Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hladký průběh reklamace českého zákazníka překvapí, zjistila studie

Zničené boty, párající se kabát, nefunkční telefon. Reklamace vadného zboží není v dnešní době žádnou raritou, přesto při ní Češi očekávají problémy a nevyhovění ze strany prodejce. Hladký průběh řízení je spíše překvapuje, zjistila studie Fair play společnosti KPMG.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D16a87n48a 14K72o59c46i69á55n88o26v22á 2933278139438

Varuji před nákupem spotřebiče, kde je servis zajišťovaný firmou BMK servis. Naprosto neprofesionální, neumějí spotřebič v záruce opravit na místě, vezou do dílny, přivezou i když se vám termín nehodí a pak chtějí za druhý závoz 423,- jinak si můžete spotřebič vyzvednout sami. A ani neřeknou kde... Už 2 měsíce jsem bez peněz i bez myčky. Ombudsman prodejce je na jejich straně, takže na nic. Dala jsem to ČOI, ale povleče se to.

0/0
19.7.2017 18:55

M36i28c56h74a63l 37W64e96n67g82e86r 5530821662

Baťa = absolutní výkvět reklamací - zničené boty automaticky odmítnou, v mém případě kožené za 2500,-, na reklamaci není nárok, není kam se odvolat. Jeden z důvodů zamítnutí - dovolil jsem si reklamovat půl roku před koncem záruky. Hnus a odporný obchodník, který prodává totální šmejdy...

+1/0
19.7.2017 17:49

D51a66v30i11d 85T68e83r66i47n17g82l 9447904600

Odvolat se muzete vzdy,a pokud jste si jisty ze jste boty pouzival k urcené aktivite,a zavadu jste sam nezpusobil,tak i vyhrajete.znalecky posudek soud,ka ani nemusite vse vyresi za vas.

+1/0
19.7.2017 21:50

D39a81n31a 51K50o53c84i40á62n64o97v77á 2323518469898

Soudit se o 2500,-? Nesmysl, zaplatíte tisíce za advokáta a týden před soudním stáním máte korunky na účtu.

0/−1
19.7.2017 23:32

I72v91a85n 87H46o58l90a92s 5417447598687

S tím právě mnozí prodejci počítají. Takže si pak nestěžujte, že neuspějete.

0/0
20.7.2017 11:03

D79a48n90a 29K45o14c66i84á60n44o13v39á 2813208149658

Já si nestěžuji, řeším to.

0/0
20.7.2017 11:15

M12i17l46a42n 29V57i44k 1897585123233

Kdysi jsme koupili otvírač konzerv TESCOMA. Ten se nedávno rozbil. Napsal jsem o tom výrobci s informací, že paragon už nemám. Výrobce mne vyzval, abych jim poškozený poslal - a vyměnili ho! Pochvala firmě! Kolik je takových???

+1/0
19.7.2017 17:45

I79v90a38n 20H16o92l25a60s 5237727788417

Paragon není povinný, a to dokonce ani u prodejce - pokud to vyžaduje, stačí jakýmkoliv hodnověrným způsobem prokázat, že zboží bylo koupeno právě tehdy a tehdy tam a tam. Např. výpisem z účtu (proto taky většinu dražších věcí platím kartou a jako samostatnou položku), svědectvím další osoby etc.

0/0
20.7.2017 11:05







Najdete na iDNES.cz