Diskuze

Skupina Dignity sází na vir, který obelstí antivir proti reklamám

Internetový podnikatel Kamil Koupý by rád uskutečnil jednu větší akvizici ročně. Jeho skupina Dignity loni podle v pondělí zveřejněných výsledků dosáhla tržeb ve výši 327 milionů korun. Koupý sází na výkonnostní agenturu a software AntiAdblock, díky kterému mediální domy obejdou programy, které blokují reklamu na webu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J33a32n 91C81e49p67e48k

4. 7. 2017 8:35

Autor článku bude zřejmě odborník. Vir a antivir.

0 0
možnosti

Tak znova, v diskuzi je zakázané to slovo začínající Adb..., které blokuje reklamy.

Asi si založím startup AntiAntiAdb..., která se zaměří na obelstění AntiAdb..., který se zaměřuje na obelstění Adb.... :-)

0 0
možnosti

V80í31t 98O70ž95a22n26a

3. 7. 2017 21:56

Nejlepší by byl prohlížeč, který by reklamy zobrazoval, ale zároveň před ně zobrazil bílou plochu tak, aby si reklamní systém myslel, že se reklama zobrazuje. Nebo reklamy zobrazoval mimo (souřadnicově) monitoru.

0 0
možnosti

Ono to tak hrozný nebude, většinou jsem všechno dřív nebo později doladil tak, aby reklama zimzela. Tady mě štve reklama co se donačítá - chci kliknout na odkaz, a než to stihnu, objeví se pod kurzorem přiblblá reklama. To si o blokaci přímo říká.

12 0
možnosti

Lidem vadi otravna reklama, ktera je obtezuje a proto ji blokuji. Pokud ji nezablokuji, tak proste prestanou na podobne stranky pravidelne chodit:-) Snazim se davat vyjimky webum, ktere navstevuji pravidelne, ale nekdy to jinak nejde.

9 0
možnosti

Chápu, že se musel iDnes "revanžovat", aby dostal slevu na tento předražený a zbytečný software. Podívejte, vždy existuje cesta, jak tuto otravnou reklamu odstranit. Mně to trvalo sice skoro hodinu, ale podařilo se. Chápu, že chcete vydělávat na reklamě. To Vám vyčítat nemohu (když se za články neplatí). Nicméně formu reklamy, kterou využíváte, je otřesná. Kdybyste se raději poučili a používali reklamu tak, jako třeba Google či Facebook. Kontextová reklama (v textové podobě) mě naopak upoutá a občas na ni kliknu. Na místní reklamu (když ji náhodou občas odblokuji), kliknu pouze nechtěně, což mě naštve a znovu si ji zablokuju. Nikdy jsem se nesetkal s takto velkým portálem, kde by reklama tak neskutečně rušila.

8 0
možnosti

Například nyní se mi objevuje na 1/2 obrazovky obrovská reklama Hypoteční banky a a v tom zbytku je na 1/3 nějaké zaplo. Ale mě skutečně takové .... nezajímají! Když půjdu na článek o rybaření, tak tam dejte reklamu na obchod s pruty (ale pokud možno nenásilně). Toto se skutečně nedá a blokování opět zapínám. Hezký den.

3 0
možnosti

Jsem znechucen, kolik talentovaných lidí a kolik úsilí je věnováno tomu, aby se lidem vecpalo ještě více šmejdu, který povětšinou ani nepotřebují.

7 0
možnosti

To je zase titulek... není to antivir, ale doplněk prohlížeče.

Provozovatelé webů by si prostě měli uvědomit, že je třeba si utáhnout opasky a necpat na web víc reklamy, než užitečného obsahu. To pak odradí skoro každého.

Znám spoustu lidí, kteří vytvářejí užitečný webový obsah i softwarové aplikace, a to zcela zdarma a bez reklamy. Neříkám, že by iDnes měla pracovat také zadarmo, ale čeho je moc, toho je příliš.

11 0
možnosti

Proč si asi tak lidi blokují reklamu? Protože je zabírá hodně místa, je agresivní, pohyblivá, vydává zvuky, žere přenosová data. To ani nejmenuji vyskakovací okna.

Kdyby nenažraní provozovatelé webů měli rozum a udrželi ji v mezích, kdy je malá, nehýbající se, spousta lidí by to překousla.

Jinak jsem zvědavý na souboj blokátorů reklam a anti-anti-blokátorů. ;-D

19 0
možnosti

"Koupý sází" opravte to

0 0
možnosti