Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kvůli problému s brzdami musí v Česku do servisu 12 000 octavií a vozů VW

Akce automobilového koncernu Volkswagen, který svolává do servisů velké množství vozů k úpravě softwaru pro brzdový systém, se v Česku týká zhruba 12 000 vozů. U značky Škoda se svolávací akce dotkne některých modelů Octavia vyrobených od 1. června 2008 do 1. června 2009.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A68n87t56o91n95í36n 64Š22v62i59h94n50o27s 8168377881942

Výroba od 1. června 2008 do 1. června 2009? Osm let nechali jezdit s vadnými brzdami?

0/0
3.7.2017 22:10

J25i93ř37í 84S67c26h49w79a97c32h 8728574838406

osm let trvalo, než se závada projevila....

+2/0
3.7.2017 23:25

P11e54t35r 51H11o41c72h15m16a55n 2550196235301

Das Auto

0/0
3.7.2017 19:54

A71d20a38m 36J60a77k28e21š 2416395836290

Jen nechápu jednu věc:

„U vozů Škoda Octavia se v důsledku termomechanického přetížení může poškodit ukostření."...

Člověk by tohle pochopil jako: vlivem chybné konstrukce a tepelným namáháním "upadne mínus drát". Tedy HW závada...

..."U všech dotčených vozidel je nutno aktualizovat software"...

To je jak léčit zlomenou nohu u psychiatra.

+18/0
3.7.2017 16:24

K39a51r25e37l 42N49o15v75o63t48n72ý 4796840875625

Nemám Vás rád, vzal jste mi to z klávesnice...;-).

Jen je otázka, zda to opravdu řekl zástupce výrobce, nebo si to po svém upravili iniciativní novináři...

+1/0
3.7.2017 16:39

R51i88c30h38a22r16d 35T59o35m21e43č30e32k 7616825426931

To je jednoduché, pomocí SW se sníží termomechanické přetížení (čili účinnost brždění) a je opraveno. Kdo by se dnes patlal s nějakou výměnou poddimenzovaných dílů za nové ..........

+4/0
3.7.2017 16:43

M22a27r21t43i62n 90K28a22r69á18s53e17k 9708643558748

No ono se spise lehce oslabi "razy" systemu, ne ucinnost brzd (ta je dana mechanicky, ne SW, SW jen resi to aby se kole neblokovaly v urcitych chvilik tolik, jak moc tacite na pedal, tzn po takove uprave to bude brzdit spise vice nez mene...

0/0
3.7.2017 17:37

M89i64r68o52s18l54a16v 32S25i65n11d30e15l83a52r 2125657394842

Na pohled to tak vypadá, ale třeba je ten SW schopen snížit tepelné namáhání tím, že bude jinak ovlivňovat proud, který tím drátem prochází. Tj. zlomenou/nalomenou nohu léčit nebudu vůbec a místo běhání budu chodit o berlích. Otázka samozřejmě je, jak to ovlivní funkci celku... pokud jsem šachista bude důsledek jiný než u běžce.

0/0
3.7.2017 18:22

J71i69ř51í 18K35o39c20u10r46e27k 6155284495788

Třeba můžete SW ošetřit vstup čidla. Misto implikace "není ukostřeno" = "kolo je zablokované" >> "odbrzdit" vnutit rozhodovací logice "odbrzdi a zabrzdi předchozí silou".

Ale k tomu by člověk musel znát veškerou logiku daného SW...

+1/0
3.7.2017 20:48

T74o56m71á28š 72P51ř14i71b15y20l 9462349260

No jo proste oktavie neni nejlepsi česky kombik.....

+7/0
3.7.2017 16:13







Najdete na iDNES.cz