- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
v jiném článku zase je,že češi převážně nakupují ojetiny starší 10 let a průměrné stáří aut se prodlužuje . Jinými slovy těch 140 tis. aut neomladí vozový park nikdy, zvlášť když to nakupují firmy a nahrazují 3 roky staré a část tvoří reexport
Obavam se ze zase se mluvi o voze a mluvit by se melo o koze.
Evropa kupuje auta, to je pravda. Ale proc? Protoze dnes novy vuz na finance muze dostat skoro kazdy. 84% prodeju novych aut v UK je na operativni leasing a podobne financni splatkove programy. Kazdy muze mit nove auto kdyz ma nejaky prijem a financnim spolecnostem je jedno jestli neco z toho je disponibilni nebo ne...
Pamatujete si na hypotecni krizi v roce 2008? Tak stejny problem nas ceka diky autickum.....a muzete se mi smat. Pocitam tak rok, dva a smat se budu ja, protoze tohle predpokladam...
Vite kam pak pujde ceska ekonomika zavisla na vyrobe aut?? Tam kde slunce nesviti...
Kdysi jsem býval automobilový nadšenec; ovšem v současnosti mi ty všudypřítomné a zavazející plechovky začínají vadit; není před nimi úniku. Zlepšila se životní úroveň a naše generace ohromně zlenivěla.Dříve bylo v rodině jedno auto; dneska se kvůli pohodlí jezdí pekáčem i pro rohlíky. Čtyřčlenná rodina má běžně čtyři auťáky. Patří to k současnému životnímu stylu, ovšem zcela určitě to není ok; budoucnost ukáže, zda bylo dobré chlubit se počtem prodaných aut...
Za pár let se už ta auta na silnice nevejdou. Doprava houstne až neuvěřitelným tempem.
mate proto nějaký důkaz nebo jen tak strašíte ?
Tempo rustu se zpomalilo? Tím se myslí třetí derivace?
velmi trefné :) nemit vš matematiku za sebou, tak si to neumel predstavit.