Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kvůli problému s brzdami musí v Česku do servisu 12 000 octavií a vozů VW

Akce automobilového koncernu Volkswagen, který svolává do servisů velké množství vozů k úpravě softwaru pro brzdový systém, se v Česku týká zhruba 12 000 vozů. U značky Škoda se svolávací akce dotkne některých modelů Octavia vyrobených od 1. června 2008 do 1. června 2009.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A18n21t89o25n80í83n 49Š20v16i54h30n61o29s 8548397161642

Výroba od 1. června 2008 do 1. června 2009? Osm let nechali jezdit s vadnými brzdami?

0/0
3.7.2017 22:10

J79i42ř28í 67S90c55h74w34a59c35h 8588644418156

osm let trvalo, než se závada projevila....

+2/0
3.7.2017 23:25

P95e40t12r 98H40o14c35h85m47a89n 2750566905941

Das Auto

0/0
3.7.2017 19:54

A96d28a29m 67J84a39k70e15š 2586855276640

Jen nechápu jednu věc:

„U vozů Škoda Octavia se v důsledku termomechanického přetížení může poškodit ukostření."...

Člověk by tohle pochopil jako: vlivem chybné konstrukce a tepelným namáháním "upadne mínus drát". Tedy HW závada...

..."U všech dotčených vozidel je nutno aktualizovat software"...

To je jak léčit zlomenou nohu u psychiatra.

+18/0
3.7.2017 16:24

K25a90r31e58l 90N55o74v49o33t30n27ý 4556980125385

Nemám Vás rád, vzal jste mi to z klávesnice...;-).

Jen je otázka, zda to opravdu řekl zástupce výrobce, nebo si to po svém upravili iniciativní novináři...

+1/0
3.7.2017 16:39

R93i93c37h90a43r63d 78T36o41m15e89č78e11k 7436895816261

To je jednoduché, pomocí SW se sníží termomechanické přetížení (čili účinnost brždění) a je opraveno. Kdo by se dnes patlal s nějakou výměnou poddimenzovaných dílů za nové ..........

+4/0
3.7.2017 16:43

M80a74r87t44i64n 88K97a29r81á50s70e75k 9108723678818

No ono se spise lehce oslabi "razy" systemu, ne ucinnost brzd (ta je dana mechanicky, ne SW, SW jen resi to aby se kole neblokovaly v urcitych chvilik tolik, jak moc tacite na pedal, tzn po takove uprave to bude brzdit spise vice nez mene...

0/0
3.7.2017 17:37

M11i76r21o30s93l82a11v 45S63i89n52d10e75l72a16r 2425487114742

Na pohled to tak vypadá, ale třeba je ten SW schopen snížit tepelné namáhání tím, že bude jinak ovlivňovat proud, který tím drátem prochází. Tj. zlomenou/nalomenou nohu léčit nebudu vůbec a místo běhání budu chodit o berlích. Otázka samozřejmě je, jak to ovlivní funkci celku... pokud jsem šachista bude důsledek jiný než u běžce.

0/0
3.7.2017 18:22

J34i23ř93í 38K15o39c71u61r23e17k 6605404425328

Třeba můžete SW ošetřit vstup čidla. Misto implikace "není ukostřeno" = "kolo je zablokované" >> "odbrzdit" vnutit rozhodovací logice "odbrzdi a zabrzdi předchozí silou".

Ale k tomu by člověk musel znát veškerou logiku daného SW...

+1/0
3.7.2017 20:48

T96o10m66á78š 61P32ř96i73b52y79l 9742459970

No jo proste oktavie neni nejlepsi česky kombik.....

+7/0
3.7.2017 16:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.