- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to vina politiků a permanentní zelené masáže. Prostředí bylo nastaveno tak, že žádná z automobilek nemohla říct, že auta se stávající technologií a cenovou hladinou pro limity emisí nadiktované zelenými fanatiky nelze postavit.
Zajímavé je, že se nikdo nevozí po "Frantících", asi vědí, že by z nich nedostali peníze, protože by obratem zkrachovali.
V nadpisu článku je slovo "údajně" , tak že "kachna ?
To že jsou cinknutý všechny značky bylo hned jasný jak se NIKDO z konkurence neozval po vypuknutí aféry s Volkswagnem!
Třeba Fiat se ozýval hodně, až teď mlčí, když se ukazuje i na něj
Tak na to vemte jed. Auto, které prošlo na technické s naměřenou kouřivostí 0,00 má oba výfuky černé. Docela by mne zajímalo, jak by to řešili v Rakousku, kdyby si sáhli tou rukavicí, ta byla černá jak bota a přitom to auto čerstvě vyjelo z technické.
Žně ekoteroristů teprve přijdou. A zaplatíme je všichni...
Tady nejde o žádný ekoterorismus. Spíše jde o nerovné podmínky a podvod. Výrobci zcela úmyslně podváděli, aby zvýšili zisk svým akcionářům. Akcionáři jsou v pohodě a jediný kdo je bit je spotřebitel. Já mám teď kupříkladu auto, které vyrobili Němci jako špičkový výrobek, ale zakážou mi s ním jezdit do jejich měst.
A další pan na dojení. Americký rozpočet se těší na tučnou transfuzi od další německé firmy!
V evropském jízdním cyklu a nebo v reálném provozu? A pokud v reálném provozu, jaký je pro něj limit?
Vždy jsem si v autě přál tlačítko na zvýšení emisí či ještě lépe vypouštění Yperitu - pro případ když jedu "zklidněnou" čtvrtí či obcí..
jediná jistota je, že podvodný software nikdy nikdo nemontoval do trabantů
To je otázka, zda Trabant měl nebo neměl vyšší emise než moderní diesel při vypalování alias regeneraci DPF.