Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hladký průběh reklamace českého zákazníka překvapí, zjistila studie

Zničené boty, párající se kabát, nefunkční telefon. Reklamace vadného zboží není v dnešní době žádnou raritou, přesto při ní Češi očekávají problémy a nevyhovění ze strany prodejce. Hladký průběh řízení je spíše překvapuje, zjistila studie Fair play společnosti KPMG.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D34a42n21a 49K73o65c74i88á18n95o12v69á 2193818279688

Varuji před nákupem spotřebiče, kde je servis zajišťovaný firmou BMK servis. Naprosto neprofesionální, neumějí spotřebič v záruce opravit na místě, vezou do dílny, přivezou i když se vám termín nehodí a pak chtějí za druhý závoz 423,- jinak si můžete spotřebič vyzvednout sami. A ani neřeknou kde... Už 2 měsíce jsem bez peněz i bez myčky. Ombudsman prodejce je na jejich straně, takže na nic. Dala jsem to ČOI, ale povleče se to.

0/0
19.7.2017 18:55

M50i69c22h83a58l 16W63e14n45g68e93r 5700691512

Baťa = absolutní výkvět reklamací - zničené boty automaticky odmítnou, v mém případě kožené za 2500,-, na reklamaci není nárok, není kam se odvolat. Jeden z důvodů zamítnutí - dovolil jsem si reklamovat půl roku před koncem záruky. Hnus a odporný obchodník, který prodává totální šmejdy...

+1/0
19.7.2017 17:49

D94a81v40i23d 37T87e80r16i65n28g18l 9917234210

Odvolat se muzete vzdy,a pokud jste si jisty ze jste boty pouzival k urcené aktivite,a zavadu jste sam nezpusobil,tak i vyhrajete.znalecky posudek soud,ka ani nemusite vse vyresi za vas.

+1/0
19.7.2017 21:50

D75a11n29a 25K80o16c11i89á94n10o65v27á 2773178139158

Soudit se o 2500,-? Nesmysl, zaplatíte tisíce za advokáta a týden před soudním stáním máte korunky na účtu.

0/−1
19.7.2017 23:32

I70v14a28n 66H11o30l38a95s 5547387868447

S tím právě mnozí prodejci počítají. Takže si pak nestěžujte, že neuspějete.

0/0
20.7.2017 11:03

D13a93n75a 65K92o51c37i43á48n77o88v62á 2503148859408

Já si nestěžuji, řeším to.

0/0
20.7.2017 11:15

M56i19l19a72n 12V60i56k 1137735563203

Kdysi jsme koupili otvírač konzerv TESCOMA. Ten se nedávno rozbil. Napsal jsem o tom výrobci s informací, že paragon už nemám. Výrobce mne vyzval, abych jim poškozený poslal - a vyměnili ho! Pochvala firmě! Kolik je takových???

+1/0
19.7.2017 17:45

I55v71a33n 70H52o28l66a86s 5117337108347

Paragon není povinný, a to dokonce ani u prodejce - pokud to vyžaduje, stačí jakýmkoliv hodnověrným způsobem prokázat, že zboží bylo koupeno právě tehdy a tehdy tam a tam. Např. výpisem z účtu (proto taky většinu dražších věcí platím kartou a jako samostatnou položku), svědectvím další osoby etc.

0/0
20.7.2017 11:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.