Diskuze

České dráhy přišly o další pendolino, ze sedmi jezdí jen čtyři

Nepříjemnou situaci s nedostatkem svých nejrychlejších vlaků musí řešit České dráhy. Jedna z jednotek pendolino začala v neděli v Plzni hořet. Požár ji vyřadil z provozu. Na koleje by se měla vrátit ve středu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

T96o77m28á80š 98H35r46d77ý

10. 7. 2017 22:26

Nechci být jízlivý, ale za cenu této opravy by byly 4 - 5 mimoúrovňových přejezdů přes trať Praha - Ostrava. Ale u nás se prostě myslí "jinak" - jako v Kocourkově ;-D

4 9
možnosti

A České dráhy vlastní nějaký frekventovaný přejezd na trati Praha'Ostrava?

8 1
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
8 6
možnosti
Foto

Pendolino se nekazi. Požár v Plzni je celkem výjimečná záležitost.

5 0
možnosti

Jezdit drahama mozna tak pro duchodce zdarma a pribuzne zamestnancu, pro ostatni predrazene a pomale

2 9
možnosti

Pro mě je třeba jízda do práce vlakem rychlejší a levnější než jízda autem. Linka S3 z jihu do Brna.

4 1
možnosti

Pendolino = TIS = ten italský sr (korektně šmejd)

1 4
možnosti

Mnohem horší nákupy ČD jsou Regionovy, nebo řada 380.

3 1
možnosti

Nejlepší by bylo, kdyby zhořely všechny! Tento tunel Českých drah se opravdu nepovedl. Za velmi mnoho peněz nakoupily italský šmejd. Vlaky, které používají soukromí dopravci Regiojet a Leoexpress jsou pro cestující mnohem komfortnější a příjemnější, ať už z hlediska nastupování, tak i místa ve vozech. Zaráží mě , že Pendolino není nízkopodlažní a pro staré a nemocné lidi představuje problém s nastupováním.

1 12
možnosti

Já vám teda nevím, ale troufám si tvrdit, že po Railjetech je Pendolino to nejlepší co na našich kolejích jezdí. Vlaky RJ jsou na stejné úrovni jako většina mezinárodních rychlíků ČD složených z repasovaných rakouských vozů a Leošova tramvaj by byla fajn na trati Praha - Beroun.

21 0
možnosti

Není oprava jako oprava. U soupravy ze studénky se jedná o novou výrobu předního vozu jednotky a pravděpodobně i druhého. A za 10 let se v podstatě jedná o zakázkovou výrobu.

2 0
možnosti

D14a64v12i68d 43H11i98r57e10š

10. 7. 2017 19:28

Souhlasím.Pendolin je čím dál méně,tak je rozbijme všechny.Ale pak do vlaků IC/EC vrátit příplatek za místenku v ceně 60,-Kč a rychlíky aby jezdily na trase Ostrava-Praha 6 hodin.

0 0
možnosti

Stejně to jsou soupravy na ho*** není nad s klasickou lokomotivou a kupé vozy,

velkoprostorové vozy naprosto nesnáším a klimatizaci také.

Jednou jde, jednou nejde, je to hrůza dřív se dalo aspoň otevřít okno ale tady se buď upečete a nebo nad hlavou furt fičí až to člověk odmarodí.;-(

1 11
možnosti

Ještě je fajn, když to táhne pára a před vlakem běží chlapec s červeným praporkem.

12 1
možnosti
Foto

No jestli Italové jednu soupravu opravují uz dva roky a ještě neskončili, tak v té vyhořelé z Plzně se projede na skolnim výletě muj synek, který se má za tri měsíce narodit.

7 2
možnosti

Oprava začala ke konci roku 2016.

2 roky to je od nehody.

Chápes ten drobný rozdíl?

7 1
možnosti