- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nechci být jízlivý, ale za cenu této opravy by byly 4 - 5 mimoúrovňových přejezdů přes trať Praha - Ostrava. Ale u nás se prostě myslí "jinak" - jako v Kocourkově
A České dráhy vlastní nějaký frekventovaný přejezd na trati Praha'Ostrava?
Pendolino se nekazi. Požár v Plzni je celkem výjimečná záležitost.
Jezdit drahama mozna tak pro duchodce zdarma a pribuzne zamestnancu, pro ostatni predrazene a pomale
Pro mě je třeba jízda do práce vlakem rychlejší a levnější než jízda autem. Linka S3 z jihu do Brna.
Pendolino = TIS = ten italský sr (korektně šmejd)
Mnohem horší nákupy ČD jsou Regionovy, nebo řada 380.
Nejlepší by bylo, kdyby zhořely všechny! Tento tunel Českých drah se opravdu nepovedl. Za velmi mnoho peněz nakoupily italský šmejd. Vlaky, které používají soukromí dopravci Regiojet a Leoexpress jsou pro cestující mnohem komfortnější a příjemnější, ať už z hlediska nastupování, tak i místa ve vozech. Zaráží mě , že Pendolino není nízkopodlažní a pro staré a nemocné lidi představuje problém s nastupováním.
Já vám teda nevím, ale troufám si tvrdit, že po Railjetech je Pendolino to nejlepší co na našich kolejích jezdí. Vlaky RJ jsou na stejné úrovni jako většina mezinárodních rychlíků ČD složených z repasovaných rakouských vozů a Leošova tramvaj by byla fajn na trati Praha - Beroun.
Není oprava jako oprava. U soupravy ze studénky se jedná o novou výrobu předního vozu jednotky a pravděpodobně i druhého. A za 10 let se v podstatě jedná o zakázkovou výrobu.
Souhlasím.Pendolin je čím dál méně,tak je rozbijme všechny.Ale pak do vlaků IC/EC vrátit příplatek za místenku v ceně 60,-Kč a rychlíky aby jezdily na trase Ostrava-Praha 6 hodin.
Stejně to jsou soupravy na ho*** není nad s klasickou lokomotivou a kupé vozy,
velkoprostorové vozy naprosto nesnáším a klimatizaci také.
Jednou jde, jednou nejde, je to hrůza dřív se dalo aspoň otevřít okno ale tady se buď upečete a nebo nad hlavou furt fičí až to člověk odmarodí.
Ještě je fajn, když to táhne pára a před vlakem běží chlapec s červeným praporkem.
No jestli Italové jednu soupravu opravují uz dva roky a ještě neskončili, tak v té vyhořelé z Plzně se projede na skolnim výletě muj synek, který se má za tri měsíce narodit.
Oprava začala ke konci roku 2016.
2 roky to je od nehody.
Chápes ten drobný rozdíl?