Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Evropa kupuje auta. Za půl roku se v EU prodalo 8 milionů vozů

Prodej nových osobních automobilů v Evropské unii v letošním prvním pololetí meziročně vzrostl o 4,7 procenta na 8,2 milionu vozů. Vyplývá to z údajů, které zveřejnilo Evropské sdružení výrobců automobilů (ACEA).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J38a56r59o15s60l57a11v 62K91a94d74l24e82c 5221819622361

Neudržitelný rozvoj...:-P

0/0
16.7.2017 10:08

L67a51d61i78s77l76a49v 91K21a89l30o86u53s 7565496341480

v jiném článku zase je,že češi převážně nakupují ojetiny starší 10 let a průměrné stáří aut se prodlužuje . Jinými slovy těch 140 tis. aut neomladí vozový park nikdy, zvlášť když to nakupují firmy a nahrazují 3 roky staré a část tvoří reexport

+2/0
14.7.2017 18:37

J87a58r70o40m80i38r 87M55a83r95e70s 8320304785630

Obavam se ze zase se mluvi o voze a mluvit by se melo o koze.

Evropa kupuje auta, to je pravda. Ale proc? Protoze dnes novy vuz na finance muze dostat skoro kazdy. 84% prodeju novych aut v UK je na operativni leasing a podobne financni splatkove programy. Kazdy muze mit nove auto kdyz ma nejaky prijem a financnim spolecnostem je jedno jestli neco z toho je disponibilni nebo ne...

Pamatujete si na hypotecni krizi v roce 2008? Tak stejny problem nas ceka diky autickum.....a muzete se mi smat. Pocitam tak rok, dva a smat se budu ja, protoze tohle predpokladam...

Vite kam pak pujde ceska ekonomika zavisla na vyrobe aut?? Tam kde slunce nesviti...

0/−1
14.7.2017 14:13

J94a21n 16Š74m78í82d59a 7785208239492

Kdysi jsem býval automobilový nadšenec; ovšem v současnosti mi ty všudypřítomné a zavazející plechovky začínají vadit; není před nimi úniku. Zlepšila se životní úroveň a naše generace ohromně zlenivěla.Dříve bylo v rodině jedno auto; dneska se kvůli pohodlí jezdí pekáčem i pro rohlíky. Čtyřčlenná rodina má běžně čtyři auťáky. Patří to k současnému životnímu stylu, ovšem zcela určitě to není ok; budoucnost ukáže, zda bylo dobré chlubit se počtem prodaných aut...

+1/−1
14.7.2017 13:48

P67e80t75r 47P48o34s89p43í33š33i91l 4958864236726

Za pár let se už ta auta na silnice nevejdou. Doprava houstne až neuvěřitelným tempem.

+1/−1
14.7.2017 12:13

V33í93t 80O78ž68a90n20a 1668908425494

Začátek pádu se blíží.

+2/−2
14.7.2017 10:22

R74o54m64a37n 78S59t26o41n69e16k 1789453569451

mate proto nějaký důkaz nebo jen tak strašíte ?

+1/0
14.7.2017 10:53

V42í85t 54O40ž13a25n29a 1608158595644

Kdo by si ty smradlavé spalováky pořád kupoval? V roce 2025 už bude výhodnější vlastnictví elektromobilu.

0/−2
14.7.2017 12:27

R97o41m53a58n 56S24t84o15n98e59k 1449773949531

funkčni a cenově dostupny elektromobil je zatim hudba budoucnosti a určitě tahle změna nenastane nahle takže většina automobilek plynule přejde na vyrobu elektromobilu

+1/0
14.7.2017 12:43

V41í78t 55O53ž65a53n58a 1348428355144

To jsme si mysleli, že plynule přejdou, ale zatím jen kecají a skutek utek.

0/0
14.7.2017 13:03

R65o36m87a27n 30S23t48o15n71e80k 1289713819221

zatím není na co přecházet, současná elektro auta jsou drahá a maji mizerný dojezd

+1/0
14.7.2017 13:23

V91í93t 40O56ž84a96n17a 1588858705464

Cena článků klesá (za posledních 7 let o 70%), za rohem jsou auta se 40kWh a 60kWh aku s cenou pod 1 a půl milionu. Tam už dojezd bude stačit prakticky každému,

0/0
14.7.2017 21:10

P72e17t48r 15D16r72a97p28a53l 3905878953865

to asi těžko

http://auto.idnes.cz/baterie-akumulatory-tesla-volkswa-dt4-/automoto.aspx?c=A170712_002209_automoto_fdv

0/0
14.7.2017 13:50

V78á46c94l71a32v 71M23á16c72h40a 1732583289777

Tempo rustu se zpomalilo? Tím se myslí třetí derivace?

+2/0
14.7.2017 10:14

S57t38a95n16i49s26l80a56v 16N10ý10v65l17t 2294535383

velmi trefné :) nemit vš matematiku za sebou, tak si to neumel predstavit.

0/0
14.7.2017 11:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.