...:-P

+3/0
27.6.2017 18:23

J66a13n 54F87i69f34e42r83n87a 2299629634830

Jo, já měl kdysi účet u eBanky a to bylo něco, když je koupila Raiffka, pomalu a jistě to šlo do "kopru" - takový "bordel na koleckach" a hlavně přes výslovně prani neustále volali různí jejich bankéři, že mi poradi - na jasně přání nevolat - jen v případě zneužití účtu či karty volali furt. O to lepší důvod změnit banku. Ať se jdou se svým přístupem "bodnout". Už 4 roky jsem jinde a neliují zrušení účtu u nich.

0/0
27.6.2017 14:39

V22í26t57ě37z43s34l38a85v 67K39l92o85z28í18k 3291339834307

Ib u rb je katastrofa

0/0
27.6.2017 13:17

J33á72n 88B13a49d73i31o57v30s18k78ý 2289164826326

Odešel jsem pote co za příkaz na Slovensko 11.000 chtěli poplatek 500 a nabídka refixace hypo byla urážkou zdravého rozumu.

+2/0
27.6.2017 12:52

L20u37k14á72š 27Š88m81a85h16e79l 2447244942834

Zuno měla:

jako jedna z prvních dvou bank v ČR zdarma platbu do cizí banky připsanou v den odeslání (do 10:30)

okamžité (v rámci sekund) převody v rámci banky, včetně spořícího účtu

zdarma odchozí SEPA platby a příchozí za 9 Kč

zdarma všechny výběry z jakýchkoliv bankomatů na území EU (na území ČR tedy jen nad 1000 Kč)

přehledné a jednoduché internetové i mobilní bankovnictví

a neotravovala reklamními emaily a smskami na služby, které nepotřebujete (protože kdybyste je potřeboval, tak už si je dávno sjednáte)

to vše za účet zdarma (resp. za předpokladu, že zaplatíte debetní kartou aspoň 3 000 v měsíci)

No a z tohohle nemá RB nic nebo jen omezeně. Takže klienta, který ze Zuno přešel k nim, nechápu, spíš byl jen líný něco změnit.

+3/0
27.6.2017 11:22

J15o33s64e63f 44B41r40o20ž32e23k 7173635222751

No, měl jsem Zuno jako hlavní banku a Citi kreditku. Kreditky jsem se vzdát nechtěl a chtěl jsem to mít propojené.

Výhody kreditky už v podstatě zmizely a propojení je mizerné - ale to člověk vidí až potom, co to má. Teď čekám na nové IB a pokud se nic nezmění, tak sbohem RB.

+1/0
27.6.2017 12:01

L17u77d88v21i85k 12S95p96i91n29k21a 1122437890135

mám se všemi bankami dobré zkušenosti. hlavně že nejsou znárodněné a kontrolované státem.

0/0
27.6.2017 10:50

J95o68s39e16f 61B46r12o54ž63e52k 7473895792261

Co je dobré na RB? Z velkých bank (KB, spořka, ČSOB) ještě ujde. Ostatní je vše hrozné. Strašné IB, naprosto nesmyslné poplatky za přeshraniční platby a to i v rámci skupiny, šílené převodní kurzy pro měny (zvedly o 15% za poslední rok) atd....

Prostě pro standardního retail klienta hrůza. Pokud někdo nepotřebuje investiční bankovnictví, tak je RB jednoznačně špatná volba.

+7/0
27.6.2017 10:24

J80o59s19e35f 68B19r98o12ž55e13k 7193815192361

A to jsem ještě zapomněl na špatnou mobilní aplikaci, která neumožní ani platbu na přednastavené vzory.

0/0
27.6.2017 10:25

M72a44r33t39i95n 30K29r26u48t34ý 1168241709745

tak jestli neumíte použít v mobilní aplikaci uložené vzory, neviňte z toho RB, je to Vaše lamařina, protože to jde a to velmi snadno.

0/−2
27.6.2017 10:35

J43o57s43e63f 15K27a74r47f60í92k 7182305936960

Teda jestli jste zaměstnanec RB tak děláte svému chlebodárci fakt medvědí službu;-D

Tady pan Brožek naznal, že tak apka od RB je pro něj na prd a váš argumet je, že p. Brožek je LAMA:-P

btw - ty vzory fakt nefungují na všech telefonech...

+2/0
27.6.2017 10:39

J66o83s12e52f 64B92r28o89ž17e24k 7603825942611

To nic ;-D

0/0
27.6.2017 10:42

M43a70r11t62i94n 37K36r22u55t75ý 1278131189965

zaměstnanec nejsem a že by vzory někde fungovaly a někde ne, tak tomu nevěřím ani omylem, je to nesmysl.

0/−1
27.6.2017 10:45

J95o71s45e87f 98B34r28o80ž49e13k 7703165812241

Jo, máte pravdu, jde to. Takže mobilní aplikace tohle umí, problémy zůstávají jen u těch kreditek, kde jsou společné s IB - což ovšem bude asi backend systémem (nevidím správně blokace).

0/0
27.6.2017 10:40

M66a35r49t54i43n 78K85r27u32t17ý 1678981689395

tak ono je to celkem logické, ta mobilní apka nemůže umět víc, než IB, umí toho, celkem pochopitelně, méně. Já chápu, že se někomu nemusí líbit, pro mne je právě mobilní aplikace jedním z důvodů, pro u RB ještě zůstat.

0/−1
27.6.2017 10:46

V70a56c76l47a88v 20M92e21d51e24k 5941952365245

IB je ještě z dob Expandia banky. Tehdy bylo nejlepší na trhu, ale 20 let vpodstatě beze změn už je hodně znát.

+1/0
27.6.2017 10:47

M88a60r59t33i31n 54K97r88u49t76ý 1588741279205

snad od září přijde změna, jsem zvědav.

0/0
27.6.2017 10:50

M54a23r80t41i35n 58B51r78u56h93a 6670928132723

Parádní PR článek, kde se pan ředitel parádně bije v hruď. Mám účetní firmu a za poslední dva roky odešly od RB 3 z mých klientů pro totální nepružnost. Všichni do jednoho řekli, že to co RB zdobilo před 5-10 lety, tak teď jsou stejným molochem jako dříve KB apod. (která se mimochodem zlepšila). Na všechno člověk děsně dlouho čeká, než z nich něco vypadne, protože pro samou administrativu se jim úplně vytrácí proklientský přístup .. a vím o čem mluvím, protože manželka v RB dělala necelých 10 let a odešla na začátku tohoto roku právě z důvodu nesmyslných administrativních zátěží.

0/0
27.6.2017 10:21

J23o97s39e47f 82K58a13r42f56í17k 7742475846720

Pěkný PR článek...

Ale banka u které až když začnete vyhrožovat odchodem, tak vám teprve nabídne, že teda žádné polatky platit nemusíte platit (to že vám je zavádí či zvyšuje jen oznámí) a ani vám nebudou účtovány nesmysly typu poplatek za příchozí platbu... Taková banka si dle mého nezaslouží abych u ní zůstával.

.

Nyní zaplatím za účet měsíčně tučnou NULU a ještě mi nějaké to pidi procnto přibude na úrocích:-)

+3/0
27.6.2017 10:12

M66i36l69a39n 44Č75í11ž95e11k 4243635102648

Naštěstí jedno z posledních vyúčtování... https://snag.gy/eFXOHI.jpg

0/0
27.6.2017 9:58

M46i81l13a39n 62Č61í93ž25e36k 4773295362438

Ta Raifka inspirovaná klienty, která před časem musela vypnout uživatelské příspěvky na FB. Ono tam moc pozitivních od lidí nebylo. ;-D

+1/0
27.6.2017 9:43

M60a50r80t34i33n 60T21e66p15l88a66n 9977620685963

Opravdu? Tak proč tam ty příspěvky vidím? Když chci kritizovat, tak aspoň něčím, co není vyvratitelné jednou návštěvou FB stránek RB ;-)

https://www.facebook.com/pg/RaiffeisenbankCZ/posts/?ref=page_internal

+1/0
27.6.2017 10:31

T38o33m28á58š 48S94w73a14t45z83i32n78a 6512109900207

jak se tak probírám diskuzí, tak mám dojem, že min. tři zaměstnanci RB dostali jasný rozkaz! bránit svou banku! ;-D

+7/0
27.6.2017 8:55

M18a41r50t55i30n 89K40r49u52t79ý 1768241719645

a minimálně jeden trolík, který neumí číst vlastní smlouvy....

+1/−5
27.6.2017 8:57

T98o34m28á23š 76S89w12a25t11z12i84n59a 6292259370437

takže první zamněstnanec se ozval. děkuji.

+4/0
27.6.2017 9:00

M35a47r66t16i51n 59K64r71u55t18ý 1438871199945

jak už jsem Vám psal níže, ani zaměstnanec, ani "analitik", celkem normální klient, který ale sleduje ústav, ve kterém má peníze, aby se potom nemusel divit, jako někteří, že najednou platí, co by neměl.

0/−2
27.6.2017 10:48

M25a96r89e72k 28S33a54j32d85a 2245290156268

Tak jasny - ale tyhle "podpasovky" proste o solidnosti nesvedci... tak se jednoduse zvedli a sli - a RB prisla o (zda se) vcelku kvalitni klienty.

+5/0
27.6.2017 9:00

V48l52a44d40i21m33í25r 46L50o75u15d58a 8577737626512

Pouze špatný zaměstnanec nebrání svého živitele...

+1/0
27.6.2017 9:28

T30o81m68á37š 91S17w69a61t38z51i18n19a 6802249800907

to jooo :-) , ale takhle a tady?? no nevím, jestli to nemá i opačný efekt...

0/0
27.6.2017 9:49

J31i54ř48í 33F13r72o13l76e84c 7795774562237

Ucet nemohu soudit ale kreditka RB je ok :-)

0/0
27.6.2017 10:16

J67o69s75e79f 68K43a92r47f45í87k 7552455746770

Pokud jste zodpovědný, tak je kreditka OK vždy;-)

Ony ty bonusy slevy a podobně dají docela slušnou sumičku:-)

0/0
27.6.2017 10:47

J81i16ř36í 69F61r34o66l35e29c 7235284272197

No ale není to vždy tak OK jako u RB :-) Před pořízením jsem si dělal srovnání a ty bonusy u ostatních bank mi nepřišly nějak zajímavé.

0/0
27.6.2017 13:09

P65a60v17e37l 90T15r24u83k48s42a 3103547462973

Odchazel jsem od nich pred cca tremi lety (ucet jsem zakladal, jeste kdyz to byla Expandia) a podle diskuze to vypada, ze RB nasla jeste hlubsi dno.

0/0
27.6.2017 8:28

M43a12r50t60i55n 25K75r37u79t37ý 1478171839725

no jo no, od doby Expandie se toho změnilo hodně (teda na designu IB moc ne :-)) a většina těch změn úplně k lepšímu nebyla.

0/0
27.6.2017 10:50

P66a96v67e92l 68T16r86u68k51s20a 3623507592213

Zmenilo se toho hlavne dost v pristupu. Kdyz jsem tenkrat v Expandii jako student zakladal ucet, chovali se ke me jako k vazenemu klientovi (nabidli mi kafe, omluvili se, ze tak 5 minut budu cekat atd..). V Raifce jsem mel na uctu pres milion, kdyz me po vymene SIM prakticky vyhodili z pobocky (chtel jsem nahrat SIM toolkit), ze na me nemaji ted cas a mam si zajit na druhou pobocku asi 500m daleko.

Jinak ceny si uctovaly pemiove (hlavne u podnikatelskych uctu), ale sluzby za moc nestaly...

0/0
27.6.2017 11:07

A40l65e14x63a48n28d62r 50S45c91h49ö98n30f31e55l37d 9318381598220

Existují banky, jejichž postupy se od otevřené loupeže liší jen tím, že kradou zákonnou cestou.

+12/0
27.6.2017 8:18

A61l36e15n15a 57R26i54s55o43v97á 4496910749255

Ten Vida docela lže, jsem ráda. že u nich už nejsem.

+7/0
27.6.2017 8:16

P25a49v71e43l 52Ř45a53p14e56k 7312106299165

Od RB utíká kdo může. Internetové bankovnictví ještě z dob eBanky, tedy více než 15 let (!!!) staré a dnes už pod hranicí použitelnosti, příchozí europlatba za 200 Kč (!!!), neustálé otravování půjčkami a úvěry. Nejen že RB nemá co nabídnout občanům a malým firmám, které se aktivně snaží vypudit, ale cca před rokem utekla od RB i česká pobočka TME, což je firma s miliardovým obratem. Celá RB už jede jen setrvačností, zničili všechno, co tehdy koupili, a jen z toho sají peníze, které mizí bůhvíkde.

+5/0
27.6.2017 8:05

M66a46r94t81i40n 21T10e97p78l39a98n 9587900125173

Tak třeba tohle je věc názoru. Jsem původní klient eBanky a jsem fakticky rád, že je stále to staré IB. Člověk si na něj zvykl a všechno co potřebuje tam krásně udělá. Jako dobrý příklad dávám platbu daní, kdy člověk jen vybere jakou daň platí, v kterém kraji a banka mu sama nachystá odpovídající účet finančního úřadu. Které jiné banky toto v IB poskytují?

0/0
27.6.2017 9:26

T93o12m93a10s 17T55u15m39a 4872590946165

Podle mne naprosto zbytecna funkce ja zadal ucet jednou a pak kdykoliv platim dan staci vybrat ze seznamu nebo vyhledat dle nazvu a mam tam jen ty na ktere platim. Nemusim vybirat z hromady jinych, ale hlavne moje banka je zcela zdarma neplatim zadne poplatky za nic, nejsem jatro abych bance jeste platil, za to ze ji sveruji SVE penize....

+1/0
27.6.2017 9:47

J76o17s31e57f 82B56r96o48ž88e95k 7133665602621

IB je nejhorší, jaké jsem kdy poznal - (znám jich asi 10). Např. propojení s kreditní kartou - hrůza. Zadám platbu kreditní karty, po 10 klikáních a za tři dny se mi to objeví na kreditním účtu. Výpisy strašné. Rezervace na kartě neoznačené - vše je jakoby platba v transakční historii a teprve ve výpise za měsíc je vidět co bylo a co nebylo.

Nutnost zadávat neustále kódy a SMS atd. při platbě ze svého spořícího na běžný účet a naopak, registrovaných v rámci jednoho IB účtu, tak to už je úplná katastrofa. A to odhlídnu od reakční doby, kdy zadám požadavek a přijde SMS -třeba za 2 minuty.

Škoda, že zrušili IB od Zuno, tam to bylo pro retail optimální.

+2/0
27.6.2017 10:21

M25a26r69t41i43n 93T53e51p96l62a28n 9167280975203

S kreditníma kartama souhlasím, ty tam jsou hodně slabé. Na druhou stranu po osekání benefitů na kreditkách ji již nepoužívám, takže mě to netrápí.

Problém s docházením SMS nemám, chodí okamžitě. Potvrzování všech aktivit SMS kódem preferuji, takže to je věc subjektivní (ano, mohlo by to být třeba nastavením, kdo chce ať potvrzuje, kdo nechce ať nepotvrzuje).

0/0
27.6.2017 10:29

J40o64s93e80f 25B92r31o70ž17e51k 7753435142681

Potvrzování při převodu mezi dvěma vlastními účty, které jsou oba vidět v jednom účtu v IB? To fakt považujete za přínos? A jaký?

0/0
27.6.2017 10:35

L14a16d89i42s56l92a89v 23J28a28k61š22a 5325657349939

Po cca 10 letech u RB se mi odvděčili tím, že mi zavedli poplatek ze vedení účtu, výběry z cizích bankonatů mi zavedli jen téměř pětinásobně, poplatky za příchozí platbu atd..

Přitom byl účet aktivně využíván.

Aspoň urychlili to o čem jsem delší dobu přemýšlel a už jsem u jiné banky.

+17/0
27.6.2017 7:54

M64i49l77a49n 78Č64í47ž72e79k 4463325942988

To máte ještě dobré. Můj účet mi byl zrušen úplně bez mého vědomí!

0/0
27.6.2017 7:56

T34o91m28á20š 46S38w57a22t26z84i51n27a 6502519750617

vítejte v klubu :-)

+1/0
27.6.2017 7:57

L63a80d97i14s81l56a20v 92J35a28k35š50a 5525697769559

Opravdu nechápu co tím sledují. To jako zkouší pozornost klientů? Zajímalo by mě jaký mají úbytek klientů, protože normální člověk si podle mě takové jednání líbit nenechá a půjde pryč.

+2/0
27.6.2017 8:02

T66o27m28á92š 69S93w22a29t95z46i51n33a 6912979600237

mimichodem trvám na tom, že pán Vida lže - a vědomě! Prostě mi účet bez poplatku náhle změnili na účet s mastným poplatkem! a pak aby jejich banka vypadala lépe - nárůst klientů - mi nabídli změnu účtu! k čemu????? já účet bez polpatku měl!!!

+14/−1
27.6.2017 7:24

M95a96r27t82i51n 96K93r51u44t17ý 1278201199315

a to byl pane který účet?

0/0
27.6.2017 7:43







Najdete na iDNES.cz