- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdyz letim dele jak 2 hodiny, tak mne fakt nezajima co je to za letadlo, ale kolik tam je mista na nohy. A to zalezi na aerolinkach, jak si to u vyrobce objednaji. Takze pres ocean radeji s 737, kdy se mi kolena nedotykaji sedadla predemnou, nez 380, kde jsem jako sardinka.
Pamatuju si na první články o A380 - obrovské letadlo, spousta prostoru, konečně komfort bez mačkání!
Aerolinky nechteji obri letadla a proto Airbus dojednava s Cinou kseft na pouhych 100 A380.
a v čem je to horší než 474? jmenuje prosím čím se ten zážitek liší.
To je zase perex:
...stroje, schopné přepravit vyšší stovky lidí...
Ty "vyšší stovky lidí" je povedený obrat.
Pisálek chtěl pravděpodobně napsat stovky lidí vyššího vzrůstu.
Ne, ale letadla na gumu jsou ve stádiu letových zkoušek.
Jo, chtěl jsem si koupit pár A380, ale nakonec jsem si vzal jen Logana.
A koukám, že už to prosáklo na veřejnost.
Noting to vystihnul lepe, protoze zacatkem naseho stoleti predpovidal a soustredil se na stredni letadla a vyvinul krasne 787. Zatimco u Airbusu predpovidal nastup obrovskych letadel a soubezne vyvijeli 380, ktera nikdy na sebe nevidela.
Základní problém je v tom, že kdo je chtěl si je koupil a moc nových linek, kde by se dalo naplnit už taky není... A letadlo tohohle typu se nekupuje co dva roky nové...
Letět z Evropy do Ameriky v 737 musí být teda zážitek,jak to nabízí Norvegian
Za tu cenu? Myslím, že bude mít narváno.