Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

S19e24i97d59l 34P28e60t28r 1881861665414

Éra čtyřmotorů jednoduše končí protože jednak současné ETOPS a pak 4 motory vždy budou stát údržbově 2x tolik než 2 což v éře, kdy létaní se stalo "lidovou zábavou" pro miliardy za co nejméně peněz, prostě rozhoduje.

Boeing tento vývoj asi víceméně předpokládal a proto "pouze" zmodernizoval 747 a hlavně měl po 1500 prodaných kusech již bohatě vyděláno.

Evropa klasicky ve snaze dohnat a předehnat za nějakých 14 mld eur postavila A380 s návratností investice někde kolem 380 - 400 prodaných kusů. Vyrobilo se jich zatím cca 260 a rentability se nejspíš už ani nedosáhne, resp. nejspíš se výroba tak do 2-3 let zastaví zcela protože se prostě nevyplatí na výrobu těch pár letadel ročně držet ony obrovské režijní náklady...

Připomíná to celé historickou paralelu mezi Concorde vs. S 2000.

+19/−1
doporučit
13.7.2017 6:58

P11e51t11r 61K82r47e12j39z80e37k 7689786

Letět z Evropy do Ameriky v 737 musí být teda zážitek,jak to nabízí Norvegian:-/

+7/0
doporučit
13.7.2017 8:11

D43u91š75a50n 47S16o36c58h41a 9256561783591

A uz se vyviji electric letadla, full nebo plug in hybrid???

+7/−2
doporučit
13.7.2017 8:06

G48e63o36r26g 26K67o62m46b20e95r59e39c 9564521986181

Jsou linky kde jsou jak A380 tak 747 naslapany do posledniho mista a rek bych ze je lepsi poslat jedno velky letadlo nez 2 mensi. Uz tak jsou letiste preplneny takze nas zrejme ceka krouzeni kolem letist nez se najaka draha uvolni aby mohli sednou ci zvletnout. Akorat tim klesne zas bezpecnost, uz tak to je ve vzduchu jak na naslapany dalnici. viz https://www.flightradar24.com/43.03,-19.98/4

+3/0
doporučit
13.7.2017 7:13

T37o81m54á28š 91S90o35b84o76t51a 3794397827

Jak se objednává takový letadlo ? Stačí poslat mail ??? ;-)

+3/−1
doporučit
13.7.2017 6:54

I69v36a54n 82D33í97t48ě 1126635204109

To je zase perex:

...stroje, schopné přepravit vyšší stovky lidí...

Ty "vyšší stovky lidí" je povedený obrat.

+2/0
doporučit
13.7.2017 10:38

R25o30m32a95n 26P21o90l63á36č49e14k 5426119595

Základní problém je v tom, že kdo je chtěl si je koupil a moc nových linek, kde by se dalo naplnit už taky není... A letadlo tohohle typu se nekupuje co dva roky nové...

+2/0
doporučit
13.7.2017 8:36

M66a57r38e51k 48K74l86u32f62a 3508694154556

Já vám nevím, ale podle mne je čtyřmotorový letoun bezpečnější. Chápu, že je dražší na provoz a na údržbu, ale přeci jen, když vysadí jeden motor, třeba jen kvůli pitomé (a časté) kolizi s hejnem ptáků, tak mít k disposici další tři motory mi přijde mnohem lepší, než manévrovat s letounem, který je z poloviny ovladatelný pouze pomocí klapek a jiných aerodynamických komponent.

+2/−1
doporučit
13.7.2017 8:00

R32a53d60i16m 72V71o54k12r71o67u39h67l65í59k 1263133424656

Jo, chtěl jsem si koupit pár A380, ale nakonec jsem si vzal jen Logana.

A koukám, že už to prosáklo na veřejnost.

+1/0
doporučit
13.7.2017 9:57

I92v52o 32S65p50á20l60e24n44ý 5220913660818

Megalopole nejsou příznakem bohatství, ale nastupující chudoby. I v USA má člověk větší šanci upadnout do chudoby v New Yorku, než někde v Texasu. Je tam vysoká konkurence u všech běžných typů vzdělání a nadání. Chudý člověk si pak letenky nekupuje. Bohatne úzká vrstva, ale ta poletí vlastním tryskáčem.

+5/−20
doporučit
13.7.2017 5:46

L35i21b64o67r 20M74a43c40h70a56l56e94k 1894985825828

Ropa bude ubyvat, letadel bude ubyvat. Navic i uzkotrupova letadla dnes dokazi preletet ocean.

0/−4
doporučit
13.7.2017 6:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.