Diskuze

Koncern VW volá statisíce vozů do servisu, hrozí selhání softwaru brzd

Německý automobilový koncern Volkswagen svolává do servisů velké množství vozů k úpravě softwaru pro brzdový systém. V samotném Německu se opatření týká zhruba 385 tisíc aut značek VW, Audi a Škoda. Informoval o tom časopis kfz-betrieb, neposkytl však informace o situaci v jiných zemích. Mluvčí Volkswagenu podle agentury DPA jeho zprávu potvrdil.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ještě že u mého auta jsou brzy hardwarové. Softwarové nechci.

0 0
možnosti

Nakonec nám přikáží, že osmiletá auta budeme muset povinně sešrotovat, protože elektronika v nich bude za hranicí životnosti a auta budou nebezpečná pro řidiče i jeho okolí.

0 0
možnosti

Bohužel asi nebudete daleko od pravdy... :-/

0 0
možnosti

A to na to přišli až po 16 letech?

To bude nějaká kachna.

0 0
možnosti

Pokud vím, tak rok 2025 ještě není.

0 0
možnosti

Není těch VW problémů nějak moc ? Napřed dieselgate, potom utajené problémy Touranů (a jiných) s CNG, teď zase brzdy.

0 0
možnosti
Foto

J15i49ř24í 37E33r77b28e59n

1. 7. 2017 21:51

Podobné problémy a aféry mívají čas od času všechny značky a koncerny. Je to důsledkem toho, že aut je stále víc, jsou stále složitější a jejich řidiči stále hloupější.

Být dnešní logika před 40 lety, tak by právníci cupovali Ford, BMW i VAZ za "neschopnost v extrémních podmínkách vyjet kopec" (= vyjet do zasněžených hor bez metráku zátěže v kufru) nebo škodovku za "nedostatečnou životnost mazací náplně" (= nutnost každých 5000 km pootočit maznici vodního čerpadla a promazat rejdové čepy) atd. ;-D

0 0
možnosti

Počet usmrcených osob následkem dopravních nehod, přepočítaný na 100 000 vozidel. Rok 1990 - 40 osob, rok 2015 - 9 osob. Kromě konstrukce karoserie na tom má samozřejmě svůj podíl i zde tolik zavrhovaná elektronika.

2 0
možnosti

Už se těším, až mně jednou nějaký hacker z legrace odpojí v autě brzdy. Fakt se z té digitalizace brzy pos..em.

0 3
možnosti

No brzdy jsou delane tak, ze funguji i pri selhani nebo zblazneni elektroniky....

1 1
možnosti

Což je u devítiletých aut docela úspěch :-)

0 0
možnosti

takze to pujde napric automobilkama? protoze prakticky vsechny pouzivaji system Bosch - chyba je tedy v nem

2 0
možnosti

Hurá! Německá kvalita R^ německá technologie R^

0 0
možnosti

Až teprve do WV nastoupí inženýři ze Sýrie a Afgánistánu ;-)

1 0
možnosti

Brzdy musí brzdit i po selhání softwaru!!! Jinak je tam to zařízení zbytečné, nadbytečné a nebezpečné !!!!

0 0
možnosti

To taky bude, tohle se týká jejich funkcí ve vztahu ke stabilizačním systémům.

5 0
možnosti