Diskuze

Dieseloví zabijáci škodí dál. Hon na auta bez filtru zůstal na papíře

Nezabíjí sice přímo jako při dopravní nehodě, přesto mají na svědomí jen u nás stovky životů kvůli škodlivinám, které vypouštějí do ovzduší. Řeč je o vymontovaných filtrech pevných částic. Stát slíbil větší boj proti dieselům, u kterých došlo k odstranění filtru. Zatím ale zůstává jen u řečí a hledání důvodů, proč kontroly nejdou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J89a85n 26D54ě94d

2. 8. 2017 14:13

Bububu. Dieselový zabijáci... Uf. Zelená indoktrinace nemá špetku vkusu ani soudnosti.

0 0
možnosti

Minulou sobotu jsel jel mestem a za 15minut jizdy jsem potkal 4 naftotve vozy, ktere mely nejaky problem. 2x strasi auta, ale uz jiste prekracovali kourivost - Mondeo TDCi nejaka pani, dale pubescent v Audi TDI, ten jiste odvaril turbo nebo to nacipoval a potom zanovni Mercedes s demontovanym filtrem, evidente po ciptuningu, takovy namachrovany arogantni ridic a jeste jeden novy vuz, uz nepamatuji znacku, taky po demontazi DPF. Vsechny mely nalepku STK, uz tu novejsi, bez zelene emisni, takze prosli uz novym typem mereni, kde se vsechno foti a kourivost se meri online a spravne. Tak jak je to mozne?

1 2
možnosti

Já to taky vídám skoro denně mě nějaký takový smraďoch předjede a jak dupne na plyn tak pěkně černě zakouří.....(a bývají to novější oktávky či superby, takže určitě by měly mít DPF či FAP...bez filtru jezdily auta tak do r. výroby 2005-2006) To je zvláštní, že benzíňaky to nedělají......

1 2
možnosti

Tak jsem si dnes šáhl s hadříkem do výfuku....čistý jak dětská prdýlka....mám atmosférický benzín...

0 0
možnosti

Od té doby, co jsem otcem, mi sousloví "čistý jako dětská prdýlka" přijde poněkud zavádějící. Kolikrát bývá výfuk mého třílitrového dieselu bez dpf čistší než prdýlka kdejakého dítěte.

3 1
možnosti

Koukám, že kolega Schwach přesedlal z obhajování maloobjemových zážehových turbomotorů k obhajování ekologie. Jako společného jmenovatele vidím esenciální nenávist k dieselům. ;-D

1 1
možnosti

Kolego nevidíš to zcela přesně. Neobhajuji ekologii, obhajuji své právo "dychat čistý vzduch. Proti dieselum, splňujícím emise nic nemám, ale ano, benzin v OA preferuji....

2 0
možnosti
Foto

J35a46n 55K11ř84í25ž

29. 6. 2017 16:06

a co když jezdili auta bez katů, ztabanti, š120, žiguli atd. to všem bylo jedno. Teď je to jen politiclá buzerace proti dieselům.

2 3
možnosti

Provoz byl třetinový a smrad z těch aut násobně větší než dnes.... A kdyby to nikoho nezajimalo, tak by dnes v ulicích s dnešním hustym provozem bylo nedychatelno....

0 0
možnosti

Stačí se jen podívat na to palivo. Krásný čistý benzín příjemné vůně oproti hnědé břečce.

2 2
možnosti

Videl jste nekdy v zivote naftu?8-o

2 0
možnosti

Jak se do toho zapojil Čižinský, tak to samo o sobě je signál, že "tady něco smrdí"

0 0
možnosti

"Pokud je totiž filtr v pořádku, konec výfuku by měl být čistý."

To je super metoda. Poud tedy neplatí, že filtr = 100 % jistota, že výfuk nemůže být (z žádného důvodu) špinavý, tak je to opravdu spolehlivá metoda ;-D

0 0
možnosti

Nikdy jsem nepochopil nadseni do tech naft. Ja mel cely zivot velky benzinovy motor na LPG a nikdy nepochopim proc to lidi nemaj. Vykon obrovskej, spotreba mala, dily levne.

Ze ale ceske hlave bude nejvic lahodit tech 4,5 litru na 100km po dalnici, kdyz pak zaplati za dvouhmotu a filtr jeste vic, nez ja na benzinu a LPG?

5 3
možnosti

20let jsem si pořizoval jen benzinové vozy, ted jdu poprvé do nafty, bude to citroen a potáhne pěkně odspodu..

0 0
možnosti

Ať žijí mediální bubliny. Produkt módního downsitzingu tj. maloobjemové benzínové motory, a to i ty atmosférické jsou podobným problémem, jen to zatím nikdo neřeší. Jsem zvědav, kdy začne další svaté tažení ve jménu obecného blaha.

O problému s pevných částic u benzinů se již tiše hovoří, o emisích NOx zatím ne, ovšem dnešní 1,4 TSi v normálním provozu produkuje minimálně stejné množství těchto "jedů" jako jeho kolega 2,0 TDi.

2 0
možnosti

samozřejmě, fyzika platí stále

Čím vyšší tepota a tlak při spalování, tím lepší využití paliva, ale současně vznik NOx..

Diesly díky své kontrukci mají problém již nyní, piditurbobenziny ho budou mít v nejbližších letech

1 0
možnosti